Morpige

Skal I se "kærlighed" på Go'morgen Danmark nu?

11 indlæg i dette emne

Ham der den rige Århussianer der har forelsket sig i en Norsk kvinde som han ikke kan finde, da han ikke har nummer eller navn. Nu vil Go'morgen Danmark hjælpe ham....

Håber de kan :) Og jeg trænger til at se lidt kærlighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja lad os håbe de kan hjælpe ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder også og ser det. Lad os håbe, at søgningen giver resultat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv troede de ville gå lidt længere for at finde hende. F.eks. lave fantomtegning osv. eller i det mindste bare få en beskrivelse af hvordan hun så ud...

Vi får nok ikke engang svar på om de finder hende?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg slet ikke fulgt særlig meget med i historien, men umiddelbart kan jeg slet ikke have at han går til medierne.

Tænk hvis hun vitterlig ikke ønsker kontakt til ham?

Så ville jeg også forsvinde fra jordens overflade. Vi har et ret godt søgningssystem i DK, så hvis hun ønskede kontakt, kunne hun gå på en hvilken som helst kommune og bede dem søge på hans navn og derved få hans adresse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg slet ikke fulgt særlig meget med i historien, men umiddelbart kan jeg slet ikke have at han går til medierne.

Tænk hvis hun vitterlig ikke ønsker kontakt til ham?

Så ville jeg også forsvinde fra jordens overflade. Vi har et ret godt søgningssystem i DK, så hvis hun ønskede kontakt, kunne hun gå på en hvilken som helst kommune og bede dem søge på hans navn og derved få hans adresse.

Jeg tænkte også at hun måske "forsvandt" fordi han "hang" på hende. Jeg husker engang at jeg talte med en på færgen fra sjælland til ÅRhus. Jeg var dybt forelsket i en Amerikaner som lige var taget hjem og derfor var jeg også ulykkelig. Så jeg husker ikke hvad jeg snakkede med ham "morten" om. Husker bare at han lignede Miss Piggy og at jeg slet ikke tænkte på ham på den måde.

Da jeg så kom hjem eftersøgte han mig i Århus Onsdag, som det dejligste han nogensinde havde mødt. Egentlig var det jo sødt. Og jeg har den dag i dag dårlig samvittighed over at tænke "ingenting" om ham. Jeg var høflig og skrev ham et svar og beskrev at jeg ikke var forelsket da jeg jo bare ville flytte til USA og være sammen med ham den anden. Jeg puttede ikke afsender adr. på. Men ham "Morten" synes bare jeg var perfekt og at vi havde den der særlige kemi imellem os. Og jeg undrer mig stadig over hvorfor han kunne tænke sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker jo også, at han har jo forsøgt i længere tid at finde frem til hende via aviser osv, og tænker, at hun jo ikke ønsker kontakten med ham, for ellers var hun jo fundet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt nok ikke være vældig glad for at min "beundre" efterlyste mig sådan i tv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt nok ikke være vældig glad for at min "beundre" efterlyste mig sådan i tv

jeg tænker lidt det samme, at det må også være skræmmende, at opleve medierne går sådan amok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det lægger jo et pres på hende, så hun måske føler hun er nødt til at stå frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så det godt i regionalen forleden dag, tror ikke hun gider ham, har vi ikke alle prøvet at stikke af fra nogen under en bytur, og hun var jo pludselig blevet væk :blush

Men håber da selvfølgelig for ham hvis hun virkelig var blevet væk... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER