Louixe

Overrask kæresten med kønnet

28 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg vil overraske min kæreste til juleaften, men hvad kønnet på vores kommende barn er, men er idéløs, er der nogle der har nogle gode idéer !?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal I så til kønsscanning juleaften? Eller har du tænkt dig at tage til kønsscanning uden din kæreste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil overraske ham, så den 22 vil jeg ind og have en kønscanning, som jeg selv betaler, da vi først i januar skal på hospitalet og have den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil overraske ham, så den 22 vil jeg ind og have en kønscanning, som jeg selv betaler, da vi først i januar skal på hospitalet og have den

Tror du ikke at din kæreste vil blive skuffet over ikke at være med til kønsscanningen? Du kunne evt. få en scanning mellem jul og nytår og så give din kæreste scanningen i julegave. Sådan tror jeg at jeg ville gøre det, så scanningen og afsløring af køn blev en fælles oplevelse for dig og din kæreste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også give et gavekort til en kønsscanning... ville selv være blevet skuffet hvis jeg var blevet snydt for den oplevelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville klart også sige at I skal tage derind sammen:) tror min ville blive rigtig ked af hvis jeg gjorde det selv, når den tid kommer.

Et gavekort, som du kunne give ham, så I kan dele oplevelsen:) ville være oplagt i mit hovede:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg ville godt nok føle mig snydt og blive ked af det, hvis min kæreste gik til kønsscanning uden mig (ja det kan han jo heller ikke, men princippet i det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har man jo forskellig holdinger, om hvis det er rigtigt, vil min kæreste selt ikke vide kønnet, og få uger efter, skal vi til 20 ugers scanning, vil bare gerne lige have han får en lille ekstre ting som julegave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand siger også, at han ville være meget skuffet over ikke at være med.

Jeg tænker, at scanninger netop er en af de ting man kan være fælles om, som manden kan være med til og som kan være med til at gøre det virkeligt og mere nærværende for ham (nu ved jeg ikke om det er jeres første barn?).

Desuden skal du huske på,at scanningen på sygehuset IKKE er en kønsscanning, men en misdannelsesscanning. Det er bonus hvis de kan se det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det min kærestes første barn, mit andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh hvad? Jeg ved ikke om jeg læser dit indlæg forkert, men hvis han slet ikke vil vide kønnet, så tænker jeg da endnu mere, at det er en risikabel julegave :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville han ikke, da jeg blev gravid.. Men har fået ham "overtalt" til at det er rart at vide, hvad køn der ligger der, vi har snakket meget om det, og den scanning han syntes der er vigtigst, er 12 ugers svanninges, som vi snart skal til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at invitere ham med til kønsscanning inden juleaften, og så finde en body eller en bluse, hvor der fx står "Fars prinsesse" eller noget tilsvarende drenget, hvis det er en dreng, I skal have, og så give ham dén juleaften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg siger det, men er du sikker på, at den kønsscanning vil være en julegave til HAM og ikke dig? ;) :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da mest til mig, men vil gerne overraske ham, med hvad vi venter os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Jamen altså hvis du vil have kønsscanningen "til dig" uanset hvad, og hvis du er helt sikker på, at han ikke vil med, men vil blive glad for at få kønnet at vide...

Så ville jeg tænke et stykke tøj i kønsfarver, hvor der stod noget med far. "Fars fodboldmakker" eller hvad din kæreste nu interesserer sig for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste ville heller ikke vide kønnet, og jeg har også overtalt ham..

Han siger han ville blive SÅ skuffet, hvis jeg gik bag hans ryg og så babyen uden ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne være at sådan skulle høre han, uden at afsløgeret noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super god ide lige at stikke en finger i jorden- så går du ikke galt i byen uanset hvad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg valgte at overraske min kæreste med en tur til kønsscanning. Han vidste ikke hvad vi skulle og fandt først ud af det, da vi stod ude foran klinikken. Han blev vildt glad :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kunne du arrangere en kønsscanning, og overraske ham med selve scanningen.. Altså lave en tur ud af det, måske med frokost, scanning også ud og købe første kønsbestemt tøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også du skal hive ham med:)
Min kæreste rejser desværre til udlandet I næsten en måned, så han kommer til at gå glip af både NF og kønsscanning, det ved jeg han er meget ked af at gå glip af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg spurgt lidt ind, og min kæreste vil ikke blive sur, ikke at komme med, hvis jeg gør det for at overraske ham med kønnet..

Så kom med nogle idéer!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige læst tråden.

Og jeg ved min mand ville blive ked af det, hvis jeg tog afsted til kønsscanning uden ham.

Og hvis din kæreste ikke vil vide kønnet og du har fået ham "overtalt" - synes jeg ikke du skal presse det ned over hovedet på ham. Hvis du vil til kønscanning fordi du vil vide kønnet, må du jo holde det for dig selv...

Men hvis han er indforstået med du gør det, så find et sæt tøj til ham og en sut med farver der passer til jeres babys køn  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste om en som fik bagt en kage med fyld i enten lyserød eller lyseblåt. De fik ikke selv kønnet at vide men fik det skrevet på en seddel som de så gav til bageren og fik en kage med hjem der først afslørede farven når den blev skåret op, så de kunne få nyheden sammen med hele familien. Sjov ide syns jeg egentlig.

 

Jeg kunne slet ikke forestille mig at tage til scanning uden min kæreste med mindre han var forhindret. Men hvis I har lyst til at gøre noget andet er det jo det rigtige for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER