Elisamus

Nabby babyalarm

17 indlæg i dette emne

Hej

Er der nogle der har erfaring med nabby babyalarm ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror nok, Mette har skrevet om den på sin blog, toomuchtulle.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej desværre, det var en fra phillips.

 

har hørt meget godt om nabby, og nemt det fungerer over telefonen. eneste ulempe jeg synes der vejer ret kraftigt er at man ikke bare lige kan låne den ud hvis andre lige skal høre efter babyen eller man får dem passet osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst mange anmeldelser om at den taber signalet rigtig meget. Jeg droppede den i hvert fald efter at have kigget lidt rundt på nettet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt har jeg ikke noget erfaringer, men jeg kender to, der endte med at bytte den, fordi signalet var virkeligt dårligt.. Bare i alm huse/lejligheder, hvor der var 2-3 vægge imellem de to dele.

Og så sagde den ene også, at den brugte ret meget strøm på telefondelen.. Så man skulle lade mobilen op hele tiden :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bruger en del strøm, vi har en video-babyalarm der fungerer på telefonen men i løbet af en aften på 3-4 timer løber telefonen hel tør... Men det er selvfølgelig også video

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med neonate? Min veninde anbefalede den men hvad er jere erfaringer med den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har neonate og synes klart det er en af de absolutte bedste. Jeg ville aldrig vælge andre ;) fin række evne, god til at holde batteri og har en fin lille størrelse der kan gemmes i barnevogn og i en lomme. Jeg synes lyden er tydelig og klar og den er super nem at bruge og indstille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har neonate og er indtil videre fuld tilfreds, nu de helt nye men hold op de holder strøm længe!

Og så er jeg vild med der er vibrator i! Jeg går f.eks i stalden eller lige træner hund, og så det ikke sikkert den lige høres, eller den er blevet skriet ned i lommen, men den er med vibrator, så jeg kan altid mærke den, det er fantastisk! :)

Og så jeg rigtig glad for temperatur måleren i dem!

Hun stod ude en aften vi var til fødselsdag og sov, og da solen forsvandt blev det mega koldt ude, så blev lidt bekymret for hende, men så kunne jeg jo se at barnevognen snildt kunne holde varmen, og så var der jo kngen grund til bekymring :)

Amå og nemme at have i lommen.

Jeg er ind til videre fuldt tilfreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når andre lignende tråde herinde har været oppe, mener jeg flertallet har været glade for deres Neonate :) Jeg er selv rigtig glad for vores :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har også neonate og er rigtig glade for dem! :super

 

Om Nappy har jeg kun hørt negativt - den taber signal, suger strøm osv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spurgte også i min tråd, og alle anbefalede Neonate

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej desværre, det var en fra phillips.

har hørt meget godt om nabby, og nemt det fungerer over telefonen. eneste ulempe jeg synes der vejer ret kraftigt er at man ikke bare lige kan låne den ud hvis andre lige skal høre efter babyen eller man får dem passet osv...

Aah jeg huskede forkert. Det er på gylpogglamour jeg har set en test. http://gylpogglamour.dk/nabby-babyalarm/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overvejer kraftigt neonate efter at have hørt og læst godt om dem :-)

Men når jeg kigger priser er der stor forskel på modellerne....

Hvilken model og til hvad pris vil i anbefale? Vi er førstegangs og satser på at bruge dem til 2 børn hvis detver :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige købt den nyeste model, vigga havde tabt vores gamle neonate en del gange og det kan de ikke holde til (begyndte at miste signal) ;) vi valgte den dyre model da den havde to ladeststioner med og de står begge to til opladning om natten i henholdsvis soveværelset og børneværelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den nye model, og man kan sætte ekstra babymodul til den hvis man har to børn tætte og begge skal sove til middag, det synes jeg er smart, yderligere er den lav på stråling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER