carinablicher

Halsbrand

8 indlæg i dette emne

Hej tøser

Er der nogen af jer der allerede på nuværende tidspunkt har halsbrand???

Jeg har endnu ikke de her opstød men det stråler op i halsen fra maven, og har faktisk haft det siden uge 6! Det er et af mine problemer ved mon madlede... For halsbrand hvis jeg har spist for meget eller forkert!

Har i noget???

Tænker der er sgu lang vej endnu, med det lort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hører ikke til herinde, men så din tråd i oversigten.

 

Jeg led selv meget af halsbrand og det der hjalp mig rigtig meget var at drikke kakaomælk. Ellers så opsøg lægen og få recept på noget mod det. Ventede selv alt for længe med dette og det fortrød jeg bitterlligt, da det faktisk hjalp RIGTIG meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, tror jeg, jeg vil gøre.... Mine aftener er ødelagte fordi jeg bliver skidt tilpas af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft det slemt nogle aftener. Her hjælper mælk enormt, men denne gang vil jeg også købe nogle piller imod det. De skulle hjælpe godt. Mit er slemt hvis jeg drikker sodavand eller spiser for meget/for fed mad og især hvis jeg spiser sent ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lider desværre meget af Halsbrand -især når jeg ligger ned. Bruger balancid fra apoteket, som man må bruge, når man er gravid, det ligger ligesom et låg på... Eller hæver jeg hovedgærdet i sengen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra november gruppen. Jeg får omeprazol på recept fra lægen. Det virker rigtig godt. Det fik jeg allerede i uge 8. Det hjalp også på kvalmen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft det rigtig meget !! men det er faktisk aftaget lidt.. havde lige nogle uger hvor det var slemt (uge6-10 vil jeg tro ca).. fed mad, sukker og store måltider er rigtig skidt!! så spist hyppigt og sundt.. mandler og bananer kan afhjælpe.. her har jeg haft meget glæde af riskiks og muslibarer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op jeg troede det var mega tidlig at have halsbrand allerede nu!!!

Tak for alle svar, jeg blev da lige klogere!

Er sygemeldt lige nu efter min nakkefoldscanning og moderkagebiopsi så har ikke haft de vild store problemer da jeg spiser anderledes, men når jeg er på arbejder og er meget aktiv og derfor også spiser mega meget så kommer det!!

I går aftes fik jeg det så alligevel, men lede næsten også en helt dag på hvid brød med skinkeost og cola.... Det gør jeg ikke igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER