Haarup

Tilbage igen

12 indlæg i dette emne

Hej

Det er nu ved at være snart 9 måneder siden jeg sidst var her inde.

Jeg aborterede i februar , og kunne få mig selv til at komme her ind. Det gjorde for ondt at læse om dem der stod med II.

Men er kommet over terminen nu. Desværre uden at være blevet gravid igen. Selv om alle sagde at det er SÅ meget nemmere efter en abort.

Men håber snart lykken vender, og jeg igen får II er så klar til en lille ny baby, med alle de bekymringer som en graviditet bringer med, især oven på de sidste to af slagsen jeg har haft som på ingen måde har været problem fri. Og klar til at se skrækken i øjnene i forhold til en fødsel.

Håber på at sidste weekend bære frugt. Det passede bare alt sammen sammen. ÆL, mini ferie for kun mig og manden, og at vi opførte os, som et par forelsket, liderligere teenagere.

:bd

Glæder mig til at følge jeg alle sammen igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Det er nu ved at være snart 9 måneder siden jeg sidst var her inde.

Jeg aborterede i februar , og kunne få mig selv til at komme her ind. Det gjorde for ondt at læse om dem der stod med II.

Men er kommet over terminen nu. Desværre uden at være blevet gravid igen. Selv om alle sagde at det er SÅ meget nemmere efter en abort.

Men håber snart lykken vender, og jeg igen får II er så klar til en lille ny baby, med alle de bekymringer som en graviditet bringer med, især oven på de sidste to af slagsen jeg har haft som på ingen måde har været problem fri. Og klar til at se skrækken i øjnene i forhold til en fødsel.

Håber på at sidste weekend bære frugt. Det passede bare alt sammen sammen. ÆL, mini ferie for kun mig og manden, og at vi opførte os, som et par forelsket, liderligere teenagere.

:bd

Glæder mig til at følge jeg alle sammen igen.

velkommen tilbage og hvor jeg håber den er der for jer nu  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage. Håber du hurtigt rykker videre i systemet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage og dejligt med en romantisk miniferie :) Jeg krydser fingre for at den ender med at resultere i to fine streger :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre fra dig :) håber inderligt at du snart står med en positiv test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :balloons Hepper på at jeres miniferie har båret frugt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage og held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage!! Rigtigt meget hep på snarlige 2 streger :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :babydust

Håber på miniferien bringer II med sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Det er nu ved at være snart 9 måneder siden jeg sidst var her inde.

Jeg aborterede i februar , og kunne få mig selv til at komme her ind. Det gjorde for ondt at læse om dem der stod med II.

Men er kommet over terminen nu. Desværre uden at være blevet gravid igen. Selv om alle sagde at det er SÅ meget nemmere efter en abort.

Men håber snart lykken vender, og jeg igen får II er så klar til en lille ny baby, med alle de bekymringer som en graviditet bringer med, især oven på de sidste to af slagsen jeg har haft som på ingen måde har været problem fri. Og klar til at se skrækken i øjnene i forhold til en fødsel.

Håber på at sidste weekend bære frugt. Det passede bare alt sammen sammen. ÆL, mini ferie for kun mig og manden, og at vi opførte os, som et par forelsket, liderligere teenagere.

:bd

Glæder mig til at følge jeg alle sammen igen.

Det er godt at se dig igen! Håber på du snart er gravid igen. Jeg er selv ved at abortere for anden gang i år. Så jeg er tilbage herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt at se dig igen! Håber på du snart er gravid igen. Jeg er selv ved at abortere for anden gang i år. Så jeg er tilbage herinde.

Åhh nej. Det er jeg så ked af at høre for dig.

Kæmpe kram her fra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt huske dig.

Jeg håber for dig, at du snart bliver gravid igen! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER