Marmik

Kreativitet

33 indlæg i dette emne

Jo, det kan du tro, men jeg kan ikke finde ud af at vedhæfte dokumentet. Den siger, jeg ikke har tilladelse til det. Og copy-paste kan man heller ikke. Det er faktisk vildt irriterende, nu har jeg brugt ret lang tid på at prøve :angry

Kan du evt sende den pr mail til mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan sætter du sutten fast?

Putter "hanken" halvvejs igennem sutten og tager så hele kæden igennem hanken så den laver en Løkke om sutten... Det lød indviklet i mit hovede, gav det mening for dig? Hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan som denne her :)

post-9771-0-61586500-1413320843_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået lavet suttekæde og bukser :) hihi elsker at nørkle når det er gråt og vådt udenfor..

Ej hvor er de lækre. Hvor er du god !! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille vest :) strikket sort..

post-9771-0-79117800-1415183195_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den fin! :respekt. Du er da for sej :). Jeg er begyndt at strikke, men det bliver noget værre kludder....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået sådan en god idé fra en bog, jeg så i Netto. Den hed noget i retning af "Bedstemor fortæller" og var ligesom de der venindebøger, man havde i folkeskolen. Det var bare med sådan noget som "hvilken udlandsrejse var din første?", "hvem fik du dit første kys af", "hvor gik du i skole" osv.

Det vil altså sige små beretninger fra bedstemors barndom og ungdom.

 

Jeg købte ikke bogen, men vil lave en selv, både til min mor og min far. Jeg synes, det er en hyggelig og sjov idé!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået sådan en god idé fra en bog, jeg så i Netto. Den hed noget i retning af "Bedstemor fortæller" og var ligesom de der venindebøger, man havde i folkeskolen. Det var bare med sådan noget som "hvilken udlandsrejse var din første?", "hvem fik du dit første kys af", "hvor gik du i skole" osv.

Det vil altså sige små beretninger fra bedstemors barndom og ungdom.

Jeg købte ikke bogen, men vil lave en selv, både til min mor og min far. Jeg synes, det er en hyggelig og sjov idé!

Dem har jeg købt til mine bedsteforældre for et års tid siden. De er rigtig gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER