Marmik

Kreativitet

33 indlæg i dette emne

Jeg tænkte at det kunne være sjovt med en kreativitets tråd, hvor vi kan dele alle vores sysler og små hobby arbejder som har med baby at gøre. Jeg ved ikke om andre end mig i gruppen strikker/hækler , laver scrapbooking, malerier, eller noget helt andet.

Jeg kan selv lægge ud med at sige at jeg er igang med et hæklet tæppe af de velkendte bedstemorsfirkanter. Hvor både røde og blå farver indgår så kan bruges uanset køn.

Så skal jeg til at igang med en strikket vest til baby.

En barnevognskæde og suttekæde har jeg også gang i.

Og så har jeg planer om at min symaskine skal igang igen, med blandt andet sengerand og bukser :)

Det kan også være noget pynt til værelse, eller bordkort til fester eller hvad hulen i har af ideer :D

Er der andre der har noget de sysler med for sjov og hygge? :)

post-9771-0-65402900-1411336202_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God idé! Jeg er så småt begyndt på scrapbogen, men det er ikke blevet til så meget endnu. Til gengæld krydser jeg vores terminskalender af hver morgen og følger meget præcist med i, hvor langt henne vi er.

Omkring de dage hvor vi inseminerede derhjemme købte vi et lille figentræ, som vi skal til at plante ud i haven. Det symboliserer undfangelsen, og vi glæder os til a se det vokse sig stort og stærkt sammen med vores dreng :).

Desuden laver jeg lister, lister, lister over ALT. Hvad vi har fået købt, hvad der skal købes, hvem der skal med til min fødselsdag her snart og hvem vi er her i gruppen  :). Jeg har åbenbart udviklet et ret stort organisationsbehov.

Jeg overvejer at begynde at strikke, men mine udfoldelser med garn og pinde har hidtil kun udmøntet sig i halvforkølede halstørklæder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville så gerne lære at hækle. Håber snart overskuddet bliver lidt større, så jeg kan komme igang.