Solvej99

Træningstråden

104 indlæg i dette emne

Så løb jeg lige 2.4km på en Coopertest i går - i intervalløb. Det er kondital på 44,2 og kategorien 'meget god' - det hjalp på motivationen :) :box

 

Super sejt! :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kom så afsted, Susanne!!! :sm

Jeg gider viiiirkelig ikke, men det ville bare være så godt som et sidste boost til ægmodningen og til at stå i mod med, når jeg i morgen skal ud med mine kollegaer.

ÆV! :prik :rolleyes :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I did it! :yay

Cyklede 2km over Geels bakke til Holte, løb 2km på 10min i jævnt tempo, 2 min på romaskine, 8 min styrke af ryg og mave og 2km på cykel tilbage over bakken.

FÅÅÅRK, hvor føles det på alle planer fedt! :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I did it! :yay

Cyklede 2km over Geels bakke til Holte, løb 2km på 10min i jævnt tempo, 2 min på romaskine, 8 min styrke af ryg og mave og 2km på cykel tilbage over bakken.

FÅÅÅRK, hvor føles det på alle planer fedt! :glad :yay

Sådan! :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude at løbe 2 km. Ikke meget, men føler mig sej fordi jeg kom afsted og min kondi er pt ikke til mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude at løbe 2 km. Ikke meget, men føler mig sej fordi jeg kom afsted og min kondi er pt ikke til mere :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude at løbe 2 km. Ikke meget, men føler mig sej fordi jeg kom afsted og min kondi er pt ikke til mere :)

Alt tæller! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Onsdagstræning - Done! :box :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Onsdagstræning - Done! :box :yay

:glad

Også her 1 time og 15 min zumba :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude at løbe 2 km. Ikke meget, men føler mig sej fordi jeg kom afsted og min kondi er pt ikke til mere :)

Sejt! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Onsdagstræning - Done! :box :yay

Godt gået! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay der opstarter et decideret barsels-trænings-opstramningshold en gang om måneden i vores lokale fitnesscenter! Det skal jeg dæleme på, når den tid kommer- til februar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig forsigtigt ind i tråden her ;)
Gik 4 km i går og 6 i dag... :yay

Ville gerne løbe igen, men grundet psyken osv. bliver det til gåture pt. Hvilket er rart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay der opstarter et decideret barsels-trænings-opstramningshold en gang om måneden i vores lokale fitnesscenter! Det skal jeg dæleme på, når den tid kommer- til februar ;)

Fedt og mega snyd, har spurgt i mit træningscenter om der kom et efter gravid hold, da de tidligere har haft det, men pt. er jeg åbenbart den eneste gravide der er i centeret - nåh okay så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt og mega snyd, har spurgt i mit træningscenter om der kom et efter gravid hold, da de tidligere har haft det, men pt. er jeg åbenbart den eneste gravide der er i centeret - nåh okay så

Mit held er, at "fruen i centeret" har termin om en måneds tid, så tror det er derfor de starter hold ;) Eller også har de spottet boomet af babyer på vej, der er godt nok mange her med maver :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega god dag igår- 34km cykling og 8 km løb på 5min/ km :) følte mig en smule sej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega god dag igår- 34km cykling og 8 km løb på 5min/ km :) følte mig en smule sej :)

Det er da også mega sejt! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ude og løbe sammen med 3 andre kvinder i dag for første gang :) Vi har planer om at træne op til zulu color run til maj. Det er 5 km. Rigtig rart at have et mål og nogen at træne med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ude og gå tur med manden i dag - fik gået (okay vraltet) 5 km - føler mig super sej og fik heldigvis kun begrænsede plukveer  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay klarede 30 minutter på motionscykel - nåede kun 7,5 km. - langt fra imponerende men nøj maven fylder godt nu, og synes ikke det er vildt behageligt med hendes hoved der har sat sig fast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal det satme være! :box Har pakket svømmetøj og håndklæde og sat vækkeuret til kl 5 (!!!) imorgen, og så skal der svømmes inden job! :yay Jeg glæder mig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal det satme være! :box Har pakket svømmetøj og håndklæde og sat vækkeuret til kl 5 (!!!) imorgen, og så skal der svømmes inden job! :yay Jeg glæder mig :7himmel

:Respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Respekt

Hehe tak ^_^ Jeg SKAL gøre noget. Det knirker og knager i mine hofter og lænd, og jeg har generelt bare en fornemmelse af, at min krop IKKE klarer, at jeg kommer i lige så dårlig form, som da jeg ventede Mar :unsure Så satser på at svømme to gange om ugen fra nu af :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal det satme være! :box Har pakket svømmetøj og håndklæde og sat vækkeuret til kl 5 (!!!) imorgen, og så skal der svømmes inden job! :yay Jeg glæder mig :7himmel

Sådan :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe tak ^_^ Jeg SKAL gøre noget. Det knirker og knager i mine hofter og lænd, og jeg har generelt bare en fornemmelse af, at min krop IKKE klarer, at jeg kommer i lige så dårlig form, som da jeg ventede Mar :unsure Så satser på at svømme to gange om ugen fra nu af :goodluck

Sejt! ;) Er sikker på at det nok skal gøre godt til din preggy-krop! ville ønske at vi havde en svømmehal lige om hjørnet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER