Guest Smilla

Min egen vægttabstråd....

96 indlæg i dette emne

Guuuuuuuuuuuuuuuuuud JA... Det hedder Perfect Strø og det er producenten ISIS som producere det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Guuuuuuuuuuuuuuuuuud JA... Det hedder Perfect Strø og det er producenten ISIS som producere det :)

Tak! ;) Skal lige i Brugsen i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! ;) Skal lige i Brugsen i morgen :)

72fe7741683e4d144f35a234cdaf2124.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

72fe7741683e4d144f35a234cdaf2124.jpg

Tak Charlotte! :) Dejligt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom den første pakke med Nupo-shakes smagsprøver :) Smagte den med jordbær først og den var da overraskende god :) Lidt McDonalds bare i en grovere og lidt kornet udgave :) Men den går bestemt an! :D

Skal ha spicey thai suppe til aftensmad....glæder mig! :D

Og så har jeg fået brev fra Kolding sygehus!! Jeg skal til diætist d.3.3. dernede! Ih det blir da spændende! :D Så kom jeg til at høre fra dem alligevel! :) Juhu!

Kom til at tænke på de smagsprøver der....svarer sådan en smagsprøve til et måltid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom den første pakke med Nupo-shakes smagsprøver :) Smagte den med jordbær først og den var da overraskende god :) Lidt McDonalds bare i en grovere og lidt kornet udgave :) Men den går bestemt an! :D

Skal ha spicey thai suppe til aftensmad....glæder mig! :D

Og så har jeg fået brev fra Kolding sygehus!! Jeg skal til diætist d.3.3. dernede! Ih det blir da spændende! :D Så kom jeg til at høre fra dem alligevel! :) Juhu!

Kom til at tænke på de smagsprøver der....svarer sådan en smagsprøve til et måltid?

Jeg har også smagt de forskellige, og jeg har det helt på samme måde omkring jordbar :)

De størrelser som brevende i smagsprøve-pakken har, er den rigtige størrelse, så ja de skal jo svare til et måltid, som du skal have 6 gange om dagen. Dog har jeg hørt at de vist anbefaler min. 800 kalorier nu, så du skal altså have mere end det. Der findes også måltidsbarer, snack-baren og færdig lavet drinks, som du kan bruge :)

Jeg har dog aldrig selv prøvet en ren nupo-kur, jeg har kun brugt det som erstatning for morgenmad/frokost i en snæver vending.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også madlog i øjeblikket - simpelthen for at holde øje med at jeg får nok (!), især proteiner :)

Herligt at du skal til diætist, så kan de ik' være helt forfærdelige ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også smagt de forskellige, og jeg har det helt på samme måde omkring jordbar :)

De størrelser som brevende i smagsprøve-pakken har, er den rigtige størrelse, så ja de skal jo svare til et måltid, som du skal have 6 gange om dagen. Dog har jeg hørt at de vist anbefaler min. 800 kalorier nu, så du skal altså have mere end det. Der findes også måltidsbarer, snack-baren og færdig lavet drinks, som du kan bruge :)

Jeg har dog aldrig selv prøvet en ren nupo-kur, jeg har kun brugt det som erstatning for morgenmad/frokost i en snæver vending.

mmmmmmm nu har jeg også smagt Cafe Latte - DEN var ikke lige mig desværre, dertil elsker jeg kaffesmagen for meget!! Men kakaoen var også god!! Fik lige et sip af mandens frokost ;) LOL Ja dælmer, han har været i Brugsen og købe sig 2 kasser nupo!!! LOL

Fedt han endelig er med på bølgen! :D Så kan vi sammen skåle i aftensmad ;)

Jeg bruger også madlog i øjeblikket - simpelthen for at holde øje med at jeg får nok (!), især proteiner :)

Herligt at du skal til diætist, så kan de ik' være helt forfærdelige ^_^

Nej....endelig et godt tegn fra Kolding sygehus!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været på vægten for første gang og den siger MINUS 3,7 kg......Det er siden tirsdag d.15.februar.....11 dage, er det godt eller skidt? Min mand siger det er rigtig flot, men jeg ved ikke hvorfor jeg er skuffet....HVORFOR er jeg skuffet?!?!? Burde være glad men jeg havde nu håbet på måske 4 ½ - 5 kg...måske jeg er lidt urealistisk, men har virkelig spist fedtfrit - sukkerfrit - nupo og danset zumba en enkelt gang... ;) :D I går aftes fik vi smørrebrød - første no-go-aftenssmad siden start, da vi var ude hos venner og også gerne vil give plads til sjældne udskejelser så vi ikke kører surt i det.

Hmmm....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sku da MEGA FLOT!! :) Du skal bestemt være stolt!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde Charlotte! Du da en skat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare super flot, og hvor er det dejligt, at din mand også er med på den, det må gøre det bare lidt nemmere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da bare SÅ sejt gået Mette :glad :gp :balloon :yiepie :toot :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3,7 kg. på 11 dage er da super flot! Det synes jeg bestemt ikke du skal være skuffet over!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare super flot, og hvor er det dejligt, at din mand også er med på den, det må gøre det bare lidt nemmere :)

Tak! :) jooo....det er både godt og skidt han er med på den, det dårlige er at han taber sig dobbelt så hurtigt som mig - BOOOOOHOOOO - det andet dårlige er at han går psykotisk meget op i det......så bare JEG går FORBI køkkenet så rømmer han sig....DOH!!

Men ellers dejligt at have en "lidelsesfælde" - selvom han ikke lider og har søde-sager-trang....

Det er da bare SÅ sejt gået Mette :glad :gp :balloon :yiepie :toot :8:

Hihi!! Tak hvor fint :D :loveshower:

3,7 kg. på 11 dage er da super flot! Det synes jeg bestemt ikke du skal være skuffet over!

Tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Mette - det er da SUPER godt :yay :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Mette - det er da SUPER godt :yay :gp

Tak Louise <3 Hehe :)

I dag siger vægten minus 4,4 kg på 13 dage :) Det er alligevel ok på små 2 uger :) Er spændt på hvad Kolding sygehus' vægt siger på torsdag hvor jeg skal derned til diætist :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

I morgen, torsdag kl 11:30 skal den store "eksamen" stå for første gang!!! :)

Jeg skal til diætist på Kolding sygehus og vejes på deres vægt igen, den som jeg blev vejet på for 15 dage siden!!

Ai det blir så sindssygt spændende at se om den vejer mere eller mindre end vores nye vægt herhjemme!!!!

Som det ser ud nu så har jeg smidt 5,1 kg på 15 dage!!!!!! Vægten siger minus 5,1 kg!!!! :D :D :D :D :D

Bare rolig - jeg ser ikke syg ud endnu ;)

Kryds fingre for mig piger! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Mette - du er for vild!! :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!

Jeg havde lige lavet en mindre regnefejl!! Den er rettet nu!! :D

5,1 kg er nu alligevel ok.... :)

Jeg håber det fortsætter med at være lige så "let" og uden cravings!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er bare overmega SEJ!!.. Hvor meget skal du tabe før du kan få en dato.. Er sååå nysgerrig.. :gp :8: :sm :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er bare overmega SEJ!!.. Hvor meget skal du tabe før du kan få en dato.. Er sååå nysgerrig.. :gp :8: :sm :wee

Hehe...det vil jeg ikke sige, for så kan i regne ud hvad jeg vejer og det er jeg ikke særlig stolt af! :( ;)

Hehe! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovsa, jeg glemte helt at fortælle om mit første diætist møde nede på Kolding sygehus.

Hun virker sød og rar og ikke sådan "fordummende" i sin tale, altså sådan nedladende....så det er godt.

Jeg var jo noget spændt på at blive vejet men hun sagde at hendes vægt vejede 1½ kg forkert....men da jeg så steg op på den viste den 5 kg forkert!!!!

For POKKER hvor blev jeg gal!!! Det ku simpelthen ikke være rigtigt...al den nupo og savn efter almindelig mad plus diverse og så havde jeg kun tabt 300 gram?!?!?!

Jeg VIDSTE jo at på det tidspunkt viste min vægt herhjemme minus 5 kg - men alligevel slog det mig ud at den dernede viste minus 300 gram....var så tæt på at give op....

Hun ku godt se at min ansigt skiftede kulør så hun skyndte sig at sige at vi skulle gå ned på den vægt, hvor jeg blev vejet allerførste gang, tirsdag d.15.2. og hurra!! Minus 5,2 kg!! :D

Så kom humøret op igen sammen med gejsten og i dag sagde vægten minus 8,2 kg på kun 3 uger og 4 dage :) Wehu!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sejt gået :respekt

Men træls at vægten vejer forkert. Utroligt at deres vægte ikke passer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sejt gået :respekt

Men træls at vægten vejer forkert. Utroligt at deres vægte ikke passer ;)

Tak Dorthe :)

Nej det må den næsten ikke sådan et sted!! Ai det var en rigtig grim følelse....den vægt kan de stille ind på anoreksi-afdelingen....eller skraldespanden...

Men godt vi ku gå ned på den oprindelige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER