msk1234

Hold da kæft.....

4 indlæg i dette emne

Hed med jer,

 

Jeg er helt ny herinde! Jeg har lige været ved lægen, der bekræftede, at jeg er gravid (det er første gang jeg skriver det ord) og 2 måneder (8. uger) henne. Min kæreste (eller rettere min forlovede, skal OGSÅ lige vende mig til det) og jeg havde ingen anelse om, at det ville gå så stærkt!

 

Så nu sidder jeg her og tænker: "Burde jeg være helt oppe at køre"????? Jeg er selvfølgelig vildt glad, nervøs og spændt, men ellers har jeg det altså som jeg plejer - mentalt! Er det normalt? Jeg havde nok selv forventet en anden reaktion a la mine forældre, der græd af glæde eller min kæreste, der render rundt med et fjollet look.

 

Er der mon andre end mig, der tænker "jep, jeg er lykkelig gravid - og hva så, der skal stadig handles ind til aftensmaden"?  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hed med jer,

 

Jeg er helt ny herinde! Jeg har lige været ved lægen, der bekræftede, at jeg er gravid (det er første gang jeg skriver det ord) og 2 måneder (8. uger) henne. Min kæreste (eller rettere min forlovede, skal OGSÅ lige vende mig til det) og jeg havde ingen anelse om, at det ville gå så stærkt!

 

Så nu sidder jeg her og tænker: "Burde jeg være helt oppe at køre"????? Jeg er selvfølgelig vildt glad, nervøs og spændt, men ellers har jeg det altså som jeg plejer - mentalt! Er det normalt? Jeg havde nok selv forventet en anden reaktion a la mine forældre, der græd af glæde eller min kæreste, der render rundt med et fjollet look.

 

Er der mon andre end mig, der tænker "jep, jeg er lykkelig gravid - og hva så, der skal stadig handles ind til aftensmaden"?  

Halløj :) Stort tillykke med graviditeten  :loveshower  Jeg tror det er normalt at have alle mulige reaktioner ;) Du skriver selv at det er gået stærkere end i havde regnet med, så mon ikke dine forventninger til hvornår det ville lykkes bare har været anderledes, og det sådan lige skal bundfælle sig først ? Når først graviditeten virkelig kan mærkes med mave, spark mm. så er det helt anderledes end nu hvor der måske ikke er de vilde tegn på at der sker noget :) 

 

Jeg har selv været ællevild hver gang, men denne gang fylder hverdagen med en tumling mere, og derfor tager den ene dag hurtig den anden uden at jeg tænker særlig meget over det ( i det omfang jeg kan da jeg er fuldtidssygemeldt med kvalme og opkastninger). I weekenden måtte jeg endda i kalenderen for at huske hvilken uge jeg egentlig var i ;)

Og velkommen til ;) Vi er næsten lige langt, jeg er et sted mellem 8+1/9+1 :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det med mine 2 første, tog alting meget roligt, jeg var jo "bare" gravid ikke syg!!!

Men her 3. Gang er jeg lidt mere følsom!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehhe da jeg fandt ud af det kunne jeg slet ikke overskue/magte det.. var da glad fordi jeg vidste jeg "skulle" være det- en baby er jo altid en dejlig ting... tror i mit tilfælde at det fordi det kom så hurtigt at jeg slet ikke havde nået at længes efter det.. vi stod simpelthen med en positiv tester 14 dage efter vi var begyndt at prøve.. havde regnet med der mindst ville gå nogle måneder så det passede slet ikke ind i mit hoved.. her en måneds tid efter jeg fandt ud af det (er 10 uger henne nu, fandt ud af det i midt august), kan jeg begynde at mærke jeg reelt glæder mig! mig er stadig ret rolig omkring, og tror folk omkring mig tror jeg laver pokerface, men jeg (og min kæreste) tager det 'skræmmende' roligt hehe ;) tror måske det ændrer sig nr vi har været til første scanning,.. men lad tanke synke ind.., det er skønt og en gave at få børn! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER