Kaham

Hvornår kunne man se det?

13 indlæg i dette emne

Nu ved jeg godt det er forskelligt fra kvinde til kvinde, men hvornår kunne andre (der ikke viste det) se at du var gravid? (og er er/var du lille eller stor af bygning)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En fra mit studie kunne se det allerede da jeg var i uge 8, før vi havde sagt det til nogen overhovedet. Ellers tror jeg, de fleste kunne se, at jeg bulede ud omkring NF, men det var nok først en tydelig babymave, da jeg kom i nærheden af md-scanningen ved 20 uger.

Jeg betragter mig selv som værende almindelig af bygning. Bestemt ikke spinkel, men heller ikke tyk. Mit BMI ligger lige omkring 25.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er overvægtig og ved mig kunne det først ses omkring halvvejs gennem graviditeten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever stadig folk som ikke havde lagt mærke til at jeg er gravid... er 22+1 i dag... jeg synes nu sagtens man kan se det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh jeg har desværre så meget baby mave fra de sidste graviditeter så jeg ligner hele tiden en der er 20-25 uger henne :( og tror derfor ikke det bliver meget at se på mig denne gang.. men sådan er det så bare ved mig... Men de andre par gange har man kunne se den fra 12-15 uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været mellem 22-25 uger henne begge gange før det ku ses. Er høj og slank i kropsbygning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg selv har kunne se det fra uge 8 ca, og andre har kunnet se det siden uge 10 :) jeg er ret spinkel af bygning, med et bmi omkring 18,5-19, og med helt flad mave, så der skulle ikke så meget til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her kunne andre se det fra ca. Uge 25. Jeg er normal af bygning men høj. På mit studie var der en der blev gravid. Det kunne ses fra hun var ca 10 uger henne. Hun var lidt buttet og lav.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang kunne folk først se det omkring uge 20+ denne gang er jeg nu 15. uge og folk kan stadig ikke se det, men jeg kan se, at det går hurtigere denne gang. 

 

Jeg er 180 høj, vejer 63 kg og har en fedtprocent på 14 - er altså pænt markeret som pige, og var tilsvarende under første graviditet. Jeg træner så også stadig, undgår enkelte øvelser og løfter ikke lige så tungt længere, men tror at det har meget at skulle sige, hvordan din mave har set ud inden - og altså ikke om du var "tyk" eller om du var "slank" ... 

 

Men lige meget hvad, så er der jo intet sundere at se på, en en stor flot rund gravid mave :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var en normal str 36 da jeg blev gravid, det blev først sådan rigtig synlig omkring uge 18, og der var endda flere der ikke bemærkede det heller der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. gang omkring uge 8, 2. gang cirka samtidigt... Jeg bliver hurtigt stor - altså maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved mig kunne andre se det, da jeg var omkring uge 16. Mit BMI var inden graviditeten på 21. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var omkring 15 uger henne, før jeg ikke kunne skjule det længere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER