Guest LilleMig

DUM...

21 indlæg i dette emne

Husk sæson præmieren er nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder og ser det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tager genudsendelserne i weekenden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøsses... Kan stadig blive overrasket over hvor dumme de medvirkende er! "Jamen, det er mine egne penge!" Ja Malou Stella, men det er sgu også DIN søn der skal have tøj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøsses... Kan stadig blive overrasket over hvor dumme de medvirkende er! "Jamen, det er mine egne penge!" Ja Malou Stella, men det er sgu også DIN søn der skal have tøj!

Tænkte det samme, herhjemme har det siden jeg fik børn heddet, børnene først.. Det første stykke tid har jeg endda være super dårlig til at købe noget til mig selv.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder også og ser det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøsses... Kan stadig blive overrasket over hvor dumme de medvirkende er! "Jamen, det er mine egne penge!" Ja Malou Stella, men det er sgu også DIN søn der skal have tøj!

Hende kan jeg heller ik ha og så dårligt kan de jo ik sidde i det når alle 3 har fået nye bryster efter brænden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hende kan jeg heller ik ha og så dårligt kan de jo ik sidde i det når alle 3 har fået nye bryster efter brænden

Seriøst, har de det?? :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst, har de det?? :o

Det hvad jeg har læst og finder du MS på face kan du også se bevis i form af hendes profil billede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte det samme, herhjemme har det siden jeg fik børn heddet, børnene først.. Det første stykke tid har jeg endda være super dårlig til at købe noget til mig selv.. :)

Her hedder det også KLART Lærke først. Jeg har dog købt en lampe til MIG men ellers bruger jeg hellere pengene på Lærke end mig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hvad jeg har læst og finder du MS på face kan du også se bevis i form af hendes profil billede ;)

jeg kan heller ikke så godt have hende, jeg glemmer ikke lige morens kommentar, da hun lige havde fået sin søn. MS husk dine p-piller for du skal til havnefest....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan heller ikke så godt have hende, jeg glemmer ikke lige morens kommentar, da hun lige havde fået sin søn. MS husk dine p-piller for du skal til havnefest....

Haha ja den kan jeg godt huske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan heller ikke så godt have hende, jeg glemmer ikke lige morens kommentar, da hun lige havde fået sin søn. MS husk dine p-piller for du skal til havnefest....

:lolhit :lolhit :lolhit Ja den var god den kommentar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit Ja den var god den kommentar!

jeg synes jo bare, at den fortæller så meget om den pige, når moren kommer med den kommentar....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøsses... Kan stadig blive overrasket over hvor dumme de medvirkende er! "Jamen, det er mine egne penge!" Ja Malou Stella, men det er sgu også DIN søn der skal have tøj!

Haha det var også mandens ord da han hørte det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjjj jeg glemte det :( :( Jeg må se begge afsnit i weekenden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender en hvis søster har gået i klasse med Stella. Og hun siger hun altid har været sådan. Brænden opstod da der havde været 4 stjerners middag og de havde grillet i garagen. Stella har ellers snakket om de troede den var påsat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv så det ikke da vi holdt fødselsdag for manden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pipper bare lige et lille pip for at huske alle på at det er "rigtige mennesker" i taler om... :blush

Det er ikke for at fornærme nogen... men man kan så nemt glemme, at vi ikke sidder i en lukket boble herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender en hvis søster har gået i klasse med Stella. Og hun siger hun altid har været sådan. Brænden opstod da der havde været 4 stjerners middag og de havde grillet i garagen. Stella har ellers snakket om de troede den var påsat.

Den tror jeg ikk helt på, for hvorfor skulle politiet så indlede en større undersøgelse omkring at den var påsat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den tror jeg ikk helt på, for hvorfor skulle politiet så indlede en større undersøgelse omkring at den var påsat...

Det kan jo godt være den er påsat selvom det startede den aften?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER