Posted September 3, 2014 Er der nogle af jer, der har erfaring med print af foto på lærred? Altså af egne billeder, ikke fotograf billeder, for der ville jeg jo bare kunne gå til fotografen selv. Jeg vil have nogle store sort-hvid billeder af L, evt. lavet som en "barselsgave" til min mand, men kan ikke vurdere hvem der laver de bedste til en fornuftig pris. Håber I kan hjælpe :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2014 Jeg har flere, og kan klart anbefale sumopix, hvis du googler lidt, kan du som regel også finde fornuftige rabatkoder :) Har forøvrigt også fået sumopix anbefalet af en fotograf, har fået fine billeder på lærred af både billeder fra fotograf, men også billeder fra dårlig gammelt tlf. Kamera. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2014 Jeg har flere, og kan klart anbefale sumopix, hvis du googler lidt, kan du som regel også finde fornuftige rabatkoder :) Har forøvrigt også fået sumopix anbefalet af en fotograf, har fået fine billeder på lærred af både billeder fra fotograf, men også billeder fra dårlig gammelt tlf. Kamera. Tak :) Jeg prøver at se på sumopix. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2014 Min søster printer selv på lærred. De køber lærreder i Bilka, printer på deres almindelige printer og sætter det på rammer også købt i Bilka. Det kan jo så max blive A4, men det bliver ret fint. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2014 Min søster printer selv på lærred. De køber lærreder i Bilka, printer på deres almindelige printer og sætter det på rammer også købt i Bilka. Det kan jo så max blive A4, men det bliver ret fint. Det lyder også smart nok, men jeg vil gerne op i større format :) Share this post Link to post Share on other sites