Aoife

Hvor ofte gør i rent

39 indlæg i dette emne

Jeg synes jeg kan gøre rent hele tiden og alligevel er her beskidt og rodet.

Hvor ofte gør i rent?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg støver suger hver morgen inden dagplejebørnene kommer kl. 6.30. 2 gange om ugen vasker jeg gulve, og tørrer støv af efter behov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der blir støvsuget og ryddet op hver dag, hver anden dag tørre jeg støv af og gulvene blir vasken en til to gange om ugen.

badeværelset får en tur ca 3 gange om ugen sammen med karme og paneler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud fra hvad I skriver bor vi i en svinesti

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud fra hvad I skriver bor vi i en svinesti

Jeg er jo nød til det, på grund af dagplejebørn. Men altså de rum hvor dpbørnene er, de får jo en tur mere end de andre rum i huset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud fra hvad I skriver bor vi i en svinesti

også mig..

støvsuger ca 3 gange om ugen.. vasker gulv og tørrer støv af alt for sjældent for jeg gider simpelthen ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud fra hvad I skriver bor vi i en svinesti

nej jeg har bare for megte tid og så ELSKER jeg at gøre rent, det lidt en hobby- for nogen en syg form måske :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

camilla - skulle du så ikke lige besøge mig lidt oftere?? jeg vil gerne passe dine dejlige unger mens du gør rent her.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

camilla - skulle du så ikke lige besøge mig lidt oftere?? jeg vil gerne passe dine dejlige unger mens du gør rent her.. :P

Det lige før jeg takker ja :)

Syntes nu altså ik der var rod da lotte og jeg besøgte dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej jeg har bare for megte tid og så ELSKER jeg at gøre rent, det lidt en hobby- for nogen en syg form måske :P

Jeg synes I skulle ta og flytte til Fredericia.. For den hobby må du gerne udøve herhjemme.

Herhjemme bliver der nok støvsuget en gang om ugen, min ryg kan ikke rigtig holde til det så for det meste må jeg vente på manden gider og så nøjes med at feje i køkken og bryggers

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo nød til det, på grund af dagplejebørn. Men altså de rum hvor dpbørnene er, de får jo en tur mere end de andre rum i huset.

Legeværelset og køkkenet gør jeg også ofte rent, men gør det ikke hver dag. Slet ikke kl 6.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lige før jeg takker ja :)

Syntes nu altså ik der var rod da lotte og jeg besøgte dig...

arj, det var vist også en af de heldige dage.. hehe.. efter jeg er startet i praktik har jeg bare slet ikke energi til rengøring.. men mon ikke den kommer igen når jeg har vænnet mig til at lave noget..

i må nu stadig meget gerne komme på besøg en dag.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes I skulle ta og flytte til Fredericia.. For den hobby må du gerne udøve herhjemme.

Herhjemme bliver der nok støvsuget en gang om ugen, min ryg kan ikke rigtig holde til det så for det meste må jeg vente på manden gider og så nøjes med at feje i køkken og bryggers

i er jo også kun to/en i hverdagene det da begrænset hvor meget du kan rode, syntes det er blevet slemt efter B er begyndt at møffe nøjjj han slæber alt med rundt og finde det mindste lille ting jeg har overset....

Noget af min vandvid med rengørning ligger også i min angst for nogen skal kunne sætte en finger på vores hjem, vi har jo sagsbehl, fys, nattevagt, specpæd. konsulent mm rendende i tide og utide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud fra hvad I skriver bor vi i en svinesti

Det gør jeg også, på nær køkknet der bliver fejet og vasket kulv ofte for 4 unger under 14 mdr sviner en del når de spiser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

arj, det var vist også en af de heldige dage.. hehe.. efter jeg er startet i praktik har jeg bare slet ikke energi til rengøring.. men mon ikke den kommer igen når jeg har vænnet mig til at lave noget..

i må nu stadig meget gerne komme på besøg en dag.. :D

Ja me havde du overskud til det hele ville jeg også spørge hvad du er på, ma skal jo priotere og ham Gusse vil gareteret hellere være sammen med mor end se hende stå på hoved i en gulvspand ;)

Vi kommer, skal bare lige over influenza sæsonen før Miller må komme med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja me havde du overskud til det hele ville jeg også spørge hvad du er på, ma skal jo priotere og ham Gusse vil gareteret hellere være sammen med mor end se hende stå på hoved i en gulvspand ;)

Vi kommer, skal bare lige over influenza sæsonen før Miller må komme med ;)

tror nu gusse ville blive glad hvis jeg vaskede gulv oftere, for han vil SÅ gerne være med.. ;) men ja, jeg prioriterer ham betydeligt højere end rengøring..

I må komme til sommer, så vi kan være i haven, så du undgår vores dumme trappe.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror nu gusse ville blive glad hvis jeg vaskede gulv oftere, for han vil SÅ gerne være med.. ;) men ja, jeg prioriterer ham betydeligt højere end rengøring..

I må komme til sommer, så vi kan være i haven, så du undgår vores dumme trappe.. :P

Uhh ja den vil jeg nødig skulle slæbe Emil og ilt op ad :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Legeværelset og køkkenet gør jeg også ofte rent, men gør det ikke hver dag. Slet ikke kl 6.30

Jeg støvsuger også kun inden kl. 6.30, men der var for at få de hundehår væk som vores hund smed i løbet af natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg støvsuger også kun inden kl. 6.30, men der var for at få de hundehår væk som vores hund smed i løbet af natten

Jeg åbner først kl 7.00 og vi har ikke hund, så et par gange om ugen er nok her, men køkknet er hverdag og vaskes ca 3 gange om ugen. Det er 4 små jeg har så de spilder en del...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg åbner først kl 7.00 og vi har ikke hund, så et par gange om ugen er nok her, men køkknet er hverdag og vaskes ca 3 gange om ugen. Det er 4 små jeg har så de spilder en del...

Jeg har også 4 små, og utrolig nok så spilder de faktisk ikke særlig meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også 4 små, og utrolig nok så spilder de faktisk ikke særlig meget.

Du må være heldig. Hvilken alder har dine? Mine er knap 14 mdr 13 mdr 10 mdr og 9mdr. Hende på 13 er min datter, så har jeg også lige min søn på 2½ i gæste dp, siden 14 januar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også der er en grund til der kun er 3-4 stykker der har svaret i denne her tråd, for den lægger da unægteligt op til vildt dårlig samvittighed! :) ;)

Dårlig ryg eller ej... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen vi bor da også i en svinesti i forhold til i andre, men så igen vi er kun to voksne og 1 hund, så det er ikke altid, der bliver rodet så meget her. Men jeg gør rent 1 gang i ugen, og oftest fredag eller lørdag. Støvsugning sker oftes 2-3 gange om ugen, men hunden er langhåret og fælder, så det trænger ofte. Når det er rigtig slemt med fældningen, så kan man ikke se, at der lige er blevet støvsuget, når man er færdig... Men jeg har jo selv valgt samojeden som race, så må man også leve med det. Men oprydningen, det sker hver dag, når det trænger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lever så også i en svinesti... og specielt for tiden med sygdommen hvor man er alene om opgaverne....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der bliver gjort rent med afstøvning, støvsugning, gulvvask og rengøring af badeværelse en gang om ugen.

Der ud over prøver jeg og huske at feje omkring spisebordet og i køkkenet hver aften efter maden.

Desuden renser jeg spejlet på badeværelset og giver toiletkummen en hurtig tur et par gange om ugen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER