Guest M's mor

Søgning på folk

23 indlæg i dette emne

Hvis man gerne vil finde en person og har vedkommendes fulde navn hvor kan man så søge henne.

Har prøvet på krak og google uden resultat.

Det skal siges at jeg ikke ved om vedkommende er død

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet de gule sider?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet de gule sider?

Det var også mit bud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej har ikke prøvet de gule sider.

Facebook er ikke en mulighed.

Det skal siges det er min far jeg prøver at søge efter. Min søster og jeg har ikke kontakt til ham da han drikker. Men er lidt nysgerrig efter at se om han stadig er til. det sidste jeg hørte var at han levede på gaden.

Ja man burde jo have ondt af ham, men han valgte os fra til fordel for alkohol og dette kan jeg ikke tilgive mig. For mig vil det være en afslutning at vide om han er til endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For at kunne finde ham på nettet, skal han jo være registreret´og ikke have "hemmeligt nummer"...

har du overvejet at spørge politiet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at jeg ville prøve at kontakte cpr-registret og forklare dem situationen. De ved det i hvert fald, hvis han er død eller er registreret på en adresse. Jeg ved godt nok ikke, hvor meget de må oplyse, men du er jo nærmeste familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at jeg ville prøve at kontakte cpr-registret og forklare dem situationen. De ved det i hvert fald, hvis han er død eller er registreret på en adresse. Jeg ved godt nok ikke, hvor meget de må oplyse, men du er jo nærmeste familie.

Den nupper jeg også, da det var det jeg skulle til at skrive :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at jeg ville prøve at kontakte cpr-registret og forklare dem situationen. De ved det i hvert fald, hvis han er død eller er registreret på en adresse. Jeg ved godt nok ikke, hvor meget de må oplyse, men du er jo nærmeste familie.

Jeg ved ikke om de vil oplyse det til mig mere, da min stedfar har adopteret mig og han står derfor som far nu.

Men jeg har noget familie der hvor han muligvis bor, som jeg måske kan spørge. Men jeg ønsker bare ikke at min mor skal vide det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mener der er en side, hvor der ligger dødsannoncer på...

nu kan jeg så ikk huske hvad den hedder og om du overhovedet kan bruge den..

tror den hedder noget med afdøde.dk... Ellers kan du nok google det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mener der er en side, hvor der ligger dødsannoncer på...

nu kan jeg så ikk huske hvad den hedder og om du overhovedet kan bruge den..

tror den hedder noget med afdøde.dk... Ellers kan du nok google det.

Mange tak for det. Det vil jeg prøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå han er ikke død for kunne ikke finde ham på afdøde.dk

Jeg må vist bare snakke med min faster for at få noget vished

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik fat i min faster og spurgte ind til min far. han bor i en lejlighed men flasken har så godt et tag i ham at hun ikke høre fra ham mere. han ved ikke han skal være morfar til min søsters baby, dte har min faster ikke ville fortælle hvis ikke min søster ønsker han ved det. plus det alligevel ikke ændre noget. han vil stadig drikke.

Men det var rart at få vished selv om det var lidt hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik fat i min faster og spurgte ind til min far. han bor i en lejlighed men flasken har så godt et tag i ham at hun ikke høre fra ham mere. han ved ikke han skal være morfar til min søsters baby, dte har min faster ikke ville fortælle hvis ikke min søster ønsker han ved det. plus det alligevel ikke ændre noget. han vil stadig drikke.

Men det var rart at få vished selv om det var lidt hårdt.

:kram :kram :kram

Hvis du har en adresse kunne du måske skrive det til ham. Hvis du har lyst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Hvis du har en adresse kunne du måske skrive det til ham. Hvis du har lyst

Jeg har ikke nogen adresse.

for 8 år siden havde jeg ganske lidt kontakt til ham da han var i en ædru periode. men han er så langt ude nu at han ikke har de perioder mere. og bare det at snakke med min faster om det gjorde så ondt. så jeg føler ikke at jeg lige nu skal rive op i mere. jeg har fået vished om at han stadig levede og det var det vigtigste.

Som jeg sagde til hende så har jeg perioder hvor jeg er så gal på ham over at han valgte flasken frem for sine børn. hun sagde at de alle har prøvet at hjælpe ham ud af det men han har ikke villet det nok, for så havde han gjort det for sine børns skyld.

Min faster priser sig lykkelig for at vi ikke har haft noget med ham at gøre, for han ville have skuffet os hele tiden.

Og som hun siger vi har klaret os rigtig godt og kun pga min mor. Min stedfar har adopteret os så han står som far. og det har betydet meget at han har kunnet og villet det. vi har haft ham siden jeg var fem.

Men jeg har heldigvis altid mulighed for at spørge min faster om vores far hvis jeg får brug for det og det betyder meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke nogen adresse.

for 8 år siden havde jeg ganske lidt kontakt til ham da han var i en ædru periode. men han er så langt ude nu at han ikke har de perioder mere. og bare det at snakke med min faster om det gjorde så ondt. så jeg føler ikke at jeg lige nu skal rive op i mere. jeg har fået vished om at han stadig levede og det var det vigtigste.

Som jeg sagde til hende så har jeg perioder hvor jeg er så gal på ham over at han valgte flasken frem for sine børn. hun sagde at de alle har prøvet at hjælpe ham ud af det men han har ikke villet det nok, for så havde han gjort det for sine børns skyld.

Min faster priser sig lykkelig for at vi ikke har haft noget med ham at gøre, for han ville have skuffet os hele tiden.

Og som hun siger vi har klaret os rigtig godt og kun pga min mor. Min stedfar har adopteret os så han står som far. og det har betydet meget at han har kunnet og villet det. vi har haft ham siden jeg var fem.

Men jeg har heldigvis altid mulighed for at spørge min faster om vores far hvis jeg får brug for det og det betyder meget.

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Kan godt forstå at du ikke har lyst til at blive skuffet igen. Jeg forstår ikke sådan en mand. Overhovedet ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det desværre heller ikke.

Han begyndte at drikke tidligt og allerede som 18 årig var han på afvænning første gang. Min mor og hans familie har virkelig kæmpet for ham men han har været ligeglad. Til tider ville jeg ønske jeg havde kontakt med ham men for det meste er jeg gal på ham over at vælge os fra. Han har været velkommen til at besøge os alt det han ville. og i mange år bildte han statsamtet ind at han besøgte os hver weekend. han fik nemlig af dem penge til tog billet. penge han valgte at drikke op. Han har nu engang taget det valg og han skal leve med aldrig at få os at se. han oplever ikke at blive morfar eller at føre nogen af os op af gulvet når vi skal giftes. I stedet har vi vores stedfar som vil blive morfar og føre os op og det betyder alt at vi har ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det desværre heller ikke.

Han begyndte at drikke tidligt og allerede som 18 årig var han på afvænning første gang. Min mor og hans familie har virkelig kæmpet for ham men han har været ligeglad. Til tider ville jeg ønske jeg havde kontakt med ham men for det meste er jeg gal på ham over at vælge os fra. Han har været velkommen til at besøge os alt det han ville. og i mange år bildte han statsamtet ind at han besøgte os hver weekend. han fik nemlig af dem penge til tog billet. penge han valgte at drikke op. Han har nu engang taget det valg og han skal leve med aldrig at få os at se. han oplever ikke at blive morfar eller at føre nogen af os op af gulvet når vi skal giftes. I stedet har vi vores stedfar som vil blive morfar og føre os op og det betyder alt at vi har ham.

Det er godt at I har fået en "ny" far. Måske er det godt at I ikke ser ham. Min mands far har også et alkohol problem. Ikke hele tiden men i perioder. Og nogengange synes jeg at han bringer mere sorg til den familie end glæder. Han har depression, er ligeglad med alle, kører med alkohol i blodet, svarer os grimt og gider ingenting. Fordi han har fået dobbelt bypass og har sukkersyge, så ved vi at han nok ikke kommer til at leve længe. Måske derfor at min mands mor stadig er sammen med ham. Hun har ellers nævnt at hun nogengange gerne bare ville være sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt at I har fået en "ny" far. Måske er det godt at I ikke ser ham. Min mands far har også et alkohol problem. Ikke hele tiden men i perioder. Og nogengange synes jeg at han bringer mere sorg til den familie end glæder. Han har depression, er ligeglad med alle, kører med alkohol i blodet, svarer os grimt og gider ingenting. Fordi han har fået dobbelt bypass og har sukkersyge, så ved vi at han nok ikke kommer til at leve længe. Måske derfor at min mands mor stadig er sammen med ham. Hun har ellers nævnt at hun nogengange gerne bare ville være sig selv.

De er ikke klar over hvor ondt de gør de nærmeste. et eller andet sted synes jeg de burde mærke den smerte de forvolder familien ved at drikke.

Men din svigermor er godt nok en sej kvinde at blive hos ham. jeg havde godt nok ikke fundet mig i det. heller ikke selv om han måske ikke har længe igen, for nogen af dem er sejlivet og holder længe til trods for den måde de lever på.

Hun har jo stadig mange gode år endnu.

Jeg tror vi ville være endt helt anderledes ud hvis vi havde kontakt til vores far. da jeg var lille kæmpede han om at få forældre myndigheden over mig. men min mor samt min farmor kæmpede imod ham og de vandt heldigvis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er ikke klar over hvor ondt de gør de nærmeste. et eller andet sted synes jeg de burde mærke den smerte de forvolder familien ved at drikke.

Men din svigermor er godt nok en sej kvinde at blive hos ham. jeg havde godt nok ikke fundet mig i det. heller ikke selv om han måske ikke har længe igen, for nogen af dem er sejlivet og holder længe til trods for den måde de lever på.

Hun har jo stadig mange gode år endnu.

Jeg tror vi ville være endt helt anderledes ud hvis vi havde kontakt til vores far. da jeg var lille kæmpede han om at få forældre myndigheden over mig. men min mor samt min farmor kæmpede imod ham og de vandt heldigvis.

Ja hendes datter forstår det heller ikke og synes også hun skal smutte. Men af og til er han også sig selv igen og så er det en lille by, så måske derfor.

Det er "sjovt" at han kæmpede om myndigheden synes jeg. Eller gik han i hundende fordi han tabte ? (Ved godt at han var gået i hundende før også)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske til trods for hans drikkeri elsker hun ham alligevel.

Jeg tror ikke det gjorde nogen forskel om han havde fået mig eller ej. Han drak rigtig meget da de boede sammen. min mor måtte arbejde og han skulle passe os men han var altid gået omkuld af druk eller også lod han os være alene. min morbror har tit fundet os alene hjemme og jeg var kun 2½ år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske til trods for hans drikkeri elsker hun ham alligevel.

Jeg tror ikke det gjorde nogen forskel om han havde fået mig eller ej. Han drak rigtig meget da de boede sammen. min mor måtte arbejde og han skulle passe os men han var altid gået omkuld af druk eller også lod han os være alene. min morbror har tit fundet os alene hjemme og jeg var kun 2½ år.

hvor er det skræmmende :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

helt sikkert.

jeg er lykkelig for at min mor var så stærk at hun kom helskinnet ud på den anden side

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER