MortilØ

Man skal lade være med at teste for tidligt!!!!

14 indlæg i dette emne

Jeg har testdag torsdag i næste uge altså d. 21.08. Men har haft sådan nogen niv i mave/underliv samt træthed og nogen influenza symptomer.

 

Jeg tog derfor en test i går aftes! (hvor dumt er det ikke lige også) selvom jeg selvfølgelig regnede med at den ville være bragende negativ, det var den bare ikke, der kom en meget svag streg nr. 2. 

 

Nå, men så kunne jeg jo slet ikke dy mig, og tog en i morges på morgenurin, og med samme resultat. 

 

Betyder det noget når det er allerede en uge før testdag?

 

Eller kan det være en biokemisk graviditet?

 

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er jo nogen, der godt kan teste positivt så tidligt :) Biokemisk graviditet taler man først om, hvis du begynder at bløde efter at have testet positiv. Krydser fingre for, at den bliver hængende :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testdag torsdag i næste uge altså d. 21.08. Men har haft sådan nogen niv i mave/underliv samt træthed og nogen influenza symptomer.

Jeg tog derfor en test i går aftes! (hvor dumt er det ikke lige også) selvom jeg selvfølgelig regnede med at den ville være bragende negativ, det var den bare ikke, der kom en meget svag streg nr. 2.

Nå, men så kunne jeg jo slet ikke dy mig, og tog en i morges på morgenurin, og med samme resultat.

Betyder det noget når det er allerede en uge før testdag?

Eller kan det være en biokemisk graviditet?

:help

Jeg har selv haf de samme symptomer som du... Og har også snydtestet i går men der var intet at se! Bragende negativ :-( vidste godt det var for tidligt men kunne ikke lad være!! Var skuffet men det var min egen skyld jo!

Jeg har så til gængæld mistet al tro på der skulle være gevinst og har skubbet al tanker om ønske graviditet væk... Føler ikke jeg har noget som helst der kan minde om symptomer mere!!

Jeg er begyndt at tro om min "influenza" ligende symptomer bare var en sent ægl?? Da jeg har haft, undskyld men meget cremet udflåd fra den 18 cyklusdag (i lørdags) til i dag. Hvis ja, så har vi mistet en chance da vi ikke har sexede siden sidst fredag fordi jeg var skidt i 4 dage :-(

Og jeg tænker måske også at min cyklus ren faktisk er 31 dage lange og ikke 28?? Og Puha så mange spørgsmål og undringer!! :-(

Jeg tog to "næsten" positiv ægl test den 4 og 5 august og vi sexede den 5, 6 og 8.

Så ville det være mærkeligt hvis ægl først fandt sted i cyklusperioden dag 19 til 24 istefor 11 til 18?

Puha er forvirret og ved ikke hvad jeg skal tro. Har jo også test dag 21/8 hvis min cyklus altså er på 28 dage og ikke længere... Jeg har bare ingen tegn på en mulig graviditet :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv haf de samme symptomer som du... Og har også snydtestet i går men der var intet at se! Bragede negativ :-( vidste godt det var for tidligt men kunne ikke lad være!! Var skuffet men det var min egen skyld jo!

Jeg har så til gængæld fået mistet al tro på der skulle være gevinst og har skubbet al tanker om ønske graviditet væk... Føler ikke jeg har noget som helst der kan minde om symptomer mere!!

Jeg er begyndt at tro om min "influenza" ligende symptomer bare var en sent ægl?? Da jeg har haft, undskyld men meget cremet udflåd fra den 18 cyklusdag (i lørdags) til i dag. Hvis ja, så har vi mistet en chance da vi ikke har sexede siden sidst fredag fordi jeg var skidt i 4 dage :-(

Og jeg tænker måske også at min cyklus ren faktisk er 31 dage lange og ikke 28?? Og Puha så mange spørgsmål og undringer!! :-(

Jeg tog to "næsten" positiv ægl test den 4 og 5 august og vi sexede den 5, 6 og 8.

Så ville det være mærkeligt hvis ægl først fandt sted i cyklusperioden dag 19 til 24 istefor 11 til 18?

Puha er forvirret og ved ikke hvad jeg skal tro. Har jo også test dag 21/8 hvis min cyklus altså er på 28 dage og ikke længere... Jeg har bare ingen tegn på en mulig graviditet :-(

Mon ikke når du tog en næsten positiv ÆL - test d. 04 og 05 at det har været deromkring? De er fandme også nogen lede sataner de der ÆL tests!!! 

 

TRÆLS symptomerne er forsvundet igen!  :chin:

 

Mon ikke vejen frem er at teste d. 21.08, og så måske igen hvis mens ikke er kommet?

 

Babyprojekt er godt nok lige til at blive vildt fustreret over! (KÆMPE krammer til dig)

 

Nu må du altså ikke miste modet helt vel :-) Hvis der ikke er gevinst i den her måned, må man jo bare fortsætte ;-) Har hørt nogen meeeget kloge (og irriterende) mennesker sige, at man bare skal lade være med at tænke over det. Det er da nærmest uladsiggørligt! Men de har sgu nok ret alligevel :-/

 

Kæmpe krammer herfra :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke når du tog en næsten positiv ÆL - test d. 04 og 05 at det har været deromkring? De er fandme også nogen lede sataner de der ÆL tests!!!

TRÆLS symptomerne er forsvundet igen! :chin:

Mon ikke vejen frem er at teste d. 21.08, og så måske igen hvis mens ikke er kommet?

Babyprojekt er godt nok lige til at blive vildt fustreret over! (KÆMPE krammer til dig)

Nu må du altså ikke miste modet helt vel :-) Hvis der ikke er gevinst i den her måned, må man jo bare fortsætte ;-) Har hørt nogen meeeget kloge (og irriterende) mennesker sige, at man bare skal lade være med at tænke over det. Det er da nærmest uladsiggørligt! Men de har sgu nok ret alligevel :-/

Kæmpe krammer herfra :-)

He he.., tak for så hyggeligt og humoristisk svar og der fik du sku smilet frem hos mig igen.., det var et godt grin i denne frustrerende tid! :-D

Jeg håber sandelig at din test bliver tydeligere og tydeligere og at den så bliver siddende!

Knus og kram tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så din test i torsdags også sådan ud? Jeg har igen i dag testet da jeg skal til bryllup i eftermiddag og vil være sikker på om jeg skulle holde mig helt væk fra alkohol... og jeg synes jeg aner en svag skyggestreg nr 2... jeg har dog fortsat ingen symptomer!

post-9219-0-68848600-1408174687_thumb.jp

post-9219-0-32321400-1408174699_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se dine streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se dine streger :)

Ihiiii hvor vildt altså :-) . Er kun 3+3 i dag. Håber det udvikler sig... Har den endelig testedag på torsdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se to streger !

Så din test i torsdags også sådan ud? Jeg har igen i dag testet da jeg skal til bryllup i eftermiddag og vil være sikker på om jeg skulle holde mig helt væk fra alkohol... og jeg synes jeg aner en svag skyggestreg nr 2... jeg har dog fortsat ingen symptomer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så din test i torsdags også sådan ud? Jeg har igen i dag testet da jeg skal til bryllup i eftermiddag og vil være sikker på om jeg skulle holde mig helt væk fra alkohol... og jeg synes jeg aner en svag skyggestreg nr 2... jeg har dog fortsat ingen symptomer!

 

SÅDAN!!!!!

 

Det der ser jo lovende ud! :-D

 

Jeps, det var sådan min så ud :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se to streger !

Fedt fedt... Så er der håb for den er der :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅDAN!!!!!

Det der ser jo lovende ud! :-D

Jeps, det var sådan min så ud :-)

Så ser det jo lovende ud for os begge... Er spændt på at se udviklingen på torsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ser det jo lovende ud for os begge... Er spændt på at se udviklingen på torsdag.

Det føles som om der er meget meget meget lang tid til torsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så din test i torsdags også sådan ud? Jeg har igen i dag testet da jeg skal til bryllup i eftermiddag og vil være sikker på om jeg skulle holde mig helt væk fra alkohol... og jeg synes jeg aner en svag skyggestreg nr 2... jeg har dog fortsat ingen symptomer!

Du kan jo bare tage et enkelt glas vin, førhen i tiden var det jo okay at tage en genstand en gang ímellem i følge Sundhedsstyrelsen, og os børn fra 80 og 90'erne ( og sikkert os før det) har da ikke taget skade. Så længe man ikke drikker så man får en promille eller gør det hver dag, så sker der ikke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER