Little Miss

Ferie :-)

19 indlæg i dette emne

Da dagplejen er lukket i efterårsferien og manden og jeg dermed har ferie vil vi forsøge at komme ud og rejse.

 

Så kære BK tøser.... hvor er det allerbedste sted at rejse hen med en krudtugle på 2 år?

Det bliver ikke en aktiv ferie da jeg har problemer med ryggen og manden og jeg er nok også mest til afslapning med varme og svømmepøl  :bunny

 

Kom gerne med steder og hoteller  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har aldrig været på "badeferie" men kan klart anbefale en tur til vesterhavet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldrig været på "badeferie" men kan klart anbefale en tur til vesterhavet :)

Uh det bliver nok lige koldt nok hvis lillemanden vil hoppe en tur i bølgen blå til oktober  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egypten og Tyrkiet er vist populære rejsemål for børnefamilier. Desværre har jeg ikke selv kendskab til nogle steder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egypten og Tyrkiet er vist populære rejsemål for børnefamilier. Desværre har jeg ikke selv kendskab til nogle steder :)

Har selv tænkt på disse steder men Egypten tør jeg simpelthen ikke i øjeblikket  :huh . Ved godt at Egypten ikke er "ramt" af urolighederne meeeeen alle forhandlingerne foregår vist i Kairo...

Tyrkiet kunne være en mulighed men kender bare intet til landet... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det bliver nok lige koldt nok hvis lillemanden vil hoppe en tur i bølgen blå til oktober  :bunny

Vi plejer at være der i efterårsferien... Fantastisk tid til at flyve med drager. Men ja enig.. Det er for koldt at bade ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i Tyrkiet i uge 29, og det var SKØNT! Vi var på et meget børnevenligt hotel - det var også ret dyrt, men det var så lækkert, og Lucas nød vejret, poolen, stranden og opmærksomheden fra hotellets personale ;) 

Så jeg kan i hvert fald klart anbefale Tyrkiet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i Tyrkiet i uge 29, og det var SKØNT! Vi var på et meget børnevenligt hotel - det var også ret dyrt, men det var så lækkert, og Lucas nød vejret, poolen, stranden og opmærksomheden fra hotellets personale ;)

Så jeg kan i hvert fald klart anbefale Tyrkiet :)

Nu spørger jeg måske lidt dumt.... Men der er ikke nogen uroligheder i Tyrkiet vel??? Synes efterhånden der er problemer alle steder.

 

Kan du huske hotellet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker at Gran Canarie vil være et godt valg. Der skulle der i hvert fald være mulighed for sol og varme, også i oktober, og vandet vil stadig være varmt ind i oktober.

 

Jeg har dog ikke selv erfaring med det, men ville nok vælge fx et sunwing resort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørger jeg måske lidt dumt.... Men der er ikke nogen uroligheder i Tyrkiet vel??? Synes efterhånden der er problemer alle steder.

 

Kan du huske hotellet?

Der er ingen uroligheder i Tyrkiet så vidt jeg ved :)

Det var igennem spies, hotellet hedder Sunwing Side West Beach :) Virkelig lækkert hotel, og LÆKKER mad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst vi var i Tyrkiet var Agnes 2 år og det var helt perfekt. Det er ikke højsæson på det tdspunkt dernede, så jeg synes priserne er ok.

Derudover er temperaturen skøn på det tidspunkt af året 27-35 grader.

Ps Vi var i Alanya

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst vi var i Tyrkiet var Agnes 2 år og det var helt perfekt. Det er ikke højsæson på det tdspunkt dernede, så jeg synes priserne er ok.

Derudover er temperaturen skøn på det tidspunkt af året 27-35 grader.

Ps Vi var i Alanya

Ok lyder som ok temperatur ;-)

Kan du huske hvad hotellet hed? (og hvor lang tid siden var det)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var på gran canaria da Sebastian var 1 1/2 år. Det var ok, men vi så mest stranden som var et stort hit hos Sebastian.

Vi var der i 14 dage, det var for meget, men en uge er nok ok.

Hotellet vi boede på er ikke noget jeg vil anbefale, men et hotel med pool er nok sagen. Vi var ihvertfald glade for børnepoolen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var på gran canaria da Sebastian var 1 1/2 år. Det var ok, men vi så mest stdsnden

Hvad var det lige i så  :bunny

Hvad tid på året var det? og hvordan var jeres hotel og kan du huske hvad det hed? 20 spg fra professoren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var det lige i så :bunny

Hvad tid på året var det? og hvordan var jeres hotel og kan du huske hvad det hed? 20 spg fra professoren

Jeg fik lige trykket for hurtigt på send, så der står lidt mere nu :)

Vi var der i sommerferien, men tror der er nogenlunde i efteråret også.

Vi var på sydsiden, på playa des ingles( eller hvordan det lige staves. )

Ellers er her skønt her i Bayern :) Men nok ikke lige til badeferie i oktober.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lige trykket for hurtigt på send, så der står lidt mere nu :)

Vi var der i sommerferien, men tror der er nogenlunde i efteråret også.

Vi var på sydsiden, på playa des ingles( eller hvordan det lige staves. )

Ellers er her skønt her i Bayern :) Men nok ikke lige til badeferie i oktober.

Hahaha ja nogen gange vil de fingre altså noget andet end hovedet  :oops

Må prøve at kigge lidt nærmere på det øen. Tror ikke det bliver Bayern i denne omgang - som du siger er det nok lidt for koldt til bar numse for lillemanden  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var på Tenerife med min søn, da han var 1½. Det var alletiders. Det var i slutningen af oktober, og vejret var skønt. 25-28 grader. Børnevenligt hotel med aflukket børnepool-område, så man også selv kunne slappe lidt af i en liggestol. Eneste minus var at flyveturen varede 4½ time. Det var lige rigeligt med sådan en størrelse. Og så var der først aftensmad fra kl. 18.30, hvilket også var lige sent nok (især når der også var en times tidsforskel), men vi sørgede for at få tanket lidt op i løbet af eftermiddagen, og så gik det faktisk helt fint. 

Det var dette hotel: http://www.startour.dk/rejse/spanien/tenerife/playa-de-fanabe/playa-olid/?season=vinter-14-15 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var på Mallorca i efterårsferien sidste år på et sunwing hotel med Spies på Alcudia stranden. Det kan VARMT anbefales!! Vi tog den som en afbudsrejse, der er nogle penge at spare, og så ellers all inclusive, så vi kunne bare gå og spise og drikke frit hele dagen og ikke tænke på noget.

Der var underholdning for alle pengene til alle aldre hele dagen, det var så godt. Maskotterne Lollo og Bernie var et kæmpe hit og vi fik en lejlighed indrettet med Lollo og Bernie på væggene og med forskelligt legetøj, ligesom et børneværelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste rejseselskaber har flere forskellige "børnehoteller". Jeg ville "bare" vælge sådan et :)

Vi var glade for at være på gran Canaria, men synes flyveturen på 5 timer var LANG med en halvanden årig tumling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER