Allehånde

Høj risiko for Downs

40 indlæg i dette emne

Så fik vi endelig svar på doubletesten. Den forværrede desværre resultatet, så risikoen nu er steget til 1:31. Så jeg skal have lavet moderkagebiopsi på torsdag. Pis oss! Jeg synes det er mega stressende og kan ikke rigtig koncentrere mig om andet, før vi har resultatet, hvilket vel aller tidligst bliver mandag. Det har bare at være godt, men indtil da lever vi lidt i limbo ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil i øvrigt gerne høre, hvis der er nogen der har nogle erfaringer med moderkagebiopsi. Hvordan foregik det? var det ubehageligt? Hvor lang tid gik der før I fik svar? Og er der nogen der har været så uheldige at abortere efter sådan et indgreb?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen kloge ord men vil ikke forlade din tråd uden et kram

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen kloge ord men vil ikke forlade din tråd uden et kram

:kram

:ditto :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jeres bebse er sund og rask - det må være frygteligt svært at gå og vente. Ingen erfaringer her desværre/heldigvis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram og tanker herfra! Har heller ingen svar at give dig, men jeg håber at I får besked om at jeres lille bebs er helt sund og rask og at I snart får svar, så I ikke skal vente for længe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Sådan noget møg!

Jeg ved ikke hvor meget du kender til mit forløb, udover det jeg har skrevet til dig andetsteds. Sig til hvis jeg skal svare på noget :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv sikke en bekymring at have :-( Stort kram herfra. Håber alt går godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram

Ønsker dig det bedste for i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Kan godt forstå din bekymring, man kan vende den mindste lille ting i sit hoved og skabe et skrækscenarie. Håber at alle dine bekymringer bliver gjort til skamme imorgen og den lille er frisk og frejdig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber samtalen er gået godt  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er indgrebet overstået, og jeg ligger hjemme på sofaen. Bebsen havde det heldigvis godt, og det er jeg meget lettet over! Det var ikke særlig rart med den lange nål, og jeg er stadig meget øm i maven. Skal helst ikke nyse eller gøre noget hvor jeg bruger mavemusklerne.

Desværre skal vi vente en hel uge, før vi får svar! Det synes jeg godt nok er lang tid at vente. Jeg satser på, at det er et brev vi får, for så er der ikke noget galt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt baby har det godt og prøven er overstået. Håber den lange ventetid er det hele værd. Krydser i hvert fald for det.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at prøven gik godt. Ventetid er bare noget lort  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på det bedste :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En helt uge :( Hvorfor så længe?? Pas på dig selv, og lyt til kroppen de kommende dage :) Hellere en dag for meget end en dag for lidt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også vildt ubehageligt med sådan en nål, men godt at det gik ok. En uge er godt nok lang tid at vente, kan godt forstå I er utålmodige! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... En hel uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg måtte også lige høre igen, men den var god nok. Det er på Hvidovre. Bliver kun ringet op hvis der er noget galt, ellers får jeg brev

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Håber på det bedste for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får brev senere med det fulde svar (hvis alt er fint, ellers ringer de igen) der kan vist gå op til 14 dage før det kommer... Så er glad for de ringer med de første svar inden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får brev senere med det fulde svar (hvis alt er fint, ellers ringer de igen) der kan vist gå op til 14 dage før det kommer... Så er glad for de ringer med de første svar inden

Vi fik at vide, at endeligt svar var klar efter 21 dage også skal lægen lige have det, se det også skal svaret dikteres, skrives, sendes osv. :)

Ved mig gik der 3 uger fra biopsien blev taget og til det endelige svar forelå :) Det kom også via brev til mig, vi blev også ringet op med foreløbigt svar på det de tjekker først: kromosom 13,18,21 og kønskromosomer (er kønskromosomerne ikke på kromosom 21 :unsure ) :)

Allehånde: forsøg da lige at give dem et kald, om der virkelig går en hel uge :( Det er da ikke acceptabelt, det er hårdt nok som det er med uvisheden.

Jeg håber I begge får gode svar retur, husker stadig godt ventetiden :( Og pas nu på det kommende dage, lyt til kroppen :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik at vide, at endeligt svar var klar efter 21 dage også skal lægen lige have det, se det også skal svaret dikteres, skrives, sendes osv. :)

Ved mig gik der 3 uger fra biopsien blev taget og til det endelige svar forelå :) Det kom også via brev til mig, vi blev også ringet op med foreløbigt svar på det de tjekker først: kromosom 13,18,21 og kønskromosomer (er kønskromosomerne ikke på kromosom 21 :unsure ) :)

Allehånde: forsøg da lige at give dem et kald, om der virkelig går en hel uge :( Det er da ikke acceptabelt, det er hårdt nok som det er med uvisheden.

Jeg håber I begge får gode svar retur, husker stadig godt ventetiden :( Og pas nu på det kommende dage, lyt til kroppen :kram :kram

De sagde at det ikke nytter noget at ringe, for hvis svaret var fint ville det slet ikke blive sendt til dem, men sendt direkte fra laboratoriet med posten. Det er kun hvis det er dårligt svar lægen får det, og så ringer de. Må bare håbe brevet ikke bliver væk i posten! Men man kan sige, at jo længere tid der går, jo mindre venter jeg et opkald fremfor et brev. Det sidste må jo tage længere tid om at nå frem tænker jeg ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Øv hvor er det surt med den lange ventetid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER