My love

Tøj krise til bryllup - nu med billede på side 7

137 indlæg i dette emne

:toot SÅ fint :glad du må have fået en masse komplimenter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er i bare søde alle sammen. Tusinde tak :) jeg fik rigtig mange komplimenter. Og jeg er så dårlig til sådan noget så vidste ikke hvad jeg skulle sige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke set denne tråd før, så lidt sent at hjælpe. Men er du gal, du ser godt ud! Det er da bare den helt rigtige kjole til dig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke set denne tråd før, så lidt sent at hjælpe. Men er du gal, du ser godt ud! Det er da bare den helt rigtige kjole til dig :yay

Tusinde tak. Bliver helt forlegen ;) er slet ikke vant til alle de komplimenter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ser fantastisk smuk ud! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ser fantastisk smuk ud! :super

Tusinde tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow super flot kjole... det helt rigtige valg. Vi kvinder er altså bare onde ved os selv.. er enige med alle herinde at det var det helt rigtige valg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow super flot kjole... det helt rigtige valg. Vi kvinder er altså bare onde ved os selv.. er enige med alle herinde at det var det helt rigtige valg

Tusinde tak :) er også glad for jeg valgte den. Tror ikke jeg havde følt mig godt tilpas i en med farver. Men måske en dag. Men ja vi ef utrolig kritiske og det er så dumt men vi bliver nok desværre aldrig klogere

Og så kom jeg jo lige lidt op i humør den anden dag. En ung fyr (start tyverne, jeg selv er 28), fra mit job kom hen og sagde, hey du er da blevet klippet. Øh ja. Hold kæft det ser godt ud til dig. Blev helt mundlam. Det er der sku aldrig nogen der før har sagt. Så blev man lidt højt på strå ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak :) er også glad for jeg valgte den. Tror ikke jeg havde følt mig godt tilpas i en med farver. Men måske en dag. Men ja vi ef utrolig kritiske og det er så dumt men vi bliver nok desværre aldrig klogere

Og så kom jeg jo lige lidt op i humør den anden dag. En ung fyr (start tyverne, jeg selv er 28), fra mit job kom hen og sagde, hey du er da blevet klippet. Øh ja. Hold kæft det ser godt ud til dig. Blev helt mundlam. Det er der sku aldrig nogen der før har sagt. Så blev man lidt højt på strå ;)

Fedt med komplimenter :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt med komplimenter :yay

Ja det må man sige :) især når de kommer så uventet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER