My love

Tøj krise til bryllup - nu med billede på side 7

137 indlæg i dette emne

16 august skal min søster giftes. Hun har spurgt om jeg sammen med vores datter og min niece vil gå med op af kirke gulvet.

Pigerne skal have hvide kjoler på med noget rød i.

Jeg har brede hofter med gode side deller ;) samt lidt blød mave. Jeg er lige nu på 5:2 kuren og håber at have tabt mig lidt mere inden dagen.

Men jeg aner ikke hvad jeg skal have på. Jeg synes egentlig lidt over size bluser/overdelen er rarest at have på. Men jeg synes det er svært at finde nogen pæne nogen. Jeg regner med leggins inden under og har købt ballerinaer i sort hvid.

Har i nogle gode bud?

Havde egentlig fundet en fin sort kjole som umiddelbart dækkede maven. Men er lidt i tvivl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bluse og leggins er sgu ikke særligt bryllups egnet, hvis du spørger mig.

Og så vil jeg lige indskyde, at man ikke kommer til at se slankere ud ved at tage et "telt" på - det har nærmere modsatte effekt.

Sort kjole synes jeg heller ikke duer til bryllup.

Jeg ville nok gå efter en frisk sommerkjole, som skærer lige under brystet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek zalando.dk ud... de har et hav af fine sommerkjoler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bluse og leggins er sgu ikke særligt bryllups egnet, hvis du spørger mig.

Og så vil jeg lige indskyde, at man ikke kommer til at se slankere ud ved at tage et "telt" på - det har nærmere modsatte effekt.

Sort kjole synes jeg heller ikke duer til bryllup.

Jeg ville nok gå efter en frisk sommerkjole, som skærer lige under brystet. :)

Det er ikke et fint fint bryllup. Til vores bryllup mødt nogen både op i sort kjole men også i tunika og leggins.

Mit problem ligger i at jeg omkring mine side deller ikke kan have noget der sidder for tæt for så bliver de fremhævet alt for meget

Er lidt i tvivl om en kjole der skærer under brystet. Tror den vil få maven til at bule. Men har slet ikke nogen ideer til hvad slags kjole. Er vant til at gå i neutrale farvet så det er det jeg vælger eftef

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek zalando.dk ud... de har et hav af fine sommerkjoler :)

Jeg har godt været der inde, men mine øjne falder oå alt det neutrale. Og er så meget i tvivl med kjole. For føler ikke lige jeg har figuren til det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med sådan en fin kjole i Grease stil? Du ved sådan en med stort skørt som går ind i taljen? Syntes det er SÅ fint og elegant til "store piger"!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med sådan en fin kjole i Grease stil? Du ved sådan en med stort skørt som går ind i taljen? Syntes det er SÅ fint og elegant til "store piger"!

Ej den kunne være så fin. Elsker den slags kjoler. :) men er de ikke lit dyre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej den kunne være så fin. Elsker den slags kjoler. :) men er de ikke lit dyre?

Åh det ved jeg ikke, ved heller ikke lige hvor man finder dem! Kan ikke engang komme på hvad stilen hedder :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det ved jeg ikke, ved heller ikke lige hvor man finder dem! Kan ikke engang komme på hvad stilen hedder :unsure

Og det var så mit næste spørgsmål ;) nå jeg må på jagt og se.

Nu har jeg i hvert fald lidt forskellige at gå ud fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en "grease-kjole" på eBay til 300, så de behøver ikke være dyre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en "grease-kjole" på eBay til 300, så de behøver ikke være dyre :)

Men mon den kan nå at komme hjem? Jeg har fundet et par hjemmesider. Men min mand tror ikke de vil være pæne til mig så er så meget i tvivl. Har du et billede af den du købte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre ikke, det er flere år siden jeg købte den :(

Det var fra england, så den ville sagtens kunne komme hjem inden 16. august.

De hedder vist forresten rockabilly-kjoler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre ikke, det er flere år siden jeg købte den :(

Det var fra england, så den ville sagtens kunne komme hjem inden 16. august.

De hedder vist forresten rockabilly-kjoler.

Må jeg være så fræk at spørge om du havde brede hofter eller hvordan? Synes nemlig de modeller man ser er meget slanke.

Jeg må lige ind og undersøge det nærmere. Tusinde tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Prøv evt at se her http://eyesforcurves.com/da/produkt-kategori/kjoler/

Personligt er jeg vild med den sidste i grøn og det kan da sagtens gå an til hvid og rød ;)

Du kan også søge på rockabilly kjoler og se hvad du kan finde :)

De er rigtig fine :) men kan slet ikke se mig i dem. Jeg tror desværre jeg er til de helt neutrale farver.

Men har fundet den her i hvid og sort er bare så meget i tvivl

http://www.ebay.co.uk/itm/Vintage-1950s-60s-Swing-Rockabilly-Black-White-Red-Polka-Dot-Evening-Party-Dress-/271515114742?pt=UK_Women_s_Vintage_Clothing&var=&hash=item3f378fdcf6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brede hofter, talje og tyk top-mave (lyder charmerende ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brede hofter, talje og tyk top-mave (lyder charmerende ;) )

Det var vist lige mig du beskrev der hi hi ;)

Jeg har fundet denne kjole i hvid som jeg overvejer. Er lidt i tvivl med str samt om der er skørt med http://www.ebay.co.uk/itm/Vintage-1950s-60s-Swing-Rockabilly-Black-White-Red-Polka-Dot-Evening-Party-Dress-/271515114742?pt=UK_Women_s_Vintage_Clothing&var=&hash=item3f378fdcf6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var vist lige mig du beskrev der hi hi ;)

Jeg har fundet denne kjole i hvid som jeg overvejer. Er lidt i tvivl med str samt om der er skørt med http://www.ebay.co.uk/itm/Vintage-1950s-60s-Swing-Rockabilly-Black-White-Red-Polka-Dot-Evening-Party-Dress-/271515114742?pt=UK_Women_s_Vintage_Clothing&var=&hash=item3f378fdcf6

Jeg ville vælge den sorte med hvide prikker så! Syntes den hvide er for risikabel i forhold til den hvide brud!

Min kusine tog til bryllup i en sart lyseblå og det blev der VIRKELIG set skævt til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge den sorte med hvide prikker så! Syntes den hvide er for risikabel i forhold til den hvide brud!

Min kusine tog til bryllup i en sart lyseblå og det blev der VIRKELIG set skævt til!

Sjovt jeg sad faktisk også med den tanke, og den vil stadig passe til brude piger og mine sko. Er så om jeg tør tage chancen. Manden siger nej, men måske jeg bare skulle gøre det og håbe han ikke opdager pengene er trukket på kontoen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv evt at se her http://eyesforcurves.com/da/produkt-kategori/kjoler/

Personligt er jeg vild med den sidste i grøn og det kan da sagtens gå an til hvid og rød ;)

Du kan også søge på rockabilly kjoler og se hvad du kan finde :)

Ej hvor er de FINE!

My Love jeg syntes du skal genoverveje dem her! Jeg er total forelsket i dem :biglove kunne sagtens argumentere for den grønne som "neutral" :D SÅ SMUK altså (kom nu kom nu kom nuuuu!!!!! Og tag et billede :p )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller den røde for den passer til brudepigerne!!! Den er jo OPLAGT med de hvide detaljer! Og lur mig om ikke manden bliver en forelsket teenager så!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er de FINE!

My Love jeg syntes du skal genoverveje dem her! Jeg er total forelsket i dem :biglove kunne sagtens argumentere for den grønne som "neutral" :D SÅ SMUK altså (kom nu kom nu kom nuuuu!!!!! Og tag et billede :p )

Jeg synes også virkelig at den grønne er flot og kan sagtens kaldes neutral og jeg synes den er meget bryllupsgæst agtig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller den røde for den passer til brudepigerne!!! Den er jo OPLAGT med de hvide detaljer! Og lur mig om ikke manden bliver en forelsket teenager så!!!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er de FINE!

My Love jeg syntes du skal genoverveje dem her! Jeg er total forelsket i dem :biglove kunne sagtens argumentere for den grønne som "neutral" :D SÅ SMUK altså (kom nu kom nu kom nuuuu!!!!! Og tag et billede :p )

Jeg tror jeg vil føle mig helt helt forkert i dem og slet ikke til pas. Jeg har prøvet og kigge mange gange. Men min mave fornemmelse siger nej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller den røde for den passer til brudepigerne!!! Den er jo OPLAGT med de hvide detaljer! Og lur mig om ikke manden bliver en forelsket teenager så!!!

Jeg skal virkelig virkelig tænke over det. For umiddelbart er det ikke lige mig. Er sku nok lidt kedelig. Bryder mig ikke om tøj med for meget farve da det vil sætte for meget fokus om mig. Hvis i forstår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER