Ezri

Hvorfor er det en hemmelighed

28 indlæg i dette emne

Vi havde valgt ikk at sige noget til nogen dajeg er igang med min uddannelse og ikke ville have trælse kommentarere om jeg ikk skulle være færdig først osv...

Det lykkedes så ikke så nu holder vi lige en måneds "pause" dvs. uden at tænke på hvordan og hvornår osv. her mens jeg starter i min praktik..

Vi vil også gerne have den søde hemmelighed for os selv når det sker..

Men mandens søster er nu gravid hvilket har gjort manden helt skruk og det har skræmt mig lidt og fået mig til at trække mig fordi jeg er bange for at blive for såret hvis det ikke lykkedes kan jeg mærke, så har været lidt ked så nogen enkelte har jeg snakket lidt med om det..

Nogen der forstår eller selv står i samme situation..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde valgt ikk at sige noget til nogen da jeg er igang med min uddannelse og ikke ville have trælse kommentarere om jeg ikk skulle være færdig først osv...

Det lykkedes så ikke så nu holder vi lige en måneds "pause" dvs. uden at tænke på hvordan og hvornår osv. her mens jeg starter i min praktik..

Vi vil også gerne have den søde hemmelighed for os selv når det sker..

Men mandens søster er nu gravid hvilket har gjort manden helt skruk og det har skræmt mig lidt og fået mig til at trække mig fordi jeg er bange for at blive for såret hvis det ikke lykkedes kan jeg mærke, så har været lidt ked så nogen enkelte har jeg snakket lidt med om det..

Nogen der forstår eller selv står i samme situation..

Lige netop den sætning, du har skrevet - er som jeg har det i øjeblikket. Jeg vil holde det hemmeligt for min familie, da jeg allerede nu ved, at min mor vil kommentere det med at vente til uddannelsen var slut (er færdig om 2 år, hvis alt går vel). Har nemlig talt med hende om det tidligere, da mine børn har sagt de gerne vil have en lillebror. Min far derimod sagde: det bestemmer de selv og ikke du. Tag den mor :fnis:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldrig holdt det hemmeligt. Da vi startede på projekt baby tilbage i 2006 fik familien/venner det afvide, da vi ikke "bare" for børn. Det hjalp meget,og folk spurte ikke til hvornår vi skulle have barn, for alle var klar over at det er noget vi ikke selv er herre over. Vi fik en fantastisk søn feb. 08

Nu er vi så startet på projekt storebror ;) og igen er det ikke noget hemmelighed, folk ved at sker det så sker det. Vi gør ikke noget for at det ikke skal ske, men omvent vil jeg heller ikke i behandling igen, for at opnå ønsket. Folk spørg heller ikke denne gang, og ikke en eneste gang i de forgange 3 år er vi blevet spurt om sønnen ikke snart skal være storebror. Jeg har fuld forståelse for at man gerne vil holde det hemmeligt, og det skal da heller ikke være noget hemmelighed at hvis/når jeg bliver gravid igen, så går der jo lige til uge 12. inden det kommer ud i æteren, vil jo gerne lige være sikker på at alt er som det skal være, inden alle glæder sig for tidligt :)

/Jeanette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER