mette34

Skal vi starte op på vores terminsgruppe ?

90 indlæg i dette emne

Plejer man herinde at lave en oversigt over medlemmerne - navn, terminsdato, alder mm? Det gjorde vi i den sidste online-terminsgruppe jeg var med i, og det gav et super overblik :)

Lyder som en god ide :) men ved heller ikke hvordan man gør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle.. Hvordan har i det..? Mine bryster gør virkelige ondt.. De er helt hævet og ekstrem ømme og gør virkelig ondt.. Andre som oplever det.. Har også virkelig madlede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster er også hævede og ømme. Det murrer i mit underliv. Og jeg har momentan kvalme, men ikke voldsomt. Det havde jeg heller ikke, da jeg var gravid med vores datter, så håber jeg kan slippe denne gang også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen kvalme endnu, men sure opstød engang imellem, altså ikke brække mig, men bare som om at det er lige ved at komme op, og mega ondt i mine patter, som er blevet hårde også :-) og niv og muren i underliv også :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg vil også gerne være med i marts-klubben;-) jeg er 5+4 og har termin 12. Marts:-) min kæreste og jeg har prøvet i knap et år og nu ser det ud til at være lykkedes:-)

hyggeligt at læse alle jeres kommentarer...håber for os alle, at vi kommer godt fra start og alle ser fine hjerteblink inden længe. Jeg har bestilt tid til tidlig scanning i 8+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg vil også gerne være med i marts-klubben;-) jeg er 5+4 og har termin 12. Marts:-) min kæreste og jeg har prøvet i knap et år og nu ser det ud til at være lykkedes:-)

hyggeligt at læse alle jeres kommentarer...håber for os alle, at vi kommer godt fra start og alle ser fine hjerteblink inden længe. Jeg har bestilt tid til tidlig scanning i 8+0

 

Hjerteligt tillykke til dig osse :)

Ja de små spirer skal bare blive derinde! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vildt, som de der "symptomer" kommer og går - det ene øjeblik niver det som bare pokker, og det næste føles det helt normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det kan ændre sig hurtigt.

 

Jeg har haft en rigtig skidt dag i dag.. Rigtig meget kvalme, træg mave og ekstrem halsbrand :(

 

I aftes kastede jeg op 3 gange inden jeg sov :(

 

Har ikke rigtig lyst til mad. Skal kæmpe for at få noget ned.. virkelig irreterende. Spiser nødder og rosiner for at prøve og få lidt ned og få styr på kvalmen. Er nemlig mega sulten men kan bare slet ikke få det ned.. Slet ikke varmt mad som lugter helt vildt!! Adr!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der bare stadig mig som ikke rigtig har nogle symptomer :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det kan ændre sig hurtigt.

Jeg har haft en rigtig skidt dag i dag.. Rigtig meget kvalme, træg mave og ekstrem halsbrand :(

I aftes kastede jeg op 3 gange inden jeg sov :(

Har ikke rigtig lyst til mad. Skal kæmpe for at få noget ned.. virkelig irreterende. Spiser nødder og rosiner for at prøve og få lidt ned og få styr på kvalmen. Er nemlig mega sulten men kan bare slet ikke få det ned.. Slet ikke varmt mad som lugter helt vildt!! Adr!!!!

Jeg er lige på besøg fra november. Jeg havde det dårligt indtil omkring uge 16. Jeg havde stor glæde af kakaomælk, riskiks og peanuts. Kakaoen mætter og de sure opstod smager ikke så grimt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige på besøg fra november. Jeg havde det dårligt indtil omkring uge 16. Jeg havde stor glæde af kakaomælk, riskiks og peanuts. Kakaoen mætter og de sure opstod smager ikke så grimt :)

Ihhh det håber jeg kunne hjælpe.. Puha håber ikke jeg skal have det sådan i 10 uger mere :/ det er da næsten ikke til og klare.. Men håber bare jeg har det super godt d. 16 august som er bryllupsdagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh det håber jeg kunne hjælpe.. Puha håber ikke jeg skal have det sådan i 10 uger mere :/ det er da næsten ikke til og klare.. Men håber bare jeg har det super godt d. 16 august som er bryllupsdagen :)

Jeg er på besøg fra oktober og blev først afsluttet for kvalme og opkast i uge 22 fra sygehuset af. Det Jeg gerne vil sige er, at der er længe til den 16/8 så hvis din kvalme og opkast eskalerer så lov mig at tage til læge. Der er behandling der gør det så du kan få en god bryllupsdag. Jeg er selv stor fortaler for akupunktur men der er også medicin der virker godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh det håber jeg kunne hjælpe.. Puha håber ikke jeg skal have det sådan i 10 uger mere :/ det er da næsten ikke til og klare.. Men håber bare jeg har det super godt d. 16 august som er bryllupsdagen :)

Jeg fik i øvrigt omeprazol mod mavesyre, det var også rigtig godt. Og seabands man kan købe på apoteket eller i Matas havde helt klart større effekt end jeg forventede og de virker med det samme :) jeg blev gift D. 10 maj og jeg havde en fantastisk dag, kvalmen var ikke ret slem den dag, tilgengæld fik jeg x 10 to dage efter, men det gjorde jo ikke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med her :)

Er der lavet facebook gruppe? Tænker det er nemmere? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med her :)

Er der lavet facebook gruppe? Tænker det er nemmere? :)

Måske er det nemmere, men tænker det ødelægger ideen med Babyklar en smule? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh idag er jeg bare træt og har kvalme +begyndende hovedpine og halsbrænd.... Ikke lige det man har lyst til at ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre som oplever stik i æggestokken i ny og næ..? Det gør fraktis ret ondt når det kommer.. Det er der slet ikke hele tiden, men når det kommer gør det fraktis rigtig ret ondt..

Nogle som ved hvorfor eller selv har prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linomus: Jeg går det også - det niver bare!!! Men ved ikke hvorfor - kan bare huske, at det var det samme sidst jeg var gravid :) Og træthed - ohhh yes!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så piger nu må i gerne krydse fingre for mig.. Sidder ved lægen lige nu og skal have tjekket hvorfor jeg har så ondt i min venstre æggestok.. Lad os håbe det intet er.. måske hun sender mig til skanning hvis hun er i tvivl..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så piger nu må i gerne krydse fingre for mig.. Sidder ved lægen lige nu og skal have tjekket hvorfor jeg har så ondt i min venstre æggestok.. Lad os håbe det intet er.. måske hun sender mig til skanning hvis hun er i tvivl..

Hvordan gik det ved lægen? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så piger nu må i gerne krydse fingre for mig.. Sidder ved lægen lige nu og skal have tjekket hvorfor jeg har så ondt i min venstre æggestok.. Lad os håbe det intet er.. måske hun sender mig til skanning hvis hun er i tvivl..

Ej for hulan! Det er sky da ikke godt at du har ondt søde :-(

Skriv endelig hvordan det er gået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu har jeg været en tur på akutmodtagelsen samt ved gynækologen i dag..

Jeg blev skannet og der var en cyste på 4 cm på min venstre æggestok.. Hader virkelig cyster.. Lægen mente dog at det evt. Kunne være det gule legeme og derfor vil mindskes med tiden som barnet vokser.. Fik af vide at hvis smerterne bliver værre skal jeg bare ringe direkte til dem.. Det er dejligt og vide..

Derudover så vi den fineste lille blommesæk hvor der var et fint lille hjerte som pumpede derudaf.. Og den sad godt og solidt inde i livmoderhulen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu har jeg været en tur på akutmodtagelsen samt ved gynækologen i dag..

Jeg blev skannet og der var en cyste på 4 cm på min venstre æggestok.. Hader virkelig cyster.. Lægen mente dog at det evt. Kunne være det gule legeme og derfor vil mindskes med tiden som barnet vokser.. Fik af vide at hvis smerterne bliver værre skal jeg bare ringe direkte til dem.. Det er dejligt og vide..

Derudover så vi den fineste lille blommesæk hvor der var et fint lille hjerte som pumpede derudaf.. Og den sad godt og solidt inde i livmoderhulen :)

Dejligt det ikke var så slemt :-)

Så fik du din tidlige scanning alligevel :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det "bare" er det :D

Og hvor er jeg misundelig på at du har set hjerteblink - det må være så stort! Håber vi ser det samme på tirsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det "bare" er det :D

Og hvor er jeg misundelig på at du har set hjerteblink - det må være så stort! Håber vi ser det samme på tirsdag :)

Håber osse at jeg ser det samme på næste torsdag :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER