mette34

Skal vi starte op på vores terminsgruppe ?

90 indlæg i dette emne

Jeg tænkte om vi ikke stille og roligt skal starte op på vores terminsgruppe :)

Jeg er i dag ca 4+5 og har termin den 8. Marts.

Det er mit 3. Barn og min mands 2. Barn vi venter os. Jeg har Mikkel på 9 år og vi har sammen Mads på 20 måneder. :)

Jeg har selv taget 8 test indtil nu :) vildt som man bliver et testemonster :)

lmayKk6.jpg

Denne test tog de hos min læge i går, så det bliver den sidste test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er med på den :) jeg mener selv at jeg er 4+3 men i skive hvor jeg blev behandlet siger de jeg er 4+5 og min læge siger vi skal lytte på det de siger..

Jeg er heller ikke i tvivl mere eftersom mine tests har udviklet sig som de skal og fik dette svar i går :)

Jeg fik konstateret PCO i november sidste år og fik overtalt lægerne til og henvise mig til behandling da jeg havde manglende ÆL.. Og dette var så vores første IUI forsøg :) fatter det ikke helt da jeg ikke troede vi kunne være så heldige :)

Det var lidt om mig :)

post-7863-0-95414500-1404475671_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg vil da også give et forsigtigt pip fra mig - er i tvivl om termins datoen 1 marts passer, da min cyklus normalt er 26 dage (med undtagelse af de 2 sidste inden positiv test) så måske hører jeg til i februar, men jeg regner med at gå over tid igen ;) og så passer jeg jo ind her ;)

Jeg er 5+6 i dag

Jeg har Mie fra august 2012 - så har været igennem møllen en enkelt gang før, hvilket er rart for hold nu OP jeg er mere rolig denne gang.

Ingen bekymringer omkring fødslen som knap kan blive mere kompliceret end sidst - men det var en GOD fødsel og helt ærlig så glæder jeg mig til at gøre det igen.

Første gang blev jeg gravid i tredje cyklus, denne gang i anden - :yay

Jeg er 31 år, uddannet pædagog og arbejder lige nu i et vikariat i en børnehave. Min mand hedder Anders og vi bor i Herning.