mette34

Skal vi starte op på vores terminsgruppe ?

90 indlæg i dette emne

Jeg tænkte om vi ikke stille og roligt skal starte op på vores terminsgruppe :)

Jeg er i dag ca 4+5 og har termin den 8. Marts.

Det er mit 3. Barn og min mands 2. Barn vi venter os. Jeg har Mikkel på 9 år og vi har sammen Mads på 20 måneder. :)

Jeg har selv taget 8 test indtil nu :) vildt som man bliver et testemonster :)

lmayKk6.jpg

Denne test tog de hos min læge i går, så det bliver den sidste test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er med på den :) jeg mener selv at jeg er 4+3 men i skive hvor jeg blev behandlet siger de jeg er 4+5 og min læge siger vi skal lytte på det de siger..

Jeg er heller ikke i tvivl mere eftersom mine tests har udviklet sig som de skal og fik dette svar i går :)

Jeg fik konstateret PCO i november sidste år og fik overtalt lægerne til og henvise mig til behandling da jeg havde manglende ÆL.. Og dette var så vores første IUI forsøg :) fatter det ikke helt da jeg ikke troede vi kunne være så heldige :)

Det var lidt om mig :)

post-7863-0-95414500-1404475671_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg vil da også give et forsigtigt pip fra mig - er i tvivl om termins datoen 1 marts passer, da min cyklus normalt er 26 dage (med undtagelse af de 2 sidste inden positiv test) så måske hører jeg til i februar, men jeg regner med at gå over tid igen ;) og så passer jeg jo ind her ;)

Jeg er 5+6 i dag

Jeg har Mie fra august 2012 - så har været igennem møllen en enkelt gang før, hvilket er rart for hold nu OP jeg er mere rolig denne gang.

Ingen bekymringer omkring fødslen som knap kan blive mere kompliceret end sidst - men det var en GOD fødsel og helt ærlig så glæder jeg mig til at gøre det igen.

Første gang blev jeg gravid i tredje cyklus, denne gang i anden - :yay

Jeg er 31 år, uddannet pædagog og arbejder lige nu i et vikariat i en børnehave. Min mand hedder Anders og vi bor i Herning.

Vil i vide mere skal i være velkomne i min graviditets tråd ("Majas tråd" i graviditets tråde forummet), i min graviditets vægt tråd (slankeklar) eller bare spørge! Jeg er ikke spor hemmelig eller anonym ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne melde mig ind :-)

Er 4+6 idag :-)

Fik taget blodprøve i onsdags, som var positiv :-)

Har været igennem 3 x iui-h og eet ivf forsøg, som var lykkens gang <3

Vi har prøvet i over to et halvt år. Men nu er lykken endelig kommet til os <3

Jeg skal til 1.lægebesøg d. 30 juli.

Og 1.scanning i skive d. 6.aug :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag d.5.juli. :)

post-8459-0-28859900-1404738693_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag d.7.juli :D

post-8459-0-60571800-1404738750_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten sukkergrisen :) og velkommen ind i vores terminsgruppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten sukkergrisen :) og velkommen ind i vores terminsgruppe :)

Tusind tak :-D så skal den bare blive, hvor den er :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vover mig også meget forsigtigt herind!

Vi har prøvet i næsten et år og skal faktisk til at begynde med fertilitetsbehandling (det tog os over 2 år at blive gravid med vores datter).

 

Men nu er der dælme to streger! Termin 16.marts 2015 iflg beregneren - hvis lille-spiren bliver, hvor den er….

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vover mig også meget forsigtigt herind!

Vi har prøvet i næsten et år og skal faktisk til at begynde med fertilitetsbehandling (det tog os over 2 år at blive gravid med vores datter).

 

Men nu er der dælme to streger! Termin 16.marts 2015 iflg beregneren - hvis lille-spiren bliver, hvor den er….

Ihhhhh kæmpe stort tillykke.. Fantastisk.. Dejligt når tingende pludselig lader sig gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Vi er så glade, men også bange for at glæde os for tidligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også et forsigtigt håb her fra. Er 4+3 ved det helt præcist fordi vil har været igennem IUI-H. Har endnu kun lavet test med mere eller mindre gennemsigtige streger, men dog er de synlige. Skal på Riget i morgen for at få taget en bekræftende blodprøve.

 

Om os, Tjahh... Vi har haft en hårdt forløb med meget uafklarethed og ubesvarede spørgsmål. Men på den positive side er vi nok kommet stærkere ud af det som par. Vi blev gift for et år siden og dette er bestemt et planlagt barn. 

 

Af tegn har jeg self. udebleven mens, brystspændinger og haft mens.-agtige smerter over de seneste seks dage i perioder og så skal jeg tisse ofte! Jeg kan ikke sove igennem en nat uden at skulle op.

 

Har taget 4 test. Jep vi kender også testmonsteret. Kan ikke rigtig tro på det endnu. Har jo prøvet skuffelsen.

 

Håbefulde og spændte venter vi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke piger :-D

Har det på samme måde som jer. Vi har også prøvet i et par år nu, så når det endelig sker, så er det lidt svært at tro på, før man har været til scanning :-)

Jeg er i uge 5+1 nu, og skal først til lægen når jeg er 8 uger, og til scanning i Skive når jeg er 9 uger :-)

Først der tror jeg at det virkelig går op for en :-)

(vi har prøvet 3 x iui-h og een gang ivf/isci. Det sidste nævnte virkede så åbenbart for os. :-D

HHar aldrig prøvet at være gravid før, så man skal lige sluge den, og turde sige det til alle mulige fremmede (gratis babypakker fx), men det er så småt ikke så slemt mere. :-)

Og jo jeg har skam os haft besøg af test monteret, men det gider ikke komme mere, da alle streger bliver ved med at være positive, yaaay! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og har haft mega ondt i mine patter i nat. Kan ikke engang ligge med armene ned omkring dem, og kæresten kan heller ikke squezze dem uden der faktisk gør ondt :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og har haft mega ondt i mine patter i nat. Kan ikke engang ligge med armene ned omkring dem, og kæresten kan heller ikke squezze dem uden der faktisk gør ondt :-P

Ved udmærket godt hvad du snakker om.. Det var det der gjorde at jeg næsten vidste at jeg var gravid inden jeg tog en test.. Bare vent de vokser sikkert også.. Det er mine i hvert fald.. Jeg er gået en skål op.. Hehe.. Heldigt jeg ventede med og købe bryllups bh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved udmærket godt hvad du snakker om.. Det var det der gjorde at jeg næsten vidste at jeg var gravid inden jeg tog en test.. Bare vent de vokser sikkert også.. Det er mine i hvert fald.. Jeg er gået en skål op.. Hehe.. Heldigt jeg ventede med og købe bryllups bh :)

 

Haha :D

 

Jamen jeg har spurgt kæresten, om han ikke synes de er vokset lidt, og det sagde han jah til :)

Men kan godt passe mine bh'er endnu (tror jeg da :P )

 

Jeg har heller ikke købt bryllups undertøj endnu, men kjolen er købt for et par mdr siden, og jo den kan godt passes til sep :D for der er nemlig snørre i :D :D

INGEN lynlås, for dem er min ryg bare ikke venner med :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :D

 

Jamen jeg har spurgt kæresten, om han ikke synes de er vokset lidt, og det sagde han jah til :)

Men kan godt passe mine bh'er endnu (tror jeg da :P )

 

Jeg har heller ikke købt bryllups undertøj endnu, men kjolen er købt for et par mdr siden, og jo den kan godt passes til sep :D for der er nemlig snørre i :D :D

INGEN lynlås, for dem er min ryg bare ikke venner med :P

 

Ved udmærket godt hvad du snakker om.. Det var det der gjorde at jeg næsten vidste at jeg var gravid inden jeg tog en test.. Bare vent de vokser sikkert også.. Det er mine i hvert fald.. Jeg er gået en skål op.. Hehe.. Heldigt jeg ventede med og købe bryllups bh :)

 

Min brudekjole ser sådan her ud, men self i hvid, og så med lyserøde blomster, hvor der er blomster :)

post-8459-0-38676500-1404975000_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger, 

 

Sjovt at komme tilbage til dette forum. 

Jeg vil gerne forsigtigt joine gruppen :) 

 

Umiddelbart er jeg i dag 5+6 med forventet termin omkring den 6. marts 2015. Jeg har været til scanning hos Gynækolog og har set en fin lille blommesæk med noget indeni ;) Skal dertil igen i starten af august, hvor vi regner med at få set hjertet blinke. 

 

Vi har i forvejen Marcus fra feb. 2011, og egentlig var vi meget i tvivl om, hvorvidt vi skulle have flere umiddelbart. Det har simpelthen været så fantastisk nemt med vores søn, og alle vi kender er gået fra hinanden efter barn nummer 2. Derfor har snakken været omkring emnet "nr. 2 barn - ja eller nej" igennem snart 3 år nu. Vi havde for 2 uger siden på vores ferie endelig besluttet, at vi ville gå igang med "baby-making", når vi kom hjem. Da min menstruation udeblev de sidste dage på ferien jokede vi med, at jeg måske allerede var gravid, så det var mildest talt noget af en overraskelse af stå dagen efter vi kom hjem, med 2 bragende positive tests.

 

Så hold da op det gik stærkt.. :)

 

Så jeg vover mig forsigtigt ind i gruppen, og ellers så venter vi godt nok med at fortælle omgivelserne det indtil vi i hvert fald har fået set hjerteblink :)

KH Betina - Mor til Marcus  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til at jeg også hører til her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til at jeg også hører til her!

Wow Stephanie. Så du havde skrevet her og begyndte fabrilsk at lede efter et sted hvor du havde testet positivt :D endnu engang tillykke. William skal være storebror :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Stephanie. Så du havde skrevet her og begyndte fabrilsk at lede efter et sted hvor du havde testet positivt :D endnu engang tillykke. William skal være storebror :yay

Haha hvor er du sød! Jeg tænkte at jeg ville holde det til min egen tråd, og så her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min brudekjole ser sådan her ud, men self i hvid, og så med lyserøde blomster, hvor der er blomster :)

 

Den er sku da flot.. Altså jeg vil sige godt at den er i hvid :) hehe..

 

Altså jeg skal til prøvning og måling på tirsdag.. Så derefter skulle jeg gerne hverken tabe mig eller tage på.. Vil ellers gerne lige tabe 3 kg inden men det bliver nok lidt mere vanskligt nu og vil helst ikke tabe mig når jeg er gravid.

 

Jeg har så snyde knapper i min og så er det med lynlås.

 

Min ser sådan her ud..

post-7863-0-71955800-1404992555_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til alle jer andre... Fantastisk med flere og flere i gruppen... Weeeeeee.... Fatter stadigvæk ikke at jeg skal være i en gruppe endnu..

 

Var ved lægen i dag for at få svar på nogle blodprøver han tog sidste uge og alle prøverne var bare fine.

 

Han tjekkede mig så også kort og mente at alt var i sin fineste orden :) dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til jer alle - dejligt at der er så mange herinde :)

Glæder mig så meget til (forhåbentlig) at komme noget længere hen, så man føler sig bare lidt mere "sikker". Vi har bestilt scanning 6+2, hvor vi håber at se hjerteblink :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok, at jeg har meget niven i underlivet, men går ud fra, at det er ligamentsmerter. Synes faktisk også allerede, at jeg kan se noget på maven! Man siger godt nok, t det går hurtigere anden gang, meeeeen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER