LiKa

indkøb - hvad har i/hvad mangler i?

6 indlæg i dette emne

her hjemme har alt været sat på stand-by mens jeg har afsluttet min uddannelse og derfor har vi faktisk ikke fået købt noget til baby endnu (ud over lidt assorteret tøj, en klud og en bamse).

Har en fiks ide om at i alle sammen er længere end mig, men er i det? Hvad mangler i at købe?

Som sagt mangler jeg stadig langt det meste. Der er dog taget en beslutning om barnevogn og puslekommode :) og nok også seng - men det er ikke bestilt endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Langt fra - har måske kun købt en heldragt og to bodyer. Min mor kom med et sæt tøj og 4 bodyer.

Ska ha sorteret babytøjet fra min søn, men det gør jeg når jeg går på barsel. Værelset er ikke klar. Har jo vogn fra knægten og puslebordet bruger vi stadig. Jeg har ikk så travlt denne gang synes jeg og tænker at jeg nok ska nå det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler Pusleplads og madrasser (både til om natten og til i barnevogne) :).. Øh eller mangler jeg vidst kun småting (men garanteret en million af dem ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi har det hele. Vi har jo gemt det hele fra Felix. Er godt i gang med værelse og mangler vist kun bogstaver til døren og få vuggen hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk ikke helt overblik over hvad vi mangler... Et søskende sæde til barnevognen, en babyalarm, tøj hvis det det er en lillebror der gemmer sig i maven. Evt. kravlegård. Det er vist det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så kan jeg godt se at jeg nok burde se at komme ud af starthullerne - givet at det er vores første barn og vi derfor intet har :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER