Carcassonne

træt med træt på

12 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Jeg er kun 5+5 i dag, og jeg er bare træt med mere træt oven på... jeg kan mere eller mindre ikke fungerer.

 

Er der nogen som har nogle gode råd og erfaring med hvordan man bekæmper trætheden?

 

Hvornår forsvandt jeres træthed? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen anelse desværre... Er selv hårdt ramt :/ 6+3, to børn iforvejen og midt i flytning.... Kunne virkelig godt bruge en lur :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen anelse desværre... Er selv hårdt ramt :/ 6+3, to børn iforvejen og midt i flytning.... Kunne virkelig godt bruge en lur :/

 

Jeg er trodsalt så heldig at jeg skal skrive speciale så har ikke 9-5 arbejde eller noget (udover mit studiejob, men er ret frit hvornår jeg er der), men skulle jo gerne afleverer og kunne forsvarer specialet inden termin, og bliver da noget af et problem hvis jeg ikke får mere energi:S. 

 

Men i går var jeg så træt at jeg aldrig kom på arbejde, og sov end til kl. 10 og 4 timers middagslur, og tidligt i seng igen.... og når jeg var vågen var jeg en zombie:S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle gerne aftage og blive bedre henimod andet semester  :kiss

 

Soerg for ro og hvile, drik rigeligt og spis sundt og energigivende. Og husk vitaminerne ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle gerne aftage og blive bedre henimod andet semester  :kiss

 

Soerg for ro og hvile, drik rigeligt og spis sundt og energigivende. Og husk vitaminerne ;)

 

Det er da godt nyt :).

 

Jeg prøver at få sovet meget, også i løbet af dagene :) Bare lidt svært at ligge mig midt på skrivebordet og tage en morfar:). 

Jeg synes også jeg spiser sundt, og har faktisk helt mistet lysten til sukker, så det er jo meget lækkert:). 

 

Vitaminerne bliver fint husket :).

 

Camilla, hvordan er anbefalingerne på vitaminer nede hos Jer i Italien?:) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt!

 

Få sovet det du kan tillade dig, det skal nok vende lidt længere henne, forhåbentlig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt og aftager omkring nf-scanning/2. Trimester.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da godt nyt :).

 

Jeg prøver at få sovet meget, også i løbet af dagene :) Bare lidt svært at ligge mig midt på skrivebordet og tage en morfar:). 

Jeg synes også jeg spiser sundt, og har faktisk helt mistet lysten til sukker, så det er jo meget lækkert:). 

 

Vitaminerne bliver fint husket :).

 

Camilla, hvordan er anbefalingerne på vitaminer nede hos Jer i Italien? :)

 

Husker at en herinde fra gik ud paa personaletoilettet og fik sig en powernap  :D  :zzz

 

Uhh, her er der ikke andre anbefalinger end folinsyre foer og under graviditeten, saa jeg foelger lidt mine egne, naar det kommer til graviditet :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husker at en herinde fra gik ud paa personaletoilettet og fik sig en powernap :D :zzz

Det var Susanne :D

Jeg har også prøvet, men det fungerede ikke, desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husker at en herinde fra gik ud paa personaletoilettet og fik sig en powernap  :D  :zzz

 

Uhh, her er der ikke andre anbefalinger end folinsyre foer og under graviditeten, saa jeg foelger lidt mine egne, naar det kommer til graviditet :)

 

 

Det var Susanne :D

Jeg har også prøvet, men det fungerede ikke, desværre.

 

Vi har desværre kun et toilet på min etage, så tror at folk ville undre sig tilpas meget:S  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var Susanne :D

Jeg har også prøvet, men det fungerede ikke, desværre.

Og mig ;) Det kan simpelthen blive nødvendigt, og jeg har i begge mine graviditeter hurtigt lært hvordan jeg sov bedst på toilettet :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes faktisk fysisk aktivitet hjælper. Ikke sådan noget voldsomt noget, men at gå et par km, cykle en tur o.lign. Så kan det godt ske man senere går ned med et brag men det giver lige et par timer at løbe på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER