Nitzen1987

Poser til Angelcare blespand

6 indlæg i dette emne

Hvor køber I det henne? Synes at jeg har læst at nogle køber det på Amazon, hvad søger I så på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Amazon har bare indført nogle ret hampre porto-priser, så jeg tror næsten ikke, det kan betale sig længere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babygear.dk har lidt billigere end Babysam. Mener det er 40 kr pr stk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange er fragten billigere på den tyske amazon www.amazon.de

Og hvis man finder en forhandler der sender via amazon (så amazon står som afsender) er fragten stadig gratis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en mail fra amazon.co.uk i april, hvor der stod at de ikke længere sendte gratis til Danmark. Fragt startede ved øh...7 pund (måske) og så 10 pence pr kilo derefter. Jeg har ikke set, at jeg stadig har kunnet få gratis fragt ved f.eks. at bestille for et bestemt beløb. Men det kan jo bare være fordi, jeg ikke har opdaget det ;) Amazon.de har jeg ikke prøvet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det jo ikke en så ny tråd, men jeg tillader mig lige at komme med et indspark :)

 

Vi bruger tommee tippee poser og køber dem også via amazon.uk som mange andre og de har også angelcare refill poser.

 

Jeg blev også noget ærgerlig, da amazon stoppede med at have gratis fragt, men det kan alligevel godt betale sig at købe der, hvis man holder øje med tilbud og køber stort ind. Vi købte for nyligt tommee tippee bleposer til ca. 23,- kr. pr. kassette inkl. fragt! Vi skulle så købe en pakke med 18 kassetter, men det er også ok.

 

Jeg er tilmeldt nyhedsmails fra amazon, så de skriver når der er tilbud - så er man fri for hele tiden at tjekke siden.

 

Jeg har faktisk ikke købt poser til blespanden på den tyske amazon (men alt muligt andet :) ) Det kan være jeg skal tjekke det næste gang vi mangler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER