Guest Avrafalavra

Er det kun mig der ser streger???

31 indlæg i dette emne

Kan I andre se to streger her? :kuller Jeg har aldrig været gravid før og ved ikke hvor tydelig stregen bør være?

 

Jeg har testet i dag kl. 11.30 i spontanitet (med en lille mavefornemmelse) selvom jeg ifølge planen først "burde" kunne se resultat den 23. juni. (Og selvom jeg VED morgenurin er den bedste vej frem)

 

Det er svært at tage et billede af men hvad tænker I?

post-9870-0-10654600-1403346716_thumb.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt se den. Er billedet taget indenfor tiden hvor den må aflæses?

Altså en streg er en streg så længe det er indenfor aflæsnings-tiden.. De behøver ikke være lige tydelige for at den er positiv..

Så et forsigtigt tillykke herfra :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se den. Er billedet taget indenfor tiden hvor den må aflæses?

Altså en streg er en streg så længe det er indenfor aflæsnings-tiden.. De behøver ikke være lige tydelige for at den er positiv..

Så et forsigtigt tillykke herfra :loveshower

Ja det er taget efter 3 minutter med tårer i øjnene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se den:)

Kan du sende lidt 2-stregs-energi videre?!

Jeg bør også først teste d. 27... men uhh hvor det kribler:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se den:)

Kan du sende lidt 2-stregs-energi videre?!

Jeg bør også først teste d. 27... men uhh hvor det kribler:)

Vildt at I også ser det!  :loveshower Jeg sender SÅÅÅ meget to streger din vej.  :kiss  Jeg tør slet ikke tro på det her!!!

Jeg tester altså de næste TRE morgener for at være sikker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se den :) - så også et forsigtigt tillykke fra mig

Håber jeg kan gøre det samme den 27 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er taget efter 3 minutter med tårer i øjnene :)

Jamen så er der da ingen tvivl :) så tør jeg godt sige tillykke! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så er der da ingen tvivl :) så tør jeg godt sige tillykke! :D

Så dine test sådan ud da du var gravid? Jeg tør bare slet ikke tro på det her :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :) den er der :) stregerne skal jo starte et sted og når man tester tidligt er de svage ;)

Testede selv positiv 3+2 og i løbet af nogle dage blev testene tydeligere ;) (jeg tester forresten bedst om eftermiddagen... Ikke alle tester tydeligst om morgenen ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dine test sådan ud da du var gravid? Jeg tør bare slet ikke tro på det her :loveshower :loveshower :loveshower

Mine udviklede sig sådan her

zcjF5D5.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :) den er der :) stregerne skal jo starte et sted og når man tester tidligt er de svage ;)

Testede selv positiv 3+2 og i løbet af nogle dage blev testene tydeligere ;) (jeg tester forresten bedst om eftermiddagen... Ikke alle tester tydeligst om morgenen ;) )

Jeg føler jeg er i sådan en 'fatsvag-heds" tilstand lige nu. Jeg takker så inderligt mange gange for dit svar. :D

Jeg tænker jeg bare tester løs de næste mange dage. Jeg aner ikke hvor jeg er i min cyklus, da jeg ikke ved hvornår min ÆL var. Men min mens stoppede den 29. maj sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine udviklede sig sådan her

zcjF5D5.jpg

Wauw! Jeg er så taknemmelig for det billede du lige sendte der :kiss

Jeg synes min streg passer med din 11/6.

Vildt nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw! Jeg er så taknemmelig for det billede du lige sendte der :kiss

Jeg synes min streg passer med din 11/6.

Vildt nok...

Som du nok kan se, har jeg været et testmonster ;)

For jeg kunne heller ikke rigtig fatte det..

Det er dog ved at gå op for mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne lægge et lignende billede ind hvis jeg var på fra :) din test svarer til min 3+3 / 3+4 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne lægge et lignende billede ind hvis jeg var på fra :) din test svarer til min 3+3 / 3+4 :)

Uh, det vil jeg meget gerne se L-mor, hvis du får mulighed. Er du gravid nu så?? OK, tak for tallene. Jeg aner ikke lige hvordan det lige skal udregnes :kuller Er det 3 uger fra mens + 3 dage så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, det vil jeg meget gerne se L-mor, hvis du får mulighed. Er du gravid nu så?? OK, tak for tallene. Jeg aner ikke lige hvordan det lige skal udregnes :kuller Er det 3 uger fra mens + 3 dage så?

Det tal før + står for uger siden første dag i sidste mens. Og tallet efter + er dagene. Altså 3+3 er så 3 uger og 3 dage siden mens startede sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal lige se om jeg kan logge på fra pc senere :) ja jeg er gravid nu 5+0 idag :) (med nr 3 )

Jeg regner fra ægløsning da jeg ved hvornår det var... Gør man det er æl altid 2+0 :) ellers er det den sidste mens første dag der er 0+0 :) lægen regner altid efter mens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lidt fra testmonstret  :loveshower

 

oppefra: 3+2 - 3+2 (eftermiddag) - 3+3 - 3+4 - 3+5 -3+6 og 4+0 (forventet mens)

10ga0dv.jpg

 

 

oppefra: 3+2 (eftermiddag) og så ellers morgen og eftermiddag hver dag frem til 4+0 og den sidste er fra 4+2.

24cxx0x.jpg

 

 

3+2 og 3+4

ieqcd2.jpg

 

 

3+4, 4+0 og 4+2 

s2zi9l.jpg

 

og som det monster jeg er testede jeg selvfølgelig inden med strimlerne, så ved det er de allertidligste streger jeg har fanget  :loveshower

 

knus L

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lidt fra testmonstret  :loveshower

 

oppefra: 3+2 - 3+2 (eftermiddag) - 3+3 - 3+4 - 3+5 -3+6 og 4+0 (forventet mens)

 

 

oppefra: 3+2 (eftermiddag) og så ellers morgen og eftermiddag hver dag frem til 4+0 og den sidste er fra 4+2.

 

3+2 og 3+4

 

3+4, 4+0 og 4+2 

 

og som det monster jeg er testede jeg selvfølgelig inden med strimlerne, så ved det er de allertidligste streger jeg har fanget  :loveshower

 

knus L

Hvor ER det sødt af dig at dele. Det beroliger både min kæreste og jeg at se dine flotte prøver :balloons TILLYKKE med det!

Jeg kan godt forstå du testede så meget.

 

Hvordan kan det være at du har taget plastikdelen af de der prøver med blå hætte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak ;) har købt testene billigt så blev heldigvis ikke ruineret af monster testningen ;)

Plastikken er pillet af fordi den reflekterede lyset dumt, især på billeder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der vist ikke så meget tvivl mere. :loveshower  Jeg testede kl 6.00 i morges og fik en endnu tydligere streg denne gang.

Jeg har også haft en massiv kvalme i tre dage nu. I dag er både min kæreste og jeg utrolig glade men også meget trætte.

Helt utroligt. Tak for jeres søde kommentarer. Jeg uploader en ny test hver dag fra nu af og nogle dage frem. :balloons

post-9870-0-48799700-1403429010_thumb.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der vist ikke så meget tvivl mere. :loveshower Jeg testede kl 6.00 i morges og fik en endnu tydligere streg denne gang.

Jeg har også haft en massiv kvalme i tre dage nu. I dag er både min kæreste og jeg utrolig glade men også meget trætte.

Helt utroligt. Tak for jeres søde kommentarer. Jeg uploader en ny test hver dag fra nu af og nogle dage frem. :balloons

Hvor dejligt.. :yay

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidse dan skal det være :D flot!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER