Guest Avrafalavra

Er det kun mig der ser streger???

31 indlæg i dette emne

Hvor dejligt.. :yay

Tillykke! :loveshower

JAAA! Tak altså. Det er bare SÅ vildt :kuller  Jeg har ikke rigtig fattet det endnu. Jeg ved ikke hvad det er jeg går og venter på...men jeg tør næsten ikke bare være glad. Er det mærkeligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidse dan skal det være :D flot!!!!

Tak søde L-mor. Mega fedt med et heppekor :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :) :)

Tak Mette :bunny Jeg er så glad for at der er noget der læser med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JAAA! Tak altså. Det er bare SÅ vildt :kuller Jeg har ikke rigtig fattet det endnu. Jeg ved ikke hvad det er jeg går og venter på...men jeg tør næsten ikke bare være glad. Er det mærkeligt?

Det er slet ikke mærkeligt :)

Det skal nok komme.. Bare rolig :)

Selvom jeg er gravid for 3. Gang gik der stadig en uges tid før jeg fattede det rigtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen i søde piger.

 

Her er morgenens testresultat. Nu kan der ikke være tvivl om at jeg er gravid.

Jeg tænker at jeg vil kontakte min læge her kl. 8.00 og få en aftale med hende.

 

Det er stadigvæk ikke gået op for mig, præcis hvad der er sket her. Jeg har altid tænkt at jeg ville hoppe rundt af glæde og være fuldstændig ustyrlig vild, når jeg så de to streger. :stork  Jeg ER meget glad (ja, lykkelig jo!) men jeg har været det med 'forsigtighed', fordi jeg simpelthen ikke har turde andet.

 

NU er jeg sikker på at der er gevinst så her til morgen er jeg så småt ved at blive, meget rørt og følsom omkring min graviditet. Mine symptomer er kvalme, som de sidste tre dage har varet fra om morgenen og HELT frem til 16-17 tiden. Puha!  :blush

 

Jeg har ligesom et 'tryk' på min livmor fra alle sider. Det føles som om der er en hård kerne derinde. Jeg har spændte bryster og er helt ufattelig træt. Jeg skal op og tisse TRE gange om natten! Men det er jo til at leve med når jeg ved hvorfor.

 

Jeg tænker at lukke for denne tråd nu, men jeg kan findes på følgende tråd, hvis interessen skulle være der.

 

http://www.babyklar.dk/forum/23903/kom-nu-baby-og-meget-mere.html/page-2#entry593828

 

Rigtig god dag til jer alle.

post-9870-0-12498000-1403500503_thumb.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke sikken nogle flotte streger  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER