tinaclemens

gik vandet????

8 indlæg i dette emne

Jeg deler lige min forvirring med jer og måske nogle kan hjælpe eller forklare...

I går aftes havde jeg klar vandafgang, 35+1 der har måske været 2 dl, men det er svært at sige præcis. jeg ringer til fødegangen for at informere. (i sidste uge hos lægen havde hovedet ikke sat sig) jeg tager et bind på og der sker ikke mere... jeg sover totalt dårligt hele natten og er godt skuffet over at der ikke sker mere når jeg nu troede at det var nu <_<

i dag har været mærkelig. Jeg har haft meget lidt fosterbevægelser men dog nogen engang imellem. har været total træt da jeg ikke har sovet meget i nat, så jeg tog lige 3 timer over middag. Min mave har været godt øm hele dagen eller måske det er noget jeg bilder mig ind.

Jeg har siden jeg var 18 uger haft mange plukveer og da jeg er 3. gangs gravid kan jeg godt bedømme om det er rigtige veer.

Ved de 2 andre fødsler er vandet først gået et par min inden de er født.

Er der nogen som har prøvet eller har hørt om noget ligende????? det er nu ca 20 timer siden dette skete og har snakket med egen jordemoder og hun mener ikke at det er fostervand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du stadig vandafgang?

I forhold til at du skriver du har mærket meget lidt bevægelse ville jeg kræve et tjek på fødegangen.

Og bort set fra det - da jeg skulle føde 3. gang gik det ikke op for mig at jeg havde (haft) rigtige veer før jeg var fulde 10 cm åben og klar til at presse :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke haft mere vandafgang siden i går....

hold da op.... hvis du ikke har mærket dine veer.... nr. 2 fødte jeg efter 1 time og 15 min efter 1. ve så det kan godt gå stærkt igen.

Jeg har ikke veer men har rigtig mange kraftige plukveer, men de er overhoved ikke regelmæssige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du skal ringe og tage ind til tjek!!!

Det han være forvandet der er gået jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil tro det er forvandet der er gået, og det kan jo desværre sagtens gå og så kan der gå et stykke tid inden resten af vandet går.. Men hvis du kun er i uge 35, så er det vist også fint at vente et par uger.. :)

Er du i tvivl angående infection så tag da ind og få det tjekket, hellere et tjek for meget end et for lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er den yderste hinde på fosterhinden er der sprunget. Fosterhinden består nemlig af to lag, og der er vand mellem de to lag.

Grunden til der ikke er så meget bevægelse, kan være fordi din bebs har sat sig fast i bækkenet nu og derfor ikke bevæger sig så meget nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er den yderste hinde på fosterhinden er der sprunget. Fosterhinden består nemlig af to lag, og der er vand mellem de to lag.

Grunden til der ikke er så meget bevægelse, kan være fordi din bebs har sat sig fast i bækkenet nu og derfor ikke bevæger sig så meget nu.

:ditto

Lige mine ord...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen.... tak for alt jeres viden :lovebk

Ja intet er stadig sket.... har haft manget ømhed i maven og har ikke sovet godt i flere nætter. Men en aften i går fyldt med lækker sushi og en masse toiletbesøg(havde ikke noget med maden at gøre) så har jeg sovet fantastisk i nat og har ikke ømheden i maven mere... kun en masse plukveer!

Fik lige tjekket i morges at hoved stadig ikke ligger fast og så fik manden også lige prøvet og mærke det.... fedt selv at kunne tjekke det....

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER