Nitzen1987

Hvornår er et barn gammel nok til at komme cirkus?

12 indlæg i dette emne

Ved godt at de afhænger af det enkelte barn. Men hvad tænker I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil sige mindst 3 år. Hvis jeg tog Anna med, tror jeg hun ville synes det var mere skræmmende end sjovt! Men hun er jo selvfølgelig også lidt sart ;) Jeg synes dog under alle omstændigheder, at Cirkus kan være ret overvældende - det er stort og det lugter og larmer. Jeg tror Anna skal være mindst 4 år, før jeg tager hende med (hvis nogensinde - jeg er på ingen måde fan af Circus ;)).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra har næsten lige været, hun fyldte 2 år i marts.

 

Hun synes det var en fest, nøj hvor hun nød det og sad 2 stive timer og kiggede på det, da hun kom hjem har hun forsøgt at lave cirkus kunsterne efter :) og har rendt rundt med ringe på arme og ben, som hula hop ringe :) Så hun var helt klar. Vi sad tæt på, på logerækkerne helt i front, men hun blev ikke bange, selvom heste m.m. kom MEGET tæt på. Hun synes bare det var fantastisk. I pausen kunne vi komme ud og klappe dyrene og det var også skønt.

 

Det var så også første gang for Sebastian og han er 6 år, men han begyndte at spørge om at komme afsted da han var omkring 5 år og han kunne sagtens være taget afsted før. Hvor meget før ved jeg dog ikke, men tror nu omking de 2-3 år også havde været fint for ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været i Cirkus Arena med C, der er 1 år og 9 mdr.

Hun synes det var fantastisk og snakkede meget om det i dagene efter... Især elefanterne var et hit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer i år, hvis der kommer mere i nærheden af os! :) Tror Luna vil elske det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror Melissa var 3½ da hun var med i cirkus. Det eneste hun var rigtig optaget af var, at man kunne tisse ude i sådan en tissevogn udenfor, DET ville hun gerne. Flere gange under forestillingen.  :rolleyes Siden da har jeg ikke taget så små børn med i cirkus, der er billigere steder man kan tisse i en tissevogn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er knap 3 år og jeg tror hun vil have glæde af det nu. Men det er godt nok dyrt! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er knap 3 år og jeg tror hun vil have glæde af det nu. Men det er godt nok dyrt! :o

Vi har fået sweetdeal tilbud på både Arena og Benneweis, så en billet kun koster 120 kr. Kvickly kørte også med et tilbud for en uges tid siden, der hed en cirkus billet og en Othello lagkage til 100 kr., men ja ellers så er det ret dyrt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået sweetdeal tilbud på både Arena og Benneweis, så en billet kun koster 120 kr. Kvickly kørte også med et tilbud for en uges tid siden, der hed en cirkus billet og en Othello lagkage til 100 kr., men ja ellers så er det ret dyrt.

KUN 120kr :o :o :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte igennem personaleforeningen på mit arbejde og slap med 60kr pr billet... Hvis vi skulle betale fuldpris havde vi nok ikke gjort det endnu, da vi jo heller ikke vidste hvordan C tog det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville godt turde tage Lise med i cirkus nu, er helt sikker på at hun ville elske det! Da vi var på ferie i oktober sidste år, hvor hun var 1 år og 8 mdr, så hun flere teater- og danseshows for børn, hvor hun sad på en pude på gulvet foran scenen og fulgte med fuldstændig opslugt hele showet igennem. Og da hun elsker dyr, er jeg derfor 100% sikker på hun ville nyde en cirkus forestilling.

Synes dog også at det er vanvittigt dyrt, hvilket er grunden til vi ikke har været afsted endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KUN 120kr :o :o :o

Ja det er faktisk ret billigt :) du kan se dealen her http://www.sweetdeal.dk/m/deal/randers/cirkus-benneweis-billetter130614

Det kan godt betale sig at modtage tilbud får sweetdeal vi får af og til tilbud om billige billetter til det lokale legeland. Eller tilbud på billetter til minizoo eller byens største slikbutik :D vi købte også Maja's wheely bug til halv pris over sweetdeal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER