Nitzen1987

2. lægebesøg

19 indlæg i dette emne

Har I fået bestilt tid til det? Er det ikke omkring uge 24? I så fald er det jo faktisk snart for nogle af jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusinde tak, det havde jeg lige glemt at jeg skal bestille tid til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at det er uge 25, jeg skal - men har endnu ikke bestilt. Jeg gør det på mandag, hvor jeg alligevel skal have svar på urinprøve (er så i 22. uge).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal af sted den 10/6. Er 23+6 der. Dagen er valgt ud fra at det passede ind med mine eksamener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det først i uge 25. Så jeg ska afsted 23/6, hvor jeg er 25+4. Ku ikk lige få det til at passe med at komme ind noget før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal 24+1 den 20.

Dagen efter jeg har fået ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tiden bestilt til torsdag den 12. Juni kl. 13:10

Så vidt jeg lige kan hovedregne vil jeg være 23+1 på dét tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge har ferie i de uger hvor jeg er 25+,26+ og 27+... Jeg selv er på ferie i den uge hvor jeg er 24+, og er helt booket op i den uge hvor jeg er 23+ pga eksaminer... hvad ville I gøre? Bestille tid hvor jeg er 22+ eller 28+ ? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bestille tid i 28+ medmindre der er noget du er utryg ved. Synes at lægebesøgene er rimelig overflødige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bestille tid i 28+ medmindre der er noget du er utryg ved. Synes at lægebesøgene er rimelig overflødige...

Enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bestille tid i 28+ medmindre der er noget du er utryg ved. Synes at lægebesøgene er rimelig overflødige...

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bestille tid i 28+ medmindre der er noget du er utryg ved. Synes at lægebesøgene er rimelig overflødige...

Ja eller evt hoppe det over pga JM-besøg omkring uge 28/29 (skal I andre ikke til JM der) synes ikke at jeg husker at der sker noget hos lægen som ikke også sker hos JM, eller husker jeg forkert? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til jordemoder i uge 28.

Jeg skal nu have en taget en ret vigtig blodprøve ved 2. Lægebesøg fordi jeg er rhesus negativ og Felix er rhesus positiv. Skal have undersøgt om jeg skal have anti d sprøjte igen så jeg ikke danner anti stoffer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge har ferie i de uger hvor jeg er 25+,26+ og 27+... Jeg selv er på ferie i den uge hvor jeg er 24+, og er helt booket op i den uge hvor jeg er 23+ pga eksaminer... hvad ville I gøre? Bestille tid hvor jeg er 22+ eller 28+ ? :unsure

Jeg vil ringe og snakke med sekretæren om hvad der er bedst. Måske der er en anden læge der kan lave undersøgelsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jordemoderen sagde til mig i går at jeg skulle bestille i 22. uge hos lægen, fordi jeg skal til hende igen i 28. :)

Så nu har jeg bestilt en tid ved lægen i 22. uge. :)

 

Jeg tror at det eneste lægen gør som jordemoderen ikke gør, er at stixe urinen for infektion. Hos jordemoderen bliver den kun undersøgt for glukose og protein.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der overhovedet nogen grund til de lægebesøg?

 

Altså jeg tager da af sted til dem... men jeg er med i et projekt hvor jeg selv stixer urin for glukose, protein og infektion og måler blodtryk...

Så hvad skal der ske som jeg ikke ville kunne gøre selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der overhovedet nogen grund til de lægebesøg?

 

Altså jeg tager da af sted til dem... men jeg er med i et projekt hvor jeg selv stixer urin for glukose, protein og infektion og måler blodtryk...

Så hvad skal der ske som jeg ikke ville kunne gøre selv?

 

Ikke  så meget andet - de undersøger maven udenpå og lytter efter hjertelyd. Plus spørger til hvordan man har det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay :) tusinde tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget mig sammen til at bestille tid til 2. Lægebesøg. Det bliver d. 30 juni, så der er jo lang tid til endnu :) er 25+3 på det tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER