Besvaret May 26, 2014 Selvfølgelig har du det :lolhit Haha, hvorfor siger du det på den måde? :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2014 Haha, hvorfor siger du det på den måde? :badgirl#royalcopenhagen :D :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2014 #royalcopenhagen :D :kiss#jegelskerinstagram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2014 #royalcopenhagen :D :kiss Haha ja jeg elsker det! Tror ikke det kommer som en overraskelse for nogen :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2014 Mumi krus :loveshower Har snart så mange at der ikke er plads til flere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2014 Vi købte denne skoreol i weekenden, som lige passer i hullet ved garderoben: http://eshop.silvan.dk/vare/skohylde# Der stod ellers på nettet, at den først kom igen til næste sæson - siden hvornår er der sæsoner for sko?! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2014 Vi købte denne skoreol i weekenden, som lige passer i hullet ved garderoben: http://eshop.silvan.dk/vare/skohylde# Der stod ellers på nettet, at den først kom igen til næste sæson - siden hvornår er der sæsoner for sko?! :lol Den er da ret lækker! Og :Lol for sko-sæson Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Det her lækre reolsystem fra Montana :yay Vi har købt 5 "kasser" til at starte med med både glashylder og sorte hylder. De kan sættes som man vil :) image.jpg (Stærkt inspireret af Pandamorens lækre hjem :whistling) Waaaaow, det er lækkert! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2014 Det her lækre reolsystem fra Montana :yay Vi har købt 5 "kasser" til at starte med med både glashylder og sorte hylder. De kan sættes som man vil :) image.jpg (Stærkt inspireret af Pandamorens lækre hjem :whistling) Åh suk! Mega lækkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2014 Waaaaow, det er lækkert! :yay Åh suk! Mega lækkert! Ja, jeg er også helt glad :yay Og tænk at det skal hænge i min store stue i MIT hus :biglove :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2014 Jeg har lige købt to af disse bordskånere. Mega spændende ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2014 Jeg har lige købt to af disse bordskånere. Mega spændende ;) Årh de er søde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2014 Jeg har lige købt to af disse bordskånere. Mega spændende ;) Super fine. Har du fået lov at komme ud/hjem fra sygehuset? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Super fine. Har du fået lov at komme ud/hjem fra sygehuset? Nej, jeg er her stadigvæk. Håber på at komme hjem engang i løbet af næste uge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Nej, jeg er her stadigvæk. Håber på at komme hjem engang i løbet af næste uge.Håber ikke det er noget alvorligt? Har du internet shoppet så? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Vi har købt en skænk igår :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Det her lækre reolsystem fra Montana :yay Vi har købt 5 "kasser" til at starte med med både glashylder og sorte hylder. De kan sættes som man vil :) image.jpg (Stærkt inspireret af Pandamorens lækre hjem :whistling) Hvor har i købt det henne? Og ved du hvad det hedder? Jeg kan ikke finde det nogle steder på nettet :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Hvor har i købt det henne? Og ved du hvad det hedder? Jeg kan ikke finde det nogle steder på nettet :huh Det hedder Montana Grid :) Vi fandt vores på Den Blå Avis. Vi har givet 2500 for ting til en værdi af knap 4000 kr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Håber ikke det er noget alvorligt? Har du internet shoppet så? Jeps, internetshopping. Hvad skulle man gøre uden?! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Den seneste ting-til-hjemmet vi har købt er denne skønne sofa :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Den seneste ting-til-hjemmet vi har købt er denne skønne sofa :D Den er altså også ret lækker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2014 Det er godt nok ik ny indkøbt, men noget vi har "arvet" som bare har ligget. Og så besluttede jeg mig for at vi sku lave en lille garderobe til elin Knagerækken er fra da Torben var lille og ølkasserne har jeg fået af min onkel for mange år siden Del dette indlæg Link to post Share on other sites