Girl Next Door

Jeres seneste ting-til-hjemmet køb

244 indlæg i dette emne

Hvor fint, Tina! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det fint Tina :) Vil også meget gerne have noget ligende til Pixie og Liva men vores garderobe er ret lille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint, Tina! :super

Tak Sara!

jeg blev træt af at vores baggang - som jo er det første folk går ind i, så ud af lort. Men Torben har i lang tid sagt, at det er dumt at gøre for meget ved det, fordi han har en plan om at lave det om. 

Men det samme sagde han også for et år siden... så nu sku der ske noget...

Hvor er det fint Tina :) Vil også meget gerne have noget ligende til Pixie og Liva men vores garderobe er ret lille

Tak for det Vinni... det er heller ikke fordi vi har vildt meget plads, men det er blevet noget bedre nu, fordi der er blevet ryddet op og lavet lidt mere system i det. Og så kom der lige pludselig plads til Elins garderobe...lidt simpelt, men bedre end ingenting 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare nogle småting købt i diverse super markeder og lidt kastanjer og bog. Men syntes resultatet er blevet meget godt:

7Bhr5FI.jpg

Det er mit tredje "fad" syntes det er rigtig hyggeligt og så er det let at skifte ud til nogle mere julede dekorationer ved hjælp af glaskugler, kanel stænger, nødder, flettede stjerner, stjerne anis m.m.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare nogle småting købt i diverse super markeder og lidt kastanjer og bog. Men syntes resultatet er blevet meget godt:

7Bhr5FI.jpg

Det er mit tredje "fad" syntes det er rigtig hyggeligt og så er det let at skifte ud til nogle mere julede dekorationer ved hjælp af glaskugler, kanel stænger, nødder, flettede stjerner, stjerne anis m.m.

Super fint! elsker sådan nogle fade!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

qAZ0QL1.jpg

Jeg har lige i dag modtaget denne vandflaske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En stor lysestage med plads til 8 lys...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

cMvzOuG.jpg

Denne her - som jeg har fået af svigerne.. Den stod bare hjemme i deres værksted...

lT6ntlG.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

cMvzOuG.jpg

Denne her - som jeg har fået af svigerne.. Den stod bare hjemme i deres værksted...

lT6ntlG.jpg

Ej den er fin!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed stol Tina :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

cMvzOuG.jpg

Denne her - som jeg har fået af svigerne.. Den stod bare hjemme i deres værksted...

lT6ntlG.jpg

Den var fin, tina! 6stk. Af dem tak :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækker stol Tina!

 

Ej den er fin!!!

 

Fed stol Tina :)

 

Den var fin, tina! 6stk. Af dem tak :P

 

Tak piger! Jeg blev helt overrasket da den bare stod der i værkstedet, så skyndte at spørge dem om jeg ikke skulle hjælpe dem af med den... 

Den har sådan en fin petroleumsfarve, som passer til de puder vi har i sofaen... og synes bare at den er så fed retro agtig.. 

sara: haha, jeg ville også gerne have haft til spisebordet i køkkenet, men der var desværre kun 1..... og havde de haft flere skulle jeg nok have doneret nogle til dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! Jeg blev helt overrasket da den bare stod der i værkstedet, så skyndte at spørge dem om jeg ikke skulle hjælpe dem af med den...

Den har sådan en fin petroleumsfarve, som passer til de puder vi har i sofaen... og synes bare at den er så fed retro agtig..

sara: haha, jeg ville også gerne have haft til spisebordet i køkkenet, men der var desværre kun 1..... og havde de haft flere skulle jeg nok have doneret nogle til dig...

Ja den ville passe perfekt som spisebordsstol i jetes køkken.. ærgerligt der ikke var flere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok ikke til hjemmet indendørs. Men udendørs. Har købt 3

sC9C9yQ.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok ikke til hjemmet indendørs. Men udendørs. Har købt 3

sC9C9yQ.png

Vi har haft kig på noget lignende! - De er superfine!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her spisebord - hvid laminatplade med valnødtræ ben :) Nu mangler vi bare stole - kigger efter nogle hvide med ben i valnød, men det er nærmest umuligt medmindre jeg vil give en formue pr stol <_<

ouAVndT.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her spisebord - hvid laminatplade med valnødtræ ben :) Nu mangler vi bare stole - kigger efter nogle hvide med ben i valnød, men det er nærmest umuligt medmindre jeg vil give en formue pr stol <_<

ouAVndT.jpg

Er vild med bamsen der sidder med til bords :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vild med bamsen der sidder med til bords :lol

Ja, Edith insisterer på at Fluffy også skal sidde ved bordet, når vi spiser :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi endelig købt barstole. Det tog os kun lidt over et år at blive enige ;)

8KXS1kJ.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine, Louise Vibe! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren og jeg har givet os selv og hinanden den her fine Børge Mogensen-sag :)

boerge-mogensen-j52g-sort-stol-ikonet-j5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren og jeg har givet os selv og hinanden den her fine Børge Mogensen-sag :)

boerge-mogensen-j52g-sort-stol-ikonet-j5

Misundelse!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren og jeg har givet os selv og hinanden den her fine Børge Mogensen-sag :)

boerge-mogensen-j52g-sort-stol-ikonet-j5

Årh jeg boede i sådan en stol de sidste fire måneder af min graviditet og de første to måneder efter Adam blev født! :wub skøøøn stol!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Misundelse!!!!

:kiss 2.800 kr. er da ikke en formue? :unsure

 

Årh jeg boede i sådan en stol de sidste fire måneder af min graviditet og de første to måneder efter Adam blev født! :wub skøøøn stol!

Jeg glæder mig også til at få den hjem! At vi ikke helt ved hvor vi skal gøre er den, er en anden snak :P

Åh, hvor jeg håber jeg får lov til at sidde i den med en kæmpe mave og sidenhen en lille bitte baby der ammer :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER