Posted June 8, 2015 Ikke et køb, men en foræring fra min far og hans kone. Tror den ender på babys værelse :biglove Hvor er den fin! Vil så gerne have en gyngestol når vi engang får plads :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2015 Hvor er den fin! Vil så gerne have en gyngestol når vi engang får plads :)Jeg har faktisk 3 :badgirl 2 gamle og en eames replika ^_^ Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2015 Inspireret af Tinakp har vi også lige købt havemøbler: :yay :yay Det kostede 2500 for sættet :yay Pt har vi et sæt træ-havemøbler som har trængt til en kærlig hånd i årevis som jeg købte brugt for 5 år siden. Der er kun 3 stole tilbage som ikke er gået i stykker, og det er nok bare et spørgsmål om tid. Det sæt har vi også og det er lækkert, vi var så heldige at købe det på tilbud til 2000 :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2015 Ikke et køb, men en foræring fra min far og hans kone. Tror den ender på babys værelse :biglove Ej hvor er den bare flot!!!! :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2015 Ej hvor er den bare flot!!!! :kullerTak, jeg er også selv helt pjattet med den :wub Tror vi har meget ens smag hvad angår møbler ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2015 Tak, jeg er også selv helt pjattet med den :wub Tror vi har meget ens smag hvad angår møbler ;) Det tror jeg vist egentlig også at vi har! ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2015 Det tror jeg vist egentlig også at vi har! ;):P Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2015 Har i dag købt 2 bogkasser på en fb salgsgruppe. Kom af med hele 30 kr i alt. Røverkøb :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2015 Har i dag købt 2 bogkasser på en fb salgsgruppe. Kom af med hele 30 kr i alt. Røverkøb :P De er fine :) :super Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 25, 2015 De er fine :) :superTak :) Til 30 kr, måtte jeg slå til ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 25, 2015 Tak :) Til 30 kr, måtte jeg slå til ;) Ja det er da billigt! Hvor skal de hænge? På børneværelset? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 25, 2015 Ja det er da billigt! Hvor skal de hænge? På børneværelset?Ja det regner jeg med :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2015 Så har jeg fået tæppet til gyngestolen hjem og det er helt perfekt! :yay Tak til GND for godt tip! :super :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2015 Så har jeg fået tæppet til gyngestolen hjem og det er helt perfekt! :yay Tak til GND for godt tip! :super :kiss hvor er tæppet købt?Var det igennem det der på facebook? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2015 Hvor ser det godt ud :) Og velbekomme :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2015 hvor er tæppet købt? Var det igennem det der på facebook? Det er et Neer fra madeinnepal.dk. Jeg bestilte i lørdags og kunne hente det i går, så det var nok på lager i Danmark ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2015 Ny sofa, den kommer mandagFedt! Glæder mig til billeder :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 14, 2015 Vasketøjskurv -ikke flot men bare smart! Det passer lige med en pose passer til en enkelt vask! Så er der ingen undskyldning for N ikke lige smide en vask over :D Share this post Link to post Share on other sites