Tessa

Weee er så spændt, svag positiv test.. efter 4 år

25 indlæg i dette emne

Hej med jer, så har jeg meldt mig herind... må jo liiige dyrke det bare lidt.

 

vi har prøvet i 4 år og nu endelig en positiv test, svag streg men den er der :kuller

Har ikke fået hjælp til det, men var lige på grænsen til at vi syntes det var tid til at bede om hjælp til en lille bebs.

 

Jeg er efter sidste mens, udregning =5+4 i dag og er så spændt og også ekstrem nervøs for første lægebesøg som er på mandag...tiden går meeeget langsom lige nu.

 

Jeg har så vanvittig ømme bryster..og vores hjem er fyldt med trapper så må holde på dem og og ned :hophop he he

Ligner en spæreballon så oppustet er jeg og ligner en der er 5 mdr henne aaarg!!!

 

Nu går mine tanker, at kan vi være så heldige at den er der...!!?? er så nervøs.. tankerne kørerne på en graviditet uden for livmoderen, plus i søndags var jeg i haven og slæbte jord rundt og knoklede....please bliv derinde :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med lille soire. Krydser fingre for den er der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer, så har jeg meldt mig herind... må jo liiige dyrke det bare lidt.

 

vi har prøvet i 4 år og nu endelig en positiv test, svag streg men den er der :kuller

Har ikke fået hjælp til det, men var lige på grænsen til at vi syntes det var tid til at bede om hjælp til en lille bebs.

 

Jeg er efter sidste mens, udregning =5+4 i dag og er så spændt og også ekstrem nervøs for første lægebesøg som er på mandag...tiden går meeeget langsom lige nu.

 

Jeg har så vanvittig ømme bryster..og vores hjem er fyldt med trapper så må holde på dem og og ned :hophop he he

Ligner en spæreballon så oppustet er jeg og ligner en der er 5 mdr henne aaarg!!!

 

Nu går mine tanker, at kan vi være så heldige at den er der...!!?? er så nervøs.. tankerne kørerne på en graviditet uden for livmoderen, plus i søndags var jeg i haven og slæbte jord rundt og knoklede....please bliv derinde :wub

 

Et lille forsigtigt tillykke!  :glad  Skal vi ikke se et lille billede? Det er vi meget glade for herinde....

Og velkommen til forresten - det er et fantastisk sted du er landet... 

Du er godt nok udstyret med en stor tålmodighed.... 4 år, og ikke en fod inden for behandlingsverdenen... jeg blev allerede henvist efter 1 år... og blev gravid efter 2½ år - og der var jeg virkelig ved at miste tålmodigheden mange gange - så håber at den er der, så I slipper for at skulle i behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de 2 streger. Håber spiren bliver hvor den skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Yay :yay stort tillykke :)

Jeg bar rundt på et meget tungt havebord da jeg var helt ny gravid med min søn. Han blev fint hængende :)

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak. Jo i får et billede, hvis jeg kan hitte ud af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den første positive test og tog jo selvfølgelig 4 efter hinanden he he... skulle jo være sikker :loveshower

helt klar er stregen ikke, men den er der og håber at det fortsætter.

 

Vi har dog været tjekket, både manden og jeg og til trods for jeg er nu 34  så har jeg super fine mange æg og han var også i tip top .

post-9607-0-87937600-1399485564_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tvivl om at der er to fine streger!!! :) Tillykke! :balloons :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den første positive test og tog jo selvfølgelig 4 efter hinanden he he... skulle jo være sikker :loveshower

helt klar er stregen ikke, men den er der og håber at det fortsætter.

 

Vi har dog været tjekket, både manden og jeg og til trods for jeg er nu 34  så har jeg super fine mange æg og han var også i tip top .

 

Neeeejjj, hvor er den fin! Og slet ikke svag - den er da ganske fin! Haha... når først man har testet positiv, så skal man altså lige have et par stykker mere til samlingen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He He lige præcis, 1 test kunne ikke gøre det. Hvor er i søde Må gerne snart blive mandag. Har jo lyst til at fortælle hele verden det så glad er jeg, det er så utrolig uforståeligt og dejligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He He lige præcis, 1 test kunne ikke gøre det. Hvor er i søde Må gerne snart blive mandag. Har jo lyst til at fortælle hele verden det så glad er jeg, det er så utrolig uforståeligt og dejligt.

 

Det kan jeg godt forstå... men det er en dejlig tid at gå i møde - forventningens glæde er den største! Glæder mig til at høre hvad du får at vide på mandag, så må du lige opdatere igen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons velkommen til og tillykke :yay jeg er også imponeret over jeres tålmodighed. Blev selv sendt videre efter et år og havde heldigvis held med første insemination :wub

Jeg synes også stregen er fin og jeg oplevede også at være ret oppustet i starten :) ved du hvornår du havde ægløsning? Så kan du nemlig vide mere præcist hvor langt henne du er (man er 2+0 ved ægløsning). Nå, men jeg krydser fingre for, at spiren bliver hængende :)

I øvrigt kan jeg anbefale at købe en tidlig scanning efter 7+. Det er skønt at få bekræftet, at der er liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke og velkommen herind! :loveshower

Jeg istemmer mig koret og er imponeret over din/jeres tålmodighed!!

Pas på med at stille for store forventninger til det første lægebesøg, det er begrænset hvad der sker - specielt når du ikke er længere henne. Mange læger vil først se en når man er 8 uger henne, så der kan tages blodprøver med det samme (som jo skal sammenholdet med nakkefoldsscanningen).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak ja. Har en dreng på snart 7 år, så har prist mig lykkelig for at jeg fik ham. Nok derfor tålmodig heden har været stor. Har været så heldig at få ham. Håbede og ønskede han kunne vokse op med en bror eller søster. Må indrømme jeg var ved at opgive. Jeg er total hormonella og sønnen kaldte mig citronella forleden He He. Så vi havde en hygge dag i går sammen,hentede ham tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke. Håber spiren sætter sig godt fast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft rimelig travlt på det sidste og tog en pause fra ægløsning tjek og det hele. Efter 4 års skuffelser on og Off var det meget trættende. Men min sidste mens første dag var 29 marts.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget en test mere og den er så fin, meget mere tydelig er så glad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget en test mere og den er så fin, meget mere tydelig er så glad.

:glad  :glad  :glad  :glad  :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer. Var ved lægen i går og undrede mig... ingen underlivsundersøgelse???

 

Nå men alt fint ellers, test positiv, dog en smule blod i min urin.

 

Det var det faktisk....

 

lidt skuffet men hva... har bestilt en tid på en scanningsklinik d. 23 maj... seriøst jeg kan da ikke gå i uvished indtil 12.uge...he he

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer. Var ved lægen i går og undrede mig... ingen underlivsundersøgelse???

 

Nå men alt fint ellers, test positiv, dog en smule blod i min urin.

 

Det var det faktisk....

 

lidt skuffet men hva... har bestilt en tid på en scanningsklinik d. 23 maj... seriøst jeg kan da ikke gå i uvished indtil 12.uge...he he

Jeg venter mit andet barn, der er aldrig blevet lavet underlivsundersøgelse (før hindeløsning uge 40+0 første gang)

- har ikke indtryk af at det er så brugt mere ...

Og kæææææmpe tillykke, hvor er det bare helt igennem fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer. Var ved lægen i går og undrede mig... ingen underlivsundersøgelse???

Nå men alt fint ellers, test positiv, dog en smule blod i min urin.

Det var det faktisk....

lidt skuffet men hva... har bestilt en tid på en scanningsklinik d. 23 maj... seriøst jeg kan da ikke gå i uvished indtil 12.uge...he he

Min læge laver også kun gynækologisk undersøgelse hvis det er nødvendigt. Tror det kan gøre mere ondt end gavn hvis der alligevel ikke er problemer i graviditeten so far.

Blød i urinen har jeg også en gang i mellem men jeg lider meget af blærebetændelse under graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :kuller

 

men husker det fra min første, han bliver 7 år her til sommer.

 

er bare glad og sikke hormonerne raser pyha :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha alt det der læsen rundt ... om tab af spirren osv... aaiiij giver mig nervøse trækninger. glæder mig så ufatteligt til fredag, til scanning, til det andet bevis på alt er okay.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha alt det der læsen rundt ... om tab af spirren osv... aaiiij giver mig nervøse trækninger. glæder mig så ufatteligt til fredag, til scanning, til det andet bevis på alt er okay.

Lad være med at bruge krudt på det - læs om alt det gode i stedet for :)

Den skal nok blive hængende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER