Guest Felixmor

Babys kommende værelse

27 indlæg i dette emne

I know. Det er tidligt.

Hvor meget regner i med at have klar til babys værelse, når ankomsten forventes?

Har en stærk forventning om, at den står klar herhjemme. Jeg er i dag begyndt at rydde op derinde. Det har været der vi lige sætter ting vi ikke ved hvor vi skal stille rummet.

Klædeskabets har de tidlige ejere malet lyserøde, så set skal lige ændres. Og så er der sat en bordplade på en væg som skal pilles ned og så skal jeg have repareret den væg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er meget struktureret og kan godt lide, at tingene er i orden. Så vi har værelset helt klart inden babys ankomst. Han skal have vores soveværelse, så vi rykker værelse engang efter sommerferien og får gjort begge værelser klar engang i august måned. Jeg tænker at vi nok skal ind i september før jeg vasker tøj, mv. Har termin den 9.10.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillesøster ska ha storebrors værelse. I vores sommerferie ska vi i gang med en større omrokering af værelser, så værelset blir nok klar til hende, men hum ska sove hos os den første tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor i en toværelseslejlighed, så baby får ikke sit eget værelse her, men kommer til at bo i soveværelset ved os indtil vi flytter herfra, nok om en tre år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal lave kontoret om til babyværelse. Og ærlig talt kan jeg ikke overskue det.

Hvor pokker skal jeg stille alle de ting som er på kontoret nu?

Vi er i gang med at rydde op på 1. salen men det er en langsom process da mange af tingene har affektionsværdi for mig og jeg lige skal være klar til at sige "ud med det"

men håber da virkelig at vi når det så tingene fra kontoret kan komme derop! Har en kommode der skal slibes og males som skal stå på værelset og så tror jeg måske jeg maler skabet også ;) (eller får andre til det :p )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal lave kontoret om til babyværelse. Og ærlig talt kan jeg ikke overskue det.

Hvor pokker skal jeg stille alle de ting som er på kontoret nu?

Vi er i gang med at rydde op på 1. salen men det er en langsom process da mange af tingene har affektionsværdi for mig og jeg lige skal være klar til at sige "ud med det"

men håber da virkelig at vi når det så tingene fra kontoret kan komme derop! Har en kommode der skal slibes og males som skal stå på værelset og så tror jeg måske jeg maler skabet også ;) (eller får andre til det :p )

vi skal også lave kontor om.. og jeg har ingen 1.sal :(

mit fine nye kontor!!

Tror nu at det bliver 50/50 det første års tid og så må vi se om jeg kan leve uden kontor derefter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv skulle have malet lågerne på Asgers kommende værelse i eftermiddag men har i stedet brugt eftermiddagen på at afprøve kløe drillende midler på Felix. Er blevet stukket af noget og hånden er rød, hævet og varm og det er som om der ikke er rigtig noget der virker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt tapet, maling og en grundig rengøring. Så er jeg klar til at indrette Asgers værelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder dejligt :)

Jep det skulle gerne stå færdig inden måneden er omme, da vi så skal i gang med at renovere store dele af huset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev værelset tapetseret og jeg skal bare have malet i løbet af ugen, så er værelset klar til indretning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay så er værelset malet og rengjort og kan i næste uge få hans møbler ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :)! Det må være rart at have ordnet! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay har samlet tremmesengen helt selv. Det er ellers ikke min spidskompetence at samle møbler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke komme igang med lillepigens værelse - ved ikke hvor jeg skal starte og slutte :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bedt manden om at komme i gang med at male den ene væg meget snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bedt manden om at komme i gang med at male den ene væg meget snart.

Hvordan skal den males?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan skal den males?

Bare i lilla farve og så er resten af væggene hvide. Det blir for mørkt at male hele rummet i en farve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay så blev Asgers værelse færdig. Mangler bare oprydning og rengøring igen, da vi bygger om.

LRD2ceQ.jpg

Sengen. Uroen kunne ikke være der jeg gerne ville pga sengeranden, som jeg egentlig godt kunne tænke mig en ny betræk til men kan ikke sy.

Wd6hRug.jpg

Puslebordet

tn82BbK.jpg

Reolen med alt for meget legetøj

UL6GkcJ.jpg

Og to billeder min søster (anitafh) har malet. Elsker at hun kan og gider male billeder til mine børn. Det er så personligt at vi har et nært forhold til maleren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag fik vi tømt kontoret og er nu i gang med puslekommoden (som næsten er færdig :yay )

Og på lørdag har manden lovet at finde kommoden frem som jeg skal male :)

Så NU kan jeg gå i gang med indretningen :glad og fylde skuffer op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag fik vi tømt kontoret og er nu i gang med puslekommoden (som næsten er færdig :yay )

Og på lørdag har manden lovet at finde kommoden frem som jeg skal male :)

Så NU kan jeg gå i gang med indretningen :glad og fylde skuffer op ;)

Ih hvor skønt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja med huset fuld af unger, så er der ikke plads til at lille Mynte får sit eget værelse. Men nu har vi i hvert fald gjort klar :-)

post-9909-0-41599800-1409908668_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja med huset fuld af unger, så er der ikke plads til at lille Mynte får sit eget værelse. Men nu har vi i hvert fald gjort klar :-)

Det ser da hyggeligt ud :kuller og sikke et fint navn i har valgt - lille Mynte :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da hyggeligt ud :kuller og sikke et fint navn i har valgt - lille Mynte :7himmel

Ja - når man ikke har flere værelser så må hun jo være inde hos os :-) Og mange tak - det er far der har valgt navnet :-) (jeg skulle lige overtales). Og nu er hun også kommet på væggen herhjemme :-)

post-9909-0-00337100-1409912814_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - når man ikke har flere værelser så må hun jo være inde hos os :-) Og mange tak - det er far der har valgt navnet :-) (jeg skulle lige overtales). Og nu er hun også kommet på væggen herhjemme :-)

Ret fin "navnevæg" :)

Er der en der hedder Madicken, eller læser jeg forkert? Har aldrig set/hørt det navn før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER