Tullemulle

Kan i se stregen ??

14 indlæg i dette emne

Hej, jeg vil være 4+2 i dag hvis jeg er gravid (som jeg virkelig håber) jeg tog denne test i går (4+1) og jeg er ikke sikker på om den er positiv??? Hvad tror i?? Jeg har overhovedet igen tegn på at menes er på vej, intet, er det et godt tegn ...? Synes bare jeg har hørt at man godt kunne have menes ligene smerter hvis man er gravid.. Men det har jeg ikke ... Håber virkelig mange vil svare og fortælle hvad i mener :) knus

post-7938-0-37359000-1399115042_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, jeg vil være 4+2 i dag hvis jeg er gravid (som jeg virkelig håber) jeg tog denne test i går (4+1) og jeg er ikke sikker på om den er positiv??? Hvad tror i?? Jeg har overhovedet igen tegn på at menes er på vej, intet, er det et godt tegn ...? Synes bare jeg har hørt at man godt kunne have menes ligene smerter hvis man er gravid.. Men det har jeg ikke ... Håber virkelig mange vil svare og fortælle hvad i mener :) knus

Jeg kan godt se streg Nr 2 :) stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske jeg kan ane den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du den er der !? Årh hvor vil det være dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, jeg vil være 4+2 i dag hvis jeg er gravid (som jeg virkelig håber) jeg tog denne test i går (4+1) og jeg er ikke sikker på om den er positiv??? Hvad tror i?? Jeg har overhovedet igen tegn på at menes er på vej, intet, er det et godt tegn ...? Synes bare jeg har hørt at man godt kunne have menes ligene smerter hvis man er gravid.. Men det har jeg ikke ... Håber virkelig mange vil svare og fortælle hvad i mener :) knus

Jeg kan også se 2 streger  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :loveshower Tag en test igen i morgen, der vil den måske være tydeligere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens se den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have :) jeg har lige bestilt teste hjem.. Meeeen smutter nok ned og køber en i morgen, så jeg kan teste :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se din streg. Tillykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt ane teststregen. Mine test var svage selvom jeg var længere end dig. Prøv at test hver dag og se om ikke de bliver tydeligere. I forhold til symptomer så er det meget individuelt. Jeg havde ingen menssmerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt ane en streg :)

Men se at få testet igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens se den! Stort tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se den :)

 

Stort tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testen udviklet sig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER