Guest Diden

Kondisko/gummisko i str 21-22

37 indlæg i dette emne

Er på jagt efter nogle kondisko til Lærke her til sommer!

Er dog ikke meget for at give en formue for dem, men det skal samtidig med være ok kvalitet :)

Har i nogle gode links ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

www.skolageret.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der canvas sko støtter desværre ikke alt for godt. Man kan stadig vrikke om i dem

Hoppeloppe.dk mener jeg har vist stadig tilbud på hummel hightops. Men de var vist lidt dyrere end de viste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg ville kigge efter nogen der er sådan "tykke" oppe ved anklen (giver det mening? :unsure), så tror jeg, de støtter bedst.

Jeg er glad for mærket primigi, så dem ville jeg som udgangspunkt godt turde vælge, men det ser ud til, at de primigi, du har fundet, er "tynde" i anklen og så ved jeg ikke, om jeg ville turde alligevel :unsure

Deichmann har aldrig været gode for mine fødder, så dem ville jeg ikke turde putte på Mars. STUPS kender jeg ikke, men dit nr. 2 link - altså de første stups sko, de grå/sølv - ser ud til at have det der for i anklen, som jeg ville kigge efter.

Min mor siger, at Kvickly er gode til at have billige børnesko, der støtter godt og er god kvali. Jeg har ikke selv set dem, men min mor plejer at være ret hys med sko, så det vil være mit bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare et lille pip... Fik af vide i to forskellige skobutikker at kondisko ikke støtter ret godt til de små fødder. At det er bedre med en mere "fast" sko.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare et lille pip... Fik af vide i to forskellige skobutikker at kondisko ikke støtter ret godt til de små fødder. At det er bedre med en mere "fast" sko.

Kan du definere fast sko? Evt med billede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gå efter en begyndersko.

Sophia begyndte at gå i efteråret, og hun har både begyndersko og begyndersandaler :)

Jeg ved at nogle som har gået længere tid end Sophia herindefra også har begyndersko, simpelthen fordi de giver en bedre støtte, og de stadig ikke har gået SÅ længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du definere fast sko? Evt med billede :)

Er på fra mobilen så kan ikke sætte billeder ind men vi endte med at købe nogle fra Ecco med snørebånd fordi han har så smalle fødder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar har også stadig begyndersko på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Som jeg kender Lærke ville jeg nok gå efter dem i nr 2 link og så nogle sandaler med fast hæl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øj, hun har små fusser :P Har ingen forstand på sko, Camilles fødder er mærkelige så der er vi nødt til at prøve dem på.. Hun har endnu ikke fået sommerskoene :) Pt har hun totalt no-name overgangssko :)

 

Hun havde Adidas da hun brugte str 21.. Sidste sommer :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gemmer sig under begrebet "begyndersko"??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gemmer sig under begrebet "begyndersko"??

Det er typisk lettere og så støtter den mere. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes de første er super søde! Men jeg ville ikke vælge sådan et par som hverdags sko, slet ikke hvis hun er hypermobil. De Ecco sko der bliver linket til havde Dicte som første par sko, og de har ihvertfald en god fast hælkappe som støtter anklen. Så jeg ville gå efter noget i samme stil (altså med fast hælkappe)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gemmer sig under begrebet "begyndersko"??

Og så er sålen ret bøjelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også gå efter er par begyndersko. Silke Elia lærte at gå i august og er ret habil, men et par begyndersko støtter bare bedre og efter min mening er det godt givet ud.

Er selv fan af Angulus, men de er jo desværre ikke helt billige. Har ingen erfaring med andre, men ville tage hende med ud og prøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ha er stor tilhænger af skofus... måske fordi man nærmest ikke kan få andet i skjern... vi havde både begynder sko og efterårs sko til Elin fra Skofus. Og de har bare været gode til hende.  Vinterstøvlerne var fra Primigi - fantastisk mærke... 

Men vil som de andre allerede har nævnt også fraråde dig de der sneakers sko.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

75007158135-ecco-mimic-velc.png

Måske denne kunne være noget? Det er nemlig en go ting med velcro, men ved ikke om hælkappen skal være højere?

 

Det er ecco mimic

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller denne

 

75023158093-ecco-mimic-pige_1.png

Også ecco....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gemmer sig under begrebet "begyndersko"??

bundgaard-prewalker-lilla-1.jpgbundgaard-prewalker-silver1.jpg

 

Sådan nogle.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kavat-kotte-blue.jpg

Nå, det her kan også være en begynder sko fandt jeg lige ud af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bundgaard-prewalker-lilla-1.jpgbundgaard-prewalker-silver1.jpg

Sådan nogle....

Det er vel en prewalker?

Jeg skal ikke kloge mig, jeg kunne bare læse, at Bundgaard (som Mars sko er fra) skelner mellem sko og begyndersko.

Men som jeg har forstået det, er en prewalker en sko uden (helt) fast sål, men med støtten i anklen. Mens en startersko er en sko med fast sål og støtte i anklen. Og en alm sko så er uden decideret støtte i anklen, enten fordi den ikke går så højt op på foden eller fordi det kun er noget rundt stof, der går op.

Måske? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel en prewalker?

Jeg skal ikke kloge mig, jeg kunne bare læse, at Bundgaard (som Mars sko er fra) skelner mellem sko og begyndersko.

Men som jeg har forstået det, er en prewalker en sko uden (helt) fast sål, men med støtten i anklen. Mens en startersko er en sko med fast sål og støtte i anklen. Og en alm sko så er uden decideret støtte i anklen, enten fordi den ikke går så højt op på foden eller fordi det kun er noget rundt stof, der går op.

Måske? :unsure

 

Ach sooo... så prewalker er ikke begynder sko, selvom det egentlig er de første sko, de bruger. Men begynder sko er som de blå - med fast sål og støtte...! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER