Sofiee

Uld/silke til sommeren?

10 indlæg i dette emne

Lucas har brugt langærmede uld/silke bodyer hele vinteren og det har været rigtig godt til ham. Sidste sommer brugte han kortærmede bomulds bodyer, og han var altid helt våd af sved når han havde sovet - uanset om han havde mere tøj på, eller kun en kortærmet (bomulds) body. 

Derfor tænker jeg at han i år skal have silke eller uld/silke bodyer uden ærmer. Men er der nogen der har erfaringer med silke eller uld/silke til sommeren? Lucas er en rimelig varm dreng, så jeg er i tvivl om det bliver for meget med uld/silke + tøj udenover, ifht hvis det er ren silke? Og kan man overhovedet få bodyer uden ærmer i ren silke? 

 

Kom meget gerne med erfaringer og råd, tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Står jo i samme dilemma som dig :(

Jeg fandt desværre ikke bodyer uden ærmer i ren silke, så vi har købt med korte ærmer (og så et par natdragter!)

Men uld/silke uden ærmer fra iobio er SÅ lækre, desværre tror jeg de er for varme til min Vega - i hvert fald på rigtig varme dage. Dog har jeg aldrig oplevet hende fugtig med dem på (kun hovedbunden).

Jeg får mit silke hjem i dag, så kan jeg lige skrive, hvordan det er i forhold til uld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for dit svar :) Jeg så godt din tråd efter jeg selvfølgelig havde oprettet denne ;)

Jeg har nemlig også søgt meget efter silke uden ærmer, men har slet ikk kunne finde noget.. Lucas har en iobio uld/silke body med lange ærmer som han har brugt i vinter og stadig bruger, men er virkelig bare i tvivl om om det bliver for varmt til sommer på de varme dage :unsure

Tak, du må meget gerne give en melding på hvordan silken er ifht uld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har begrænset erfaring... Men vi er foreløbig rigtig glade for juniors kortærmede silkebodyer, købt hos filiokus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IoBio har i hvert fald bodyer uden aermer... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IoBio har i hvert fald bodyer uden aermer...

I ren silke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I ren silke?

 

No, i uld/silke. 

 

Filiokus i DK ellers kan du kigge paa cambridgebaby.co.uk - hun har ogsaa noget ren silke, men hvad det lige indebaerer 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger lige med. Skriv meget gerne om I finder noget godt og i så fald hvor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været så glade for Iobio uld/silke uden ærmer! De kan varmt anbefales og Silke Elia er et VARMT barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia 'boede' i dem da vi var i Thailand, synes ikke de var for varme, tværtimod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER