TiaK

Juice-selv tråden

37 indlæg i dette emne

Nå ja, og så kan jeg da tilføje, at hvis nogen - som jeg - ikke ejer en juicer og får tanken, at man da bare kan lave en spinatsmoothie (og lchf'isere den med et godt skud fløde) - lad være, det bliver ikke godt ;)

 

Tak for dagens grin! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu fik jeg prøvet dit ingefærshot! hold da op! :blink Jeg er vidt ikke så garvet frisk-ingefær-spiser som jeg troede ;)

 

Jeg havde ikke mere æble, så det blev en appelsin i stedet, og agurk blev pyttet ud med lidt squash. Men jeg blev nødt til at spæde den med en appelsin mere, en god skive ananas og lidt mere squash før jeg kunne drikke den!

 

Men myntesmagen kunne jeg godt blive tilhænger af - og ingefær i liiiidt mindre portioner ;)

 

Jaaaa, det er lidt krads  :blink Men jeg elsker altsaa den varme, jeg maerker ned igennem flere punkter eller maaske ligefrem chakras i min krop - om jeg maa blive lidt langhaaret  :rolleyes

 

Oprindeligt havde jeg ogsaa 2 smaa aeblebaade og 5 cm ingefaer. Nu er det 4 cm SMAL ingefaer og to store aeblebaade, altsaa et halvt syrligt aeble. Men ja, uden mynte kan man ikke helt forestille sig den, vel?  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg prøvet dit ingefærshot! hold da op! :blink Jeg er vist ikke så garvet frisk-ingefær-spiser som jeg troede ;)

 

Jeg havde ikke mere æble, så det blev en appelsin i stedet, og agurk blev pyttet ud med lidt squash. Men jeg blev nødt til at spæde den med en appelsin mere, en god skive ananas og lidt mere squash før jeg kunne drikke den!

 

Men myntesmagen kunne jeg godt blive tilhænger af - og ingefær i liiiidt mindre portioner ;)

 

 

Erica smagte den også - kunne ikke lide den, så det var ikke meget hun drak. Men åbenbart nok til at hun kastede op i VS i formiddags! :blink

Det havde lugtet ret meget af citrus, så de troede bare hun havde drukket rigtig meget juice og det var derfor. For hun var frisk nok.

 

Lidt vildt hvad ingefær (og citron) kan gøre i sådan en barnemave!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, hvor vildt! Naa, men Noah faar slet ikke mere end en lille terning ingefaer i sin juice, som maaske er max 1x1x,5 cm. Og citron, maask svarende til max en halv teskefuld ialt. Og saa agurk, aeble og vindruer i vaesentligt stoerre maengde :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mette: du kan også lave smoothie med den fede del af kokosmælk + bær + mega meget spinat + vaniljepulver. Det smager rigtig godt og kræver bare en blender. Vær obs på at blåbær+spinat=grim brun farve, men det smager altså godt. Med de mere røde bær er farve ikke nær så grim, men måske ikke yndig ;)

Prøvede det lige idag, det smager jo godt :D Men ja, kønt er det ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg både prøvet brændenælde juice og fennikel juice! :yay Begge smagte godt, dog stadig plads til justeringer ;)

Jeg savner stadig at finde en god opskrift på en greenie. Altså hvor størstedelen er ovenjordsgrøntsager.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg er faldet lidt af på den... Synes jeg får hjertebanken når jeg drikker juice.. Det gør jeg også når jeg spiser dukker, så tænker det er frugtens skyld.

Men jeg synes bare ikke de bliver helt lige så gode uden frugt i, og Erica gider dem heller ikke uden frugt, og så synes jeg ikke det er arbejdet (og pengene) værd :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg er faldet lidt af på den... Synes jeg får hjertebanken når jeg drikker juice.. Det gør jeg også når jeg spiser dukker, så tænker det er frugtens skyld.

Men jeg synes bare ikke de bliver helt lige så gode uden frugt i, og Erica gider dem heller ikke uden frugt, og så synes jeg ikke det er arbejdet (og pengene) værd :(

Tror sørme igså jeg ville få hjertebanken af at spise dukker :lol :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha ha ha, ja det har jeg heller aldrig fået det godt af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grøn-juice:

 

1 æble

1 gulerod

1 stænger selleri

1-2 skiver citron

en stor håndfuld spinet(tror jeg tager lidt mere i i dag)

kål

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sørme igså jeg ville få hjertebanken af at spise dukker :lol :lolhit

:lol

Det gode er at jeg skulle læse din besked to gange, før jeg fangede der ikke stod sukker! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Det gode er at jeg skulle læse din besked to gange, før jeg fangede der ikke stod sukker! :D

Haha... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER