Rosen

hvad betyder de tegn kroppen sender ? :)

15 indlæg i dette emne

Hej alle  

 
Jeg har lige nogle spørgsmål, som jeg håber i kan svare på eller i hvert fald komme med bud på.
 
Jeg skulle have haft min mens for 5 dage siden, og håber selvfølgelig at der er gevinst denne gang.
Jeg har enormt meget udflåd og en meget lille smule lyserødt i mellem, men ellers er det meget klart. Har det nogen betydning? 
 
Jeg har vildt meget ondt i maven, kan overhovedet ikke klare at bukserne er spændt, det gør ondt og er ubehageligt. 
lideledes har jeg en snorren eller summen i underlivet, det mærker underligt, hvad er det ?
 
De sidste par dage har/får kvalme når manden lægger armen om min mave om aften, men ingen morgenkvalme eller noget. 
 
 
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder lidt henad mine symptomer, da jeg blev gravid, i hvert fald den øgede udflåd :) Men man ved jo aldrig om kroppen narrer en ;) Har du prøvet at tage en test? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lidt henad mine symptomer, da jeg blev gravid, i hvert fald den øgede udflåd :) Men man ved jo aldrig om kroppen narrer en ;) Har du prøvet at tage en test? :)

Har tænkt på at teste, men venter lige et par dage endnu. Har altid været uheldig at dagen efter jeg testede fik jeg mens :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også bare tage en test - det tegner da meget godt indtil videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også bare tage en test - det tegner da meget godt indtil videre :)

Jubiii testen var positiv :D

- er bare vildt glad

frygter om testen er for "billig" har i nogle erfaringer /viden om det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Positiv uden tvivl ?

post-9288-0-36842800-1398560170_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både på de billige og dyre test er det en meget lille del der viser forkert, så jeg tør godt sige stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen :) det er en vild følelses af side med i kroppen og kan ikke en gang sige det til mine bedste veninder eller for den sag skyld de kommende bedsteforældre :)

Glæder mig sådan til at fortælle det :)

Vi var til Svendegilde i går, hvor min veninde snakkede rigtig meget om det at skulle teste og der næst gå med hemmeligheder, i lang tid før man fortæller det i 12. uge :)

Hvis man kan sige bange, eller faktisk ked af det inden i. Bare tanken om at skulle fortælle det til min Svigerinde, de har prøvet i mange år, og har fået af vide at chancen for at blive gravid er meget lille. Så selvom vi er glade, og hun er cool og selvfølgelig også bliver glad på vores vegne, så ved jeg hun bliver så hammer ked af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke igen. Sig det ligeud til din svigerinde. Hun bliver ikke ked fordi du kan, men fordi hun ikke selv kan. Hun skal nok blive rigtig glad for baby. Det blev min hvertfald. Mht alkohol, så er du bare på en ny diæt. Det er SÅ smart for tiden alle de kendte tager to tre mdr uden alkohol skulle være så godt for huden og blå bla. Hvis de spørger lige ud så sig nej, og hvis jeg var ville jeg ikke sige det før efter NF

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER