Guest LilleMig

Hvad går jeres unger til af sport?

22 indlæg i dette emne

Andy har nævnt at han gerne vil gå til fodbold, jeg har det lidt lala med det, for han er virkelig ikke den store ude-mand, og han forstår jo ikke at i regn og slud skal fodbolden ud :blush

Jeg synes det er irriterende at gå ud og købe fodbold udstyr for en mindre formue og så gider han ikke alligevel fordi det regner :blush

Idag har han været oppe og se nogle på hans alder spille håndbold, og så får han lov at komme op og træne med næste mandag, så må vi se om det er noget, jeg håber virkelig :)

Hva går jeres til? Gider de altid eller er det med lidt "tvang" fra mor og far eller hvordan? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min 6-årige går til musik & bevægelse - de andre ingenting.

Det hænger dårligt sammen tidsmæssigt herhjemme i forvejen, så så længe ingen af dem decideret beder om at gå til et eller andet specifikt, så presser vi ikke på.

I hvert fald ikke lige forløbig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah går til gymnastik hver onsdag fra 16-17 og han har ikke ytret ønske om at gå til andet. Synes hurtigt man kan få en travl hverdag hvis de går til alt for meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde

Sarah går til håndbold lørdag formiddag fra 11-12, hvilket er den eneste måde vi kan få det til at hænge sammen på.

Hvis det var en hverdagsaften kunne det ikke rigtig gå op, da vi først er sent hjemme og Sarah er så træt efter en hel dag i BH, at hun ikke kan koncentrere sig om at høre efter.

Er det i KB han har været oppe og kigge??

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde

Sarah går til håndbold lørdag formiddag fra 11-12, hvilket er den eneste måde vi kan få det til at hænge sammen på.

Hvis det var en hverdagsaften kunne det ikke rigtig gå op, da vi først er sent hjemme og Sarah er så træt efter en hel dag i BH, at hun ikke kan koncentrere sig om at høre efter.

Er det i KB han har været oppe og kigge??

Kram

Rikke

Jeps han var deroppe igår, de træner nemlig mandag fra 16.15 - 17, så det ville passe os ganske fint :) Håber virkelig bare han synes det kunne være noget, har altid selv elsket at gå til håndbold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps han var deroppe igår, de træner nemlig mandag fra 16.15 - 17, så det ville passe os ganske fint :) Håber virkelig bare han synes det kunne være noget, har altid selv elsket at gå til håndbold :)

Jeg er også glad for at Sarah gerne vil spille håndbold. Jeg har også altid elsket det og savner det rigtig meget.

Laura vil også gerne spille når hun bliver stor nok. Hun er faktisk ret sur over at hun ikke må være med endnu. :lolhit

Håber han kommer til at kunne lide det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også glad for at Sarah gerne vil spille håndbold. Jeg har også altid elsket det og savner det rigtig meget.

Laura vil også gerne spille når hun bliver stor nok. Hun er faktisk ret sur over at hun ikke må være med endnu. :lolhit

Håber han kommer til at kunne lide det.

Jeg savner også helt vildt at spille håndbold, men kan ikke rigtig se hvordan jeg skulle finde tiden til det :(

Cody ville også rigtig gerne med, men han må lige vente lidt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gaia og Siff går til gymnastik hver mandag. Næste sæson vil Gaia gerne gå til både gymnastik og håndbold og Siff vil gerne gå til gymnastik og fodbold. De er hhv. 6 år og 4½ år.

Så her går begge piger til noget. Jeg har altid dyrket meget idræt og synes mine børn skal det samme. Vi presser dog ikke på, men taler med dem om ansvar ift. det man er påbegyndt osv.

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias spiller ishockey 3 gange om ugen. Mandag 17.15-18.15, onsdag 17.30-18.30 og lørdag 12-13. Det er nogle dumme tidspunkter, da det er mit i spisetiderne, men de passer os bedst. Vi har nemlig først fri kl. 16 og 16.15 og inden vi har børn hentet og kan komme til Esbjerg så er kl. over 16.30.

Vi presser ham ikke til det, hvis han en dag gerne vil være hjemme, så bliver vi hjemme den dag. Han vil gerne selv og synes det er sjovt. Han har allerede et mål om at blive målmand ved de store. De store er Esbjergs elitehold :D

Lige et billede af Tobias til træning.

2ege7f5.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon vil gerne prøve fodbold igen,men i sommers var han for træt og kunne ikke finde ud af at blive på banen

men han snakker også lidt om spring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fodbold og badminton.....gad ikke være spejder mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille går til gymnastik hver tirsdag :) Hun har gået siden hun var 9 måneder, så håber hun vil fortsætte med det, men hun elsker det også..

Til sommer når hun fylder 5 år vil hun også gerne være spejder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine går ikke til noget

Liva på 10 gik til linedance sammen med mig sidste år og vil gerne starte igen så det skal vi i den nye sæson. Liva har svømmet og dyrket gymnastik i flere år...

Elias på 8 har ikke lyst, han er meget genert, lige så snart han skal gøre noget (har prøvet fodbold og gymnastik) som en træner beder ham om går han helt i baglås.

Stella 4½ har prøvet gymnastik, men vil ikke endnu

Vi presser ikke på, for det passer dårligt ind i vores tid. Deres far træner mandag og onsdag aften samt lærdag formidag og jeg arbejder aten tirsdag, så er der kun to aftner tilbage, jeg arbejder jo også weekend.

Men hvis de ytrer ønske om at gå til noget så får de lov.

Elias overvejer at begynde til skak, som hans morfar og ham går meget op i..... he he

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frederic har gået til gymnastik, men det duede bare ikke.. Han har snakket om at ville begynde til dans så nu ser vi til sommer.. Jeg så jo gerne han gik til fodbold.. Men nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frederic har gået til gymnastik, men det duede bare ikke.. Han har snakket om at ville begynde til dans så nu ser vi til sommer.. Jeg så jo gerne han gik til fodbold.. Men nu må vi se :)

Det er sjovt så forskellig man er, jeg er helst fodbold fri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas går til gymnastik og det er bare et stort hit. Han begyndte også til noget der hedder boldspil, men det gad han ikke, så stoppede kort efter igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alexander er startet på håndbold lige lidt før han blev 4 år og han elsker det. Vi prøvede også fodbold, men han er heller ikke en udedreng. Og det er skønt at se som han udvikler sig i håndbold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias er lidt begyndt med at han ikke gider ishockey mere, så vi har overvejet at han skal have en sæson til svømning, bare for at lære at svømme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie går til ballet om lørdagen og judo om onsdagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna går til ballet. Overvejer at skifte ud med gymnastik i næste sæson :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas på 5½ spilller fodbold 2¨-3 gange om ugen og ELSKER det, uanset hvilket vejr det er. Dog har de trænet inde her i vinter.Han spiller sammen med flere fra BH og vejen. Og så svømmer jeg med Caroline, 2½, en gang om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bastian går til håndbold og eeelsker det! En gang om ugen i en times tid. Vi har prøvet forbold, men det var ikke noget hit. Til foråret starter han til ridning, det har han ønsket meget længe, så nu er det på tide.

Lillebror går ikke til noget, han kommmer som regel med til håndbold, og syntes der er helt fantastisk at lege på sidelinien! Men han skal nok være lidt med til ridning når vi starter op til det.

Vi tar afsted hver mandag medmindre han er syg, jeg syntes det er vigtigt at komme afsted og det er jo kun en gang om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER