123baby

Min navle bevæger sig:-)

7 indlæg i dette emne

Ja, der er gang i bebs om aftenen. Min navle bevæger sig stille og roligt - det ser ret sjovt ud. Jeg tager en dyb indånding, ånder ud og så når jeg holder vejret, kan man tydelig se bevægelser under navlen. Men ok den lille er jo også 14 cm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvordan kan din baby være 14cm allerede? Ifølge min app skulle det først være fra 16+0 - 16+6...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan kan din baby være 14cm allerede? Ifølge min app skulle det først være fra 16+0 - 16+6...

Det er fuld længde. I diverse app og bøger fremgår kun hoved/halemålet. Der er min vist ca. 8 cm nu men med ben er det 14 cm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den app er også fuld længde... ja hoved til hale skulle være 8,0 - 8,5cm nu :) Troede bare ikke at benene var så lange nu... Så skal de være "næsten" lige så lange som resten af kroppen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den app er også fuld længde... ja hoved til hale skulle være 8,0 - 8,5cm nu :) Troede bare ikke at benene var så lange nu... Så skal de være "næsten" lige så lange som resten af kroppen?

Det er tydeligt, at du er skeptisk. Du kan læse mere her http://www.mama.dk/Gravid/Gravid-uge-for-uge/Uge-15.aspx#.U0Zjpu0azCQ og sikkert også på andre sider.

Og hvis du ser på din egen krop er dine ben jo altså også ret lange (hvis du har en nogenlunde normalt krop) i forhold til hele din krop.

Så ja, i denne uge jeg lige er gået ind i dag bliver min baby ca. 15 cm fra top til tå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men er da kun glad for hvis den er større end jeg troede... så er der jo ikke så lang tid til at mærke liv  :loveshower

Og fedt at du kan se din navle bevæge sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men er da kun glad for hvis den er større end jeg troede... så er der jo ikke så lang tid til at mærke liv :loveshower

Og fedt at du kan se din navle bevæge sig!

Præcis:-) Jeg blev også selv overrasket over størrelsen:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER