Nitzen1987

Nye sko - hvad siger jeres børn til det?

17 indlæg i dette emne

Vi var ude for at købe sandaler til Maja i mandags fordi vi skal til barnedåb på søndag og to konfirmationer inden for en måned. Vi har så købt nogle sandaler som hun også fint vil kunne bruge til sommer :) men hun vil IKKE have dem på. Hun har kigget på dem flere gange og gået med den i hånden, men hun vil ikke have dem på :blink men hun elsker sine vinterstøvler, men dem kan vi jo ikke blive ved med at bruge....

Hvad siger jeres børn til nye sko?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Simon eelsker nye sko. Og han forsøger ofte også at gå rundt i vores...

Er bange for at han har arvet min afhængighed af sko :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja ELSKER sine sko, mine sko, Jonas' sko og alle andre sko hun kan få fat i :D Det bliver dyrt når hun bliver ældre ;)

 

Jeg har ikke lige nogen gode råd til hvad I kan gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie skal se sine nye sko an! Vi stiller dem så hun kan se dem og så snakker vi om hvor smarte og seje de er og så kan vi efter et par dage spørge om hun skal have dem på, så vil hun godt. Lige nu er de blå gummistøvler med grønne dødningehoveder et hit, dem ville hun ikke have på de første 3 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja ELSKER sine sko, mine sko, Jonas' sko og alle andre sko hun kan få fat i :D Det bliver dyrt når hun bliver ældre ;)

Jeg har ikke lige nogen gode råd til hvad I kan gøre.

Caroline har det på samme måde, hun er meget glad for sko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah er ogsaa glad for sko og kan slet ikke have, hvis det kun er mig, der skal proeve sko i en butik. NOAH! siger han ;) Idag har han rendt rundt med en af mine leopardballerinaer  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Love it, sko er det vildeste hit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius skriget og vil ikke gå når jeg giver ham hans nye sko på. Så han var med ude at prøve sandaler og han sagde ikke noget til dem vi købte, så håber det går...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja ELSKER sine sko, mine sko, Jonas' sko og alle andre sko hun kan få fat i :D Det bliver dyrt når hun bliver ældre ;)

Jeg har ikke lige nogen gode råd til hvad I kan gøre.

:ditto med Edith

Lige nu er hendes yndlings mine træsko :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia skal også vende sig til nye sko, og når hun først har det, vil hun så ikke have de gamle på. Sådan var det i hvert fald i efteråret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige det med sko har vi ikke prøvet. Men vi har prøvet det med overtøj. Lasse nægter at få termo-bukser på - han vil ha sin flyverdragt på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra elsker sko. Hun tager selv sko ned fra hylden og sætter sig forventningsfuld over og skal prøve. Hun vælger som regel nogle rigtig gode sko så ofte køber vi dem hun selv vælger.

Hjemme går hun så rundt i de nye sko mange dage i træk og er så stolt.

Den sko forretning vi oftest handler i ligger hvor vi også køber dagligvarer og hun bliver ofte sur når vi ikke skal ind og prøve sko.

Så hun elsker sko og elsker også at rende rundt herhjemme med alle vores andres :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna elsker nyt fodtøj. Har lige købt nye gummistøvler til hende og hun elsker dem. Hun kan selv tage dem af og på og gør det så snart hun kan komme afsted med det. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon eelsker nye sko. Og han forsøger ofte også at gå rundt i vores...

Er bange for at han har arvet min afhængighed af sko :p

:ditto med Mar. Muligvis mest brugte sætning: "Sko påååå" :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige det med sko har vi ikke prøvet. Men vi har prøvet det med overtøj. Lasse nægter at få termo-bukser på - han vil ha sin flyverdragt på.

 

:lol  Lille hyggefis ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme med Lise som med de fleste. Hun ELSKER sko, og lige nu render hun rundt i sine nye sandaler, som jeg ellers havde gemt væk i skabet til det blev sommer.

Hvad siger Maja til sko i butikken? Bryder hun sig ikke om nogen af dem? Dem som Lise er gladest for i butikken er oftest også dem der sidder bedst, så det er også dem jeg køber. Har du prøvet at lade hende vælge lidt selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter ELSKER sko noget så højt! <3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER