Louisea

Bækkenet - Av

5 indlæg i dette emne

Hej

 

Andre end mig der er begyndt at døje med bækkenet allerede? :-O

 

Jeg er 22+0 i dag og efter en times tid på gå-ben begynder mit at værke..

 

Er det tidligt?

 

Knus :-)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det også - kun i Højre side. Men ja især når jeg går og kravler rundt på gulvet med min søn..

Det er SÅ forskelligt om det kommer - jeg havde intet i første graviditet. Og også helt forskelligt hvornår det kommer..

Nu ved jeg ikke hvad du arbejder med, men tænk over at du ikke løfter unødvendigt, og at fødder, knæ og hofte (og egentlig også skulderne) altid peger samme vej. Ikke nogen tvist osv.

Så vil jeg altså lige reklamere for graviditetssvømning. Endte bare selv eller på hold. Det er helt fantastisk - varmt vand og vægtløshed, og Motion.. Uden at det bliver direkte hårdt :)

Men pas på din krop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går fast ved en fys hver uge og har gjort det siden uge 14 på grund af bækkensmerter. Har været sygemeldt begge de andre gange fra omkring 4 mdr før termin.

Det handler rigtig meget om ikke at løfte unødigt, selvom det er svært. Oveni så har min fys nu oveni sagt at jeg har et meget stort svaj i ryggen der belaster bækkenet. Og de øvelser jeg laver nu hjælper en del på problemerne, så jeg håber vildt og inderligt på at klare mig uden denne gang. Men min læge bemærkede dog at jeg slæber på den ene ben da jeg var der i anden anledning i sidste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg løfter ikke noget sådan rigtigt, og forsøger også at passe på.

 

Efter jeg har skrevet dette har det faktisk slet ikke været en byrde, men det kommer sandsynligvis igen haha.

 

Men fryder mig over at være mere mobil disse dage :-)

 

Min ryg svejer også i forvejen, så måske er det det.

 

Jeg vil da klart overveje noget svømning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også problemer med bækkensmerter allerede i uge 15 hvor jeg ikke længere kunne ride. Jeg rider til hverdag og er ellers vant til det, men kunne godt mærke at det var på tide at stoppe, selvom jeg syntes det var aaaaalt for tidligt! :O men sådan er vi jo så forskellige alle sammen :)

Bare sørg for at få slappet godt af når du kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER