Sensommerbaby

Opbevaring af legetøj

9 indlæg i dette emne

Jeg ønsker at finde den helt rigtige opbevaring til min søns legetøj på hans værelse og i stuen, men hvad skal jeg vælge?

Har kigget på boxdelux.dk og der er fine ting men måske ikke helt så store som jeg kunne tænke mig?

Jeg er ved at være træt af at se på vasketøjskurve i klart plastik :)

Hvad har I andre? Håber I kan inspirere og gerne med tips til indkøb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har Trofast reoler fra IKEA (http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S99847410/).

Vi havde i lang tid store plast spande/kurve (fra Jysk), men blev træt af at se på dem og de fyldte på gulvet. Nu er legetøjet pakket væk og C kan selv finde ud af at finde lige præcis det legetøj hun vil have, før væltede hun alle spandene ud på gulvet for at finde et bestemt stykke legetøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også trofast og er meget glade for den :) Vi har købt hvide kasser og så sat wallstickers på dem, det synes jeg ser lidt hyggeligt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Caroline har en rumdeler, i de 4 nederste rum er der kasser til klæd ud tøj, 2 til dukketing og legekøkken ting. Derudover har hun 2 store kasser under sengen, en til duplo og en til playmobil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også trofast... så smart... Silje har helt styr på hvilket legetøj der er hvor med de skuffer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Pysslingar kufferter fra Ikea, dem kan jeg holde ud at se på, og de har ingen skarpe hjørner som man kan slå sig på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange :loveshower tak for tips, hvis I har flere, så er I velkomne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sådan en her i stuen med to kasser i i skuffen (som er på hjul og kan tages helt ud). En kasse til duplo og en til andet legetøj. Ovenpå har vi limet en duploplade, så bænken også kan fungere som legebord med en lille skammel til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER