AnnikaF

Sophie la giraffe og tandbørste

5 indlæg i dette emne

Nå lille Anton prøver at spise alting og det virker som om , der måske er en tand på vej (synes i hvert fald, der var en lille spids derinde ved de ømme gummer). Så vi tænker på at købe Sophie la giraffe til dem, men er bideringene eller selve giraffen bedst?

Og tillægsspørgsmål, hvornår gik I igang med at øve med tandbørsten? Og hvad valgte I for en tandbørste? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi købte giraffen til Sif... Hun valgte så at bide i alt andet end giraffen... Vi gav hende en tandbørste som legetøj da hun var et par måneder for at hun kunne vende sig til følelsen... Vi begyndte reelt at børste da den første tand tittede frem... VI havde til at starte med en af de der børne tandbørster der er runde nede ved grebet, men da hun var ved tandlægen første gang (9 mdr tror jeg) anbefalede hun en de havde som var meget smal i børste hovedet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar havde både giraffen og bideringen og det var klart bideringen, der hittede mest! Til gengæld er giraffen stadig sjov den dag idag fordi den siger piv :D

Vi købte tandbørste dagen efter at vi mærkede første tandspids. Vi havde helt ærligt slet ikke tænkt over tandbørstning før der pludselig var en tand, og den kom lige i julen, så jeg købte det første og det bedste sæt, jeg fik øje på. Det var sådan et sæt med to tandbørster med gummidutter og en med hår, og alle havde forskellige holdninger til, hvad for en vi skulle bruge, så vi skiftede lidt. Det var fint nok men såvidt jeg husker var sættet lidt dyrt.

Siden har vi brugt colgates eller jordans, der ofte er på tilbud til en 10'er i Bilka. De fungerer udemærket, synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får lige fælles svar, for jeg har hænderne fulde med Anton, som ikke tror, man kan ligge for sig selv.

Men tak - jeg har købt tandbørster, så kan vi da gumle lidt på dem :) Overvejer lige Sophie situationen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har giraffen og den hitter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER