fru-lkh

1. Lægebesøg og ingen bog?

11 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg har i dag været til mit første Lægebesøg. Jeg havde sådan glædet mig til at få Gravid-bogen fra Libero, men til min store overraskelse får man ikke den mere:/ jeg fik en hjemmesideadresse jeg kunne se bogen på, så jeg kan jo godt se den. Men havde nu glædet mig til at sidde med den i hånden - det er ret mange sider at skulle printe ud. Ved godt det er en lille ting og også en ekstra service at man plejer at få den, men havde bare sådan set frem til det:)

Hvad med jer andre der er blevet gravide for nylig, har I fået den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du må gerne få min, hvis du vil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anede slet ikke at man fik sådan en bog udleveret hos lægen? Dertil ment, at jeg ihvertfald ingen bog fik :-) og med den regering/krisetid vi har idag, er det sgu nok sparet væk skal du se ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik da udleveret en til mit 1. Lægebesøg i sidste md.

Men ellers kan det være at jm har en hun kan udleverer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også en ved mit lægebesøg. Men min læge fortalte at det kun var så længe lager haves at de gav dem ud, fordi lægerne ikke må modtage dem mere, da det kan betegnes som reklame/bestikkelse....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik heller ikke en i denne omgang, men jeg brugte den nu heller ikke så meget i sidste graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne få min, hvis du vil?

Tak, det er sødt af dig, men det behøver du altså ikke:) det undrede mig bare nu når jeg har hørt ay man får sådan en, men ja det er selvfølgelig nok også for at spare. Alt er efterhånden blevet elektronisk:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også en sådan bog ved mit 1. lægebesøg tilbage i januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.

Jeg har i dag været til mit første Lægebesøg. Jeg havde sådan glædet mig til at få Gravid-bogen fra Libero, men til min store overraskelse får man ikke den mere:/ jeg fik en hjemmesideadresse jeg kunne se bogen på, så jeg kan jo godt se den. Men havde nu glædet mig til at sidde med den i hånden - det er ret mange sider at skulle printe ud. Ved godt det er en lille ting og også en ekstra service at man plejer at få den, men havde bare sådan set frem til det:)

Hvad med jer andre der er blevet gravide for nylig, har I fået den?

Jeg fik den, men fik samtidig af vide, at de er stoppet med at trykke den i bogform, så man skal for fremtiden selv hente den på nettet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik rigtigt meget til første lægebesøg, men jordemoderen tjekkede op på det ved førate besøg og supplerede med et par brochurer, så hun har den sikkert også ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også ad vide at man ikke fik den mere da jeg var afsted i sidste uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER