123baby

Hvor mange kg har I taget på?

13 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger ville jeg blot høre, hvor mange kilo I har taget på i graviditeten. Jeg er meget obs på min vægt, da jeg i mine andre graviditeter har taget 15+ på.

Min førvægt var: 63,5-63,8

Nu vægt: ca. 66,6-66,8.

Jeg synes, at det går hurtigt allerede. Jeg er idag 11+4.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Omkring 500 g tror jeg, vejede mig lige og vægten sagde 900 g, men det er jo om eftermiddagen, mod en morgenvægt :). Men jeg må helst heller ikke tage særlig meget på (siger hun med romkugle i hele kæften), skal prøve at holde det omkring 8 kg, ville være mit bedste bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt er uændret endnu :) jeg skal helst heller ikke tage mere end 8-10 kg på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal I ikke tage mere på end 8-10 kg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg er i kategorien fed på BMI :), det synes jeg så ikke jeg er, lidt velposltret og kunne godt tåle at smide 20 kg, men altså.. I hvert fald bør jeg helst ikke tage for meget på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 2 kg på og er 12+5 i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nok 1-1,5 kg.. Men min vægt svinger meget fra dag til dag - også selvom det er morgenvægt..

 

Håber på at tage max 12 kg på, så skal selvfølgelig passe på at det ikke tager overhånd her i starten. Har nok også givet mig selv lov til at spise noget mere usundt på det sidste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger på omkring 1 kg her 12+.

Jeg skal også passe på vægten grundet min bmi. Sidste gang gik det rigtig fint indtil jeg fik vand i kroppen. Men det er jeg ko desværre ikke herre over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget ca. 1,6 kilo på og er idag 11+6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring 500 g tror jeg, vejede mig lige og vægten sagde 900 g, men det er jo om eftermiddagen, mod en morgenvægt :). Men jeg må helst heller ikke tage særlig meget på (siger hun med romkugle i hele kæften), skal prøve at holde det omkring 8 kg, ville være mit bedste bud :)

 

Jeg havde kun taget 100-200 gram på da jeg vejede mig i morges, så min vægt er vidst næsten uændret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er idag 12+2 og har taget ca. 2 kg på.

Jeg skal heller ikke tage mere end 8-10 kg på, men frygter godt nok at blive en kæmpe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her siger vægten -1 kg.. Det er godt for har alt for mange kg i forvejen :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i morges var vægten +700g - er 12+6 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER