Guest

Smalltalk november 2014

1,710 indlæg i dette emne

Det håber jeg virkelig også en kommende jordmoder kan, men drømme scenariet er da klart at gå i gang helt af sig selv.

Ja det er da helt klart det bedste! - men der er bare nogen kvindekroppe der skal hjælpes i gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er da helt klart det bedste! - men der er bare nogen kvindekroppe der skal hjælpes i gang!

Det er rigtigt, men det ved jeg jo ikke en gang om jeg er en af dem. Jeg var slet ikke i nærheden af en fødsel på naturligvis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var I klædt ud i går? S havde græskarbluse på og syntes, det var meget spændende med de udklædte børn, men hun kunne ikke rigtig takle, at der blev ved med at komme nogle til vores dør og at de fik slik men at hun ikke måtte få  :rolleyes Så vi var nødt til at slukke lyset i vores græskar efter en time (hos os er lys i græskar = invitation til at børnene kommer forbi)

 

post-6112-0-80569700-1446367865_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var I klædt ud i går? S havde græskarbluse på og syntes, det var meget spændende med de udklædte børn, men hun kunne ikke rigtig takle, at der blev ved med at komme nogle til vores dør og at de fik slik men at hun ikke måtte få :rolleyes Så vi var nødt til at slukke lyset i vores græskar efter en time (hos os er lys i græskar = invitation til at børnene kommer forbi)

11056627_10153292527869576_9025714028095346140_o.jpg

Hvor ser hun sød ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sød hun er Snuble! :wub

Nej vi var ikke klædt ud... Går ikke så forfærdelig meget op i det :blush

Men til Fastelavn giver vil den gas! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

he he, jeg glæder mig også til fastelavn :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

he he, jeg glæder mig også til fastelavn :glad

Jaa håber de gør noget ud af det i børnehaven og i dagplejen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige købt amilias første par sko for halvanden uge siden i strz 22. Hvad sker der for det. Kæmpe barn altså. 11,5 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige købt amilias første par sko for halvanden uge siden i strz 22. Hvad sker der for det. Kæmpe barn altså. 11,5 mdr.

Wow en stor fus! :o Liff's hjemmesko er en str 14-16

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow en stor fus! :o Liff's hjemmesko er en str 14-16

 

He he, Sif bruger så str 21 :) Men hun er også på vej op i str 86 i tøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow en stor fus! :o Liff's hjemmesko er en str 14-16

Hun er altså også en lille kæmpe. Hun mente ovenikøbet den kun ville passe 2-3 mdr, men så skal hun alligevel også have vinterstøvler. Det virker helt vildt. Hun vejer 12,1 kg og er nok 84 cm og hun bliver altså først et år på søndag. Hvis det fortsætter bliver hun ko 2 meter !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14-16 lyder bare så småt og nuttet. Du er heldig du stadig har en baby. Jeg føjer min er forsvundet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he, Sif bruger så str 21 :) Men hun er også på vej op i str 86 i tøj :)

Vildt nok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he, Sif bruger så str 21 :) Men hun er også på vej op i str 86 i tøj :)

Vi bruger allerede 86 og har gjort i i hvert fald halvanden måned. Vi bruger også noget i 92, men siff er jo heller ikke lille, amilia er bare en kæmpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger allerede 86 og har gjort i i hvert fald halvanden måned. Vi bruger også noget i 92, men siff er jo heller ikke lille, amilia er bare en kæmpe.

 

He he ja. Sif følger pt de måneder, der "passer" til størrelserne. Men nu er jeg vant til en nevø og niece, der begge er meget høje (niecen er 2 1/2 og bruger str. 116), så jeg bliver ikke "skræmt" af store børn. De har bare hver deres kurve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias er i 80 i nogle enkelte ting og ellers rykket i 86...Han bliver 1 år på lørdag og har faktisk været str 80 siden sommerferien...såå Sys os han er ret stor af sin alder ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias er i 80 i nogle enkelte ting og ellers rykket i 86...Han bliver 1 år på lørdag og har faktisk været str 80 siden sommerferien...såå Sys os han er ret stor af sin alder ;-)

Det er han da også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hip hip hurra så fylder Tobias 1 år idag wow !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hip hip hurra så fylder Tobias 1 år idag wow !

Stort tillykke med ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort Tillykke med Tobias! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag bliver amilia 1 år. Det er så vildt. Jeg forstår det slet ikke. Hun vejer 11,8 kg og er 83 cm lang, hun går rundt overalt og kravler meget sjældent nu. Mor kan slet ikkr følge med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag bliver amilia 1 år. Det er så vildt. Jeg forstår det slet ikke. Hun vejer 11,8 kg og er 83 cm lang, hun går rundt overalt og kravler meget sjældent nu. Mor kan slet ikkr følge med!

 

tillykke med hende :hurra

 

i morgen er det Sifs tur. Hun vejer vist omkring 11,5 og jeg vil tro, at hun er omkring 75 lang :) Hun siger ikke rigtig ord endnu, men masser af nuanceret pludder og så går og klatrer og løber hun rundt og udforsker alle kroge, og, som vuggestuen siger, så er man aldrig i tvivl om hendes humør :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med hende :hurra

i morgen er det Sifs tur. Hun vejer vist omkring 11,5 og jeg vil tro, at hun er omkring 75 lang :) Hun siger ikke rigtig ord endnu, men masser af nuanceret pludder og så går og klatrer og løber hun rundt og udforsker alle kroge, og, som vuggestuen siger, så er man aldrig i tvivl om hendes humør :rolleyes

Det går altså bare hurtigt! Amilia siger enhekte ord, men i øjeblikket er det gok gok, mærkelige barn. Haha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går altså bare hurtigt! Amilia siger enhekte ord, men i øjeblikket er det gok gok, mærkelige barn. Haha.

 

He he, de er sgu sjove, de unger. Har I også holdt fødselsdag her i weekenden? Vi har holdt familiefødselsdag i dag, og har jeg smidt en kage i ovnen til vuggestuen, hvor vi skal ned og fejre hende i morgen. Jeg er efterhånden træt med træt på, men det har været en god dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jer andres 1 årige guldklumper :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER